Jump to content


gitbul

Member Since 23.11.2009
Offline Last Active 27.03.2012, 13:42
*****

#3278 Лаута, 01.05.2010

Posted by gitbul on 14.05.2010, 06:00

Без да наливам масло в огъня, ще направя следните уточнения, Crash:

Не ме "жулна" а се вряза в мен, което доведе до завъртане почти на 90 градуса в средата на най-бързия завой на тази писта.

Не ми върна мястото, а сам си го спечелих, след като успях някак си да потегля, докато ти караше все още в тревата. Когато се върна на пистата и аз те настигнах, не забелязах да връщаш газта и/или да ми даваш сигнал, че ме пускаш.

Загубих две позиции от тази твоя "маневра".

Кавичките горе съм ги сложил, защото това, което наприви е всичко друго, но не и опит за изпреварване.

Нямам нищо против теб като човек, но смятам, че подобни изпълнения са опасни за останалите пилоти в шампионата.
Няма нужда да трупаш нерви и да се заканваш - малко по-разумно каране може да спаси живота и здравето на теб самия.

В този шампионат повечето хора карат за удоволствие и би било жалко ако някой пострада сериозно заради действията на пренавит пилот.


#2896 Наказания в шампионата

Posted by gitbul on 18.04.2010, 19:58

Не ти говоря за "случва се", а дали може да бъде легализирано като поведение на пистата това, че е достатъчно да му оставиш място колкото за 2 гуми на пистата... Защото там марио по никакъв начин не беше изгубил контрол над карта си... Защото тук някои хора така тълкуват правилника - достатъчно е да има място за 2 гуми на другия карт, с други думи около 30-40 см.... Какво мислиш?

Мисля, че още вчера ясно казах какво мисля - Марио не е искал да те избута от пистата! Как би могъл да цели подобно нещо, като знае как следите всяка негова грешка?!
Аз също карах на тази писта и знам какво има точно в тази част на втори завой. Дупка с повече вода, която не е голяма, но ако влезеш в нея задницата ти тръгва към тревата. Точно това се случва и на Марио. Илиян вчера се чудеше защо волана на Марио не е навит налява, за да те избегне - ами, опитай да завиеш наляво, когато задницата ти отива надясно. Няма пилот, който да направи подобна самоубийствена маневра, още повече, че инстинкта те кара да не го правиш.

Краси, за мен това е част от надпреварата в условия като вчерашните. Аз самият станах жертва на подоби обстоятелства, след като бях подмятан от всички зад мен на първи завой, за да остана последен няколко метра по-късно. Не съм подал контестация е не смятам да подавам, защото знам, че никой отзад не го направи нарочно. Няма как да предвидиш какъв изход ще има дори най-лекия удар на мокро трасе и затова съм убеден, че никой не атакува, ако има риск от подобен развой.

Баси, сезонът си започна толкова добре...


#2888 Наказания в шампионата

Posted by gitbul on 18.04.2010, 19:15

За Лаута:

Ако е мокро и загубиш контрол - ами случва се. Тази година точно на първи завой (включително и наобратно) ми се случиха дузина такива удара.

Наричат се състезателен инцидент.

Четох другите теми, в които твърдите, че Марио трябва да се накаже, заради случая с Румен.

Тъй като Румен обясни на всички защо се е стигнало до това, не мога да повярвам на очите си как изопачавате правилника, за да изкарате един конкретен пилот виновен. Не е истина! :(

Според революционното ви тълкуване, ако по време на състезание натисна спирачка ей-така, всички зад мен трябва да ме пазят и, ако някой не дай Боже ме изпревари, трябва да ми върне позицията в рамките на една обиколка... :o  :o  :o

Да не говорим, че Боби се пазари да накаже теб, ако накаже и Марио за случая с Румен!

Това трябва да е някакво ново тълкуване на думата "обективност", така ли?


#2885 Наказания в шампионата

Posted by gitbul on 18.04.2010, 18:57

Краси, от всичко, което написа може да се направят няколко основни извода:

Първо, цялата работа е заради  продължаваща вече втора година неприязън между теб и Марио.

Второ, подвел си ДК (вж. Четвърто), който взима бързо-бързо решение, с което отново наритва "черната овца" на шампионата.

Трето, разбира се, че ти дреме за наказанието. В противен случай нямаше да заплашваш какво би правил, ако то бъде отменено.

Четвърто, на пистата и на ОМВ многократно повтори, че си ударил гумите. Сега признаваш, че не си. Какво още НЕ се случи между вас с Марио?
Btw, Вектрата, като член на ДК също твърдеше, че удара в гумите е станал пред очите му, а такъв изобщо няма....



Боби, който ме познава знае, че не съм човек, който се пали ей-така и решава да пише във форуми за щяло и не щяло. Мразя този вид комуникация, ако трябва да съм честен, особено когато другата страна не иска да чуе чуждо мнение.
Преспах една нощ и реших, че това, което се случи вчера е несправедливо. Дадох пример с Ф1, защото там се прави разлика между нарушение на правилата и състезателен инцидент. Тук такова нещо няма или зависи от замесените пилоти.

Не искам да се заяждам и няма да пиша докато ДК не оповести решението си. Просто мислех, че идеята на шампионата е да се състезаваме за кеф, а не да спорим след всяко състезание. Не мисля, че вчера имаше дори едно нарушение, което да заслужава по-строга санкция от предупреждение с флаг. На последните десетина състезания виждам хора, които могат да карат, а не говеда, които имат нужда от остен, за да бъдат дисциплинирани.


#2815 Наказания в шампионата

Posted by gitbul on 18.04.2010, 12:10

ДК няма какво да разглежда състезанията от Формула 1, защото те имат друг правилник. Аз не виждам никъде упоменато, че нашият шампионат се ръководи по правилника на Формула 1.

