тук можеш да си избереш модел - http://schuurmanbv.c...gearing/chains/
а тук можеш да видиш цените - http://file.bg/c237460mengf
ето и цялата тема - http://forum.auto-ka...алог-2013-2014/
Поздрави
Jister hasn't added any friends yet.
Posted by Jister
on 19.06.2013, 19:06
тук можеш да си избереш модел - http://schuurmanbv.c...gearing/chains/
а тук можеш да видиш цените - http://file.bg/c237460mengf
ето и цялата тема - http://forum.auto-ka...алог-2013-2014/
Поздрави
Posted by Jister
on 10.04.2013, 22:17
За мен всеки завой има Апекс който е константа и се намира в средата на завоя на най-вътрешната използваема част от пистата.
А траекторията за взимане на даден завой може да бъде каквато си пожелаете - например:
траектория с късен апекс (минава се НЕ през апекса а след него)
траектория с ранен апекс (минава се НЕ през апекса а преди него)
траектория с нормален апекс (минава се през апекса)
най-бърза може да бъде всяка една от тези в зависимост от конфигурацията на трасето
това с което мога да се съглася е че апекса е най-вътрешната част в средата на завоя !!НО от използваемата част от трасето!! (това значи не в тревата, не в локва дълбока половин метър, не през гумите, а там където може да се мине най-близо до вътрешния край на трасето в средата на завоя)
съответно в дъжд ако част от трасето не може да се използва апекса се измества - Да, но той остава един и същ за всички пилоти а не се променя спрямо стила на каране.
Стила на каране променя само траекторията, която минава както казах или през апекса или на определено разстояние след него (късен апекс) или преди него (ранен апекс) или въобще не минава през него (карач неможач)
Та ако някой каже моя апекс на моя стил каране е 2 метра след средата на завоя тогава това би означавало че всеки минава през апекса и думичките късен апекс и ранен апекс няма как да съществуват!
от друга страна няма как да има ранен или късен апекс, когато нямам константа от която да се ориентираме кое е рано и кое късно!
поздрави
Community Forum Software by IP.Board
Licensed to: www.auto-kart.com