Или поне й инжектираха смъртоносния вирус, който до 2 години ще я убие:
1.6 литра, 4 цилиндъра, директно впръскване с до 500 бара, 12 000 об/мин, 5 мотора на сезон (за 20 старта).
Е, ако това не я убие, гледай какво ще стане след края на следващия сезон. Тогава ФИА ще реши, че:
- всички шасита трябва да се правят от сомалийска компания (с цел подкрепа на страните от третия свят и допълнително снижаване на разходите);
- двигателите ще се произвеждат от ДП "Беларус" (поради голямата им издръжливост и непретенциозност към масла и горива, както и с цел допълнително снижаване на разходите);
- разхода на гориво ще бъде смъкнат с нови 65% (с новите правила бутона на KERS ще се използва в продължение на минимум 2 минути на обиколка, с което, незнайно защо, от ФИА твърдят, че допълнително се снижават разходите)
- ще се вграждат соларни панели в задното и предното крило на болидите, както и на вятърни турбини, поставени на изхода на въздушния поток, генериран от F-duct (целта на ФИА е подкрепа на "зелените технологии" и добива на енергия от възобновяеми източници, както и допълнително снижаване на разходите)
- отборите ще имат право да участват с двама пилоти в един старт, само ако те управляват един и същ болид (на стартовата решетка няма място за повече от 76 болида, след включването на полу-професионалните тимове от България, Камчатка и Великденските острови, като, освен всичко друго, това допълнително снижава разходите)
- пилотите ще са задължени да използват всичките седем типа сухи гуми в едно състезание (с цел допълнително снижаване на разходите, всички смеси, с изключение на най-мекия тип, са направени от рециклирани автомобилни седалки. Най-меката смес се произвеждат в индийската фабрика на официалния доставчик на гуми - сръбската компания "Tigar" - и в нея са вложени различни отпадъчни материали от производството на презервативи)
- точковата система ще бъде променена по следния начин - всички пилоти от 1-во до 75-то място вземат по 25 точки. Последният, 76-ти поред, пилот получава 24 т. (това ще мотивира участниците да не бъдат последни, като в същото време ще ги накара да избягват рисковете при изпреварвания, които могат до доведат до инциденти, както и ще се допринесе за допълнително снижаване на разходите)
- шампион става пилотът, спестил най-много гориво през сезона (с цел запазване на интригата за зрители и фенове на моторните спортове до самия финал на сезона, както и с цел мотивация за допълнително снижаване на разходите)
- .......