.............
По тази точка не виждам смисъл да се правят паралели с Формула 1, след като многократно сме уточнили, че специално при изхода на завоя ИМА разлика между нашите правила и правилата на Формула 1...

Искаш да кажеш, че в Правилника на Ф1 разрешават на пилота при изхода да се натресе в друг болид?!?
Видя ли какво направи Хамилтън?!?
Това не е по Правилата на Ф1, както и по тези на ClubS1, но едните правят разлика между състезателен инцидент и умишлено действие, за разлика от ДК.
Или поне така се разбира от решенията в събота.
Или, всъщност, едни нарушения могат да се считат за състезателен инцидент, а други - не. Зависи кой срещу кого, така ли?


#2470 Промените по правилника

Posted by gitbul on 22.03.2010, 14:06

Боби, по първа точка не съм имал неясноти. Попадането й в цитата е случайно, а и няма текст...

Въпросът ми бе за това да се уточни какво имаш предвид като си написал "първите и последните обиколки на маншовете"???

Нали разбираш, че тук става дума за множествено число, което предполага повече от една последна и повече от една първа обиколки...  :huh:

Та, за това питах, но вече разбрах, че става дума за първата и последната обиколка на всеки манш.  ;)
Благодаря!

Краси, а какво става, когато Щърбо Гърбев не е спирал все още, милия, но бъде наказан от маршала в последната обиколка на някой от маншовете?
Колкото и желание да има, просто няма как да спреш два пъти наведнъж...

Какво правим тогава?  ;)


#2466 Промените по правилника

Posted by gitbul on 22.03.2010, 09:49

1. ......
9. Всеки състезател е задължен да спре поне веднъж за спри/потегли, в един от двата манша на състезанието, когато той прецени. Няма право да го прави само в първите и последните обиколки на маншовете (освен ако не е наказан от гл. маршал със спри/потегли 1 или 2 обиколки преди финала; ....


Боби, какво означава първата от болднатите по-горе разпоредби?!? Колко на брой обиколки от старта и колко до финала влизат в понятието "първи и последни"?

Вторият болднат текст предполага някакво тълкуване кои обиколки са "последни", но ...

Не искам да се меся в работата на ОК, но ще си позволя да напиша как прилагахме подобно правило в зимния шампионат - никой няма право да спира в първата и последната обиколка. Като под "първа" се има предвид формиращата обиколка, а последната е тази, след която ще бъде развят карирания флаг.
По този начин всеки можеше да направи стоп-старт в края на първата обиколка след летящия старт (тъй като зоната за тази маневра бе преди старт-финалната права), а другата възможност бе да спре най-късно в края на предпоследната обиколка.

Естествено, че не се заяждам. Да не се обидите сега!  B)
Просто малко повече яснота кои обиколки са последни и кои са първи, за да е ясно на всички.  ;)


#1992 Отбори и пилоти 2010 - РЕГИСТРАЦИЯ

Posted by gitbul on 13.02.2010, 14:55

Отбор: TNT-Pushing Unlimited
Шеф: Гено Тонев, gitbul
Собственици: Гено Тонев (gitbul) и Марио Динолов (mario_montoya)
10. Гено Тонев, gitbul
11. Иван Тонев, Nightblade
12. Марио Динолов, mario_montoya


#1775 ШЕСТИ ФИНАЛЕН КРЪГ Winter Cup Lauta и BBQ

Posted by gitbul on 15.01.2010, 10:53

идвам и аз , ама ще си нося и сноуборда

Мисля, че няма да е необходимо - утре ще бъде само студено, без валежи. Идеални условия за BBQ :D  :D  :D  :D


#1234 Четвърти кръг Winter Cup Lauta

Posted by gitbul on 14.12.2009, 11:45

Ха, ако съм сметнал правилно, първите три отбора са с равни точки...  
:blink:  :blink:  :blink:  :blink:  :blink:  :blink:


#1099 Завиване на мокро

Posted by gitbul on 11.12.2009, 12:35

На Лаута също има 2-3 завоя дето е много по добре да мокра писта да си вкараш вътрешното колело зад бурдюрчето, то те захапва и прекарва през завоя, но като цяло бързите завой не са за това упражнение......


Румен създаде точно такова модно течение в картинга след последния кръг.  :)

Като вкара колелцата зад бордюра на първата фиба и ...
След него доста народ опита, на майстора си е майстор.  :rolleyes:


#877 На който му стиска да заповяда!!!!!!

Posted by gitbul on 07.12.2009, 19:05

След едно мероприятие миналата  Събота,решихме/Косе,Горан,Гено и аз/да направим малко по завързан шампионата между пушачите.За какво иде реч.Всеки пушач който иска да откаже цигарите се записва тук.Ако започне да пуши му се отнемат 5т.за всеки манш/това за маншовете сега ми дойде на картуната/.И понеже някой може да прежали 15т. и да пропуши има и още един мотив /ако се съгласи де/плаща по 2ч. на Ротекс.на останалите от групата.Засега се записваме аз и Косе.Аре да видим ся на кой му стиска. ;)


Баси, вие сериозно сте го решили май?!? :blink:  :blink:  :blink:


#169 Втори кръг - 28.11.2009 - Лаута

Posted by gitbul on 27.11.2009, 07:23

Само да напомня на организаторите да подчертаят неприятния факт, че всеки участник с квалификация по-слаба от 30-тия, автоматично отпада и няма да се състезава.

Ако списъкът е верен, то в събота поне трима души ще са били път напразно. Неприятно ще е ако това е някой от много далече - Варна, Бургас...