За мен лично, варианта със сериите най ми допада! Оказа се че работи перфектно! Много каране много гонки и то с различни картове и всичко е максимално честно спрямо пилотите!
Моля, разкажете Вашето впечатление относно регламентите? Какво Ви е харесало и какво не? Благодаря

КОЙ РЕГЛАМЕНТ ВИ ХАРЕСА В ЗИМНИЯ И ЗАЩО?
Started by Kose Bose, 06.02.2011, 19:29
5 replies to this topic
#2
Posted 06.02.2011, 19:55
И на мен със сериите ми харесва най-много, защото карането наистина е доста. Освен това квалификацията не е от изключителна важност. Също така до последния манш нищо не е сигурно. Относно картовете: никога няма да бъдат на 100% равни, но лошото е, че ако вървят 3 или 4 много повече от другите, може да ти се паднат всички останали, но не и тези (или пък всички бързи, не че някой би имал нещо против
). Но пък като не са равностойни си има шикани, мокро трасе (в този случай зависещо от BTV и Nova) и т.н.


I'm livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
Only got a gallon in the gas tank
But I’m almost at the finish line, so I can’t stop now
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
I’m livin’ life in the fast lane (Pedal to the metal)
I’m livin’ life in the fast lane (Pedal to the metal)
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
Only got a gallon in the gas tank
But I’m almost at the finish line, so I can’t stop now
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
I’m livin’ life in the fast lane (Pedal to the metal)
I’m livin’ life in the fast lane (Pedal to the metal)
#3
Posted 06.02.2011, 22:44
1рви кръг само ми хареса.Тъй като държеше и регламента беше както трябва,докато 5,6,7 пистата беше ганда .
#4
Posted 07.02.2011, 21:09
+1 за Хросен
#5
Posted 07.02.2011, 22:27
Роска, тук става въпрос за регламент, а не за състоянието на пистата.1рви кръг само ми хареса.Тъй като държеше и регламента беше както трябва,докато 5,6,7 пистата беше ганда .
То и аз исках да карам само на мокро (евентуално заледено, заснежено), но факта, че нямаше чисто мокро състезание не означава, че не ми е харесал съответния регламент.
Иначе по темата, ако трябва да отговоря еднозначно, ми е доста трудно да преценя, но везните клонят в полза на А, Б, С, Д... сериите. Този вариант е много сполучлив и с огромно удоволствие бих участвал по този регламент в състезание на писта с по-равностойни картинги - например Конска или Благоевград, а защо не и Варна, ако публикуваните снимки на Sodi Kart имат нещо общо с подмяна на машините по пистата. Би било интересно.
Ако трябва да степенувам, на второ място бих поставил рали варианта - (безкрайната квалификация). Има нещо в този регламент, което ме влече. Ама ако може в една серия да се правят по около 30 обиколки. Тогава ще се промъкне и елемента издържливост и ще стане интересно в друг един аспект. А и в по-голям брой обиколки няма да има вариант без битки по пистата. Но тука замирисва на състезание за издържливост, което е една друга тема.
На трето място е регламента с полуфинали и финали - четни / нечетни. А ако се съчетае и със смяна на посоката на пистата в различните серии, май ще е още по интересно.
И бих спрял с класацията до тук. Останалите варианти имат прекалено ограничаващи елементи и поради тази причина не ги харесвам и ги изключвам от класацията.
#6
Posted 07.02.2011, 22:45
Тази идея е страхотна!... А ако се съчетае и със смяна на посоката на пистата в различните серии, май ще е още по интересно.
...
А защо не пробваме на последния кръг, три манша в едната посока и три в другата, примерно?
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users