
Епекс на завоите
#1
Posted 30.11.2009, 16:02
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#2
Posted 30.11.2009, 16:32

#3
Posted 30.11.2009, 16:57
Поне според мен е така.
If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.
#4
Posted 30.11.2009, 17:22

#5
Posted 30.11.2009, 18:33
Зависи къде има локви и къде няма
.Най-често те са от вътрешната страна и тогава се кара по средата близо до тях или по отвънка.



говорим за ейпекс не за траектория
If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.
#6
Posted 30.11.2009, 18:59

#7
Posted 30.11.2009, 19:03
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#8
Posted 30.11.2009, 19:14


#9
Posted 30.11.2009, 19:19

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#10
Posted 30.11.2009, 20:25
Мда, макар че резултатът от такава маневра, е следния:
Ееее, е такова състезание трябва да си направим


If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.
#11
Posted 30.11.2009, 20:55
Бих казал че тука даже не е в локвата .А само в краината и част.Какво ли ще стане ако мине по близо до шиканаМда, макар че резултатът от такава маневра, е следния:

#12
Posted 30.11.2009, 21:09
А въздушния филтър? Може би изнесен на два метра над каската!Ееее, е такова състезание трябва да си направим
![]()

НЕОНОВИ РЕКЛАМИ
#14
Posted 01.12.2009, 21:27


#15
Posted 01.12.2009, 21:55
#16
Posted 01.12.2009, 22:03

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#17
Posted 02.12.2009, 21:06
Не е геометричен, Вики. Аз и ти можем да ползваме различен епекс на един и същи завой, но това не означава, че завоят си мени геометрията
Според мен Виктор е прав, апекса е геометричен. А ние къде караме е друг проблем.
Ако не го гледаме така, всяка дискусия относно "твоя и моя апекс" са безпредметни, защото нямаме основа за сранение.
Аксел
#18
Posted 02.12.2009, 21:18

поне аз така ги виждам нещата... не си налагам мнението на никой... затова е тази дискусия

затова като учиш дадена писта, едно от първите неща е да определеиш къде са епексите на завоите - при конкретните условия - дали е сухо или мокро, с какъв карт си и т.н...
то ако епексите бяха ясни само от геометрията на завоя...
вземи за пример една фиба - като караш в 2-те посоки, епексът е на абсолютно различно място... значи няма как да е геометричен връх, защото завоят не си мени геометрията

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#19
Posted 02.12.2009, 21:24
Все пак ейпекса е променлива, а при дъжд даже мисля че няма ейпекс, а просто траектория(външна).
If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.
#20
Posted 02.12.2009, 21:35
Мести апекса 1,2 или колкото трябва метъра напред или назад.
Виж, аз свърших работата за един ред. За мен апекса е геометричен - всеки пилот има различен свой личен. Но пилота кара и съвсем различен завой от геометричния завой.
Аксел
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users