1. Нека Шадоу да излъчат свой представител за ДК
2. Променен е редът за маншовете. Вместо както досега - (гонка-манш) - 1-1, 1-2, 2-1, 2-2, 3-1, 3-2, маншовете ще се провеждат така: 1-1, 2-1, 3-1, 1-2, 2-2, 3-2. С други думи, първи всички гонки карат своите първи маншове, след това всички гонки карат своите втори маншове
3. ДК има право да накаже пилот, неявил се на стълбичката за награждаване, с преместване на пилота с 5 места назад (т.е., да кара по-рано) в реда за квалификация за следващото състезание
4. Квалификационният карт ще бъде избиран преди началото на свободните тренировки с жребий измежду всички картове на пистата. Избраният карт няма да се кара по време на тренировките
5. Пилотите ще имат право (без да са задължени) да променят налягането на гумите в карта, на който се качват, в граници, определени от ТК. Необходимото оборудване за това е грижа на конкретния пилот
6. Минималното тегло е 80 кг и тази година
7. Отборите вече могат да се състоят от 1-3 пилоти (т.е., един пилот може да е сам в отбора си). Индивидуално участие без отбор вече не съществува като опция.
8. На отборите е разрешено да използват общо 5 (вместо 4 досега) пилоти през един сезон
9. Един пилот все още може да участва единствено в 2 отбора за даден сезон, т.е., може да се премести един път. Изключение ще се направи само ако бъде "уволнен" от втория си за сезона отбор - в този случай той трябва да създаде собствен отбор като единствена опция до края на сезона.
10. Свободните тренировки са увеличени на 2 часа поради това, че тази година доста често 1:30 не беше достатъчен и пилотите искаха д акарат повече
Успех на всички
