За ROTAX предполагам също има ГОЛЯМО значение щом механиците махат всичко излишно до последната гайка.
Очаквам вашите менения

Posted 01.12.2009, 15:47
Posted 01.12.2009, 15:51
Posted 01.12.2009, 17:34
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
Posted 01.12.2009, 18:01
И на Лаута трябва да си направим такъвПравихме експерименти на Красна полщна с 4-ма пилоти с различно тегло и им добавяхме последователно 0, 5, 10, 15, 20 кг. всеки правеше по 10 обиколки, ако не се лъжа с всяка от тежестите. После сравнявахме времената. Оказа се, че 10 кг отгоре = 1 СЕКУНДА по-бавно време...
С уточнението, че този тест е меродавен само за Красна поляна
Posted 01.12.2009, 20:33
Мдаааааааааааааааааа ,и в двата шампионата ги имаДа си видял дебел пилот?
Posted 03.12.2009, 20:15
Posted 04.12.2009, 16:59
Posted 04.12.2009, 17:25
при мен са 18 кг и разликата не е фрапираща, когато ми е удобноИ при мен така стана!
Posted 15.12.2009, 19:31
Posted 13.01.2010, 17:19
Ние във Варна си направихме такъв. Аз и още двама по-леки пилоти бяхме опитните зайчета. Целта беше да се направи