ПРОМЕНИ! Влизат в сила от следващия старт на Лаута!
#1
Posted 20.03.2012, 10:18
Боби ще пусне по-късно до края на седмицата окончателните текстове в регламента и кодекса - не знам точно кое къде ще бъде, но ето набързо в какво се състоят те:
1. Маншовете в гонките отново се събират заедно. Т.е., 1 гонка кара 2-та си манша, след това 2 гонка и т.н.
2. След изтегляне на жребия за картовете, главният маршал ще обяви колко време имат пилотите да си подготвят карта с баласт и налягане на гумите. Времето ще бъде засичано по часовник и ще бъде обявявано - или с голям часовник, ако намерим подходящ, или с табелка с броя на оставащите минути както във Ф1 са светлините на светофара, или устно. Който пилот не е в карта си готов за тръгване при изтичане на това време, ще потегли последен, без да има право да си върне мястото в стартовата решетка по време на загряващата обиколка. Това време най-вероятно ще е нещо от рода на 5 мин. Може някой да каже, че времето е малко, но затова сте отбори - помагайте си.
3. Който иска да си регулира налягането на гумите, да си се погрижи за съответното средство за това - помпа, компресор, балон, с уста, или каквото си поиска. Времето за подготовка на картовете НЯМА да е достатъчно всички да се изредят на компресора на пистата. Не е забранено той да бъде използван, но там ще е на принципа който превари, стига да е в рамките на позволеното време. Компресора на пистата, ако има такъв, ще бъде използван безпроблемно по време на квалификацията, но отново - за да е сигурно, че ще можете да си регулирате налягането на гумите, си осигурете средство за целта, тъй като не е гарантирано, че пистата ще може да предостави компресор, който да бъде сложен на мястото, на което се сменят пилотите по време на квалификацията.
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#2
Posted 20.03.2012, 10:31
"Край на колоната"
#3
Posted 20.03.2012, 10:45
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#4
Posted 20.03.2012, 14:19
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ
#6
Posted 20.03.2012, 17:43
Каква е поуката от филма Шрек? - Не е важно да си красив, важното е да намериш същия изрод като себе си!
#7
Posted 20.03.2012, 18:24
#8
Posted 21.03.2012, 09:06
По този начин от една страна избягваме голямото чакане за тези, които ще карат във втора и трета гонка, от друга - класиралите се от 4-то до последно място в първата гонка вероятно ще останат за награждаването.
При събрани маншове и наличие на три гонки, тези които попадат в последната, ще трябва да чакат близо 2 часа между квалификацията и състезанието. Лично за мен това е прекалено дълъг период, в който се губи всякаква концентрация.
За времето между жребия и старта съм напълно съгласен.
#9
Posted 21.03.2012, 20:08
Като цяло съм съгласен с промените, макар че лично за мен маншовете са по-добре в сегашния им вид - първи маншове на отделните гонки, след това втори маншове.
По този начин от една страна избягваме голямото чакане за тези, които ще карат във втора и трета гонка, от друга - класиралите се от 4-то до последно място в първата гонка вероятно ще останат за награждаването.
При събрани маншове и наличие на три гонки, тези които попадат в последната, ще трябва да чакат близо 2 часа между квалификацията и състезанието. Лично за мен това е прекалено дълъг период, в който се губи всякаква концентрация.
За времето между жребия и старта съм напълно съгласен.
навремето 1 бяха 3 ,2,1 гонка после няколко камикадзете прецакаха картовете върви карай, затова мисля че така е най добре 1 гонка 2 манша и след това другите. Относно чакането могат да помагат в маршалстване и прочие, така или иначе е хубаво да има поне 4 поста със знамена освен главния поне преди беше така.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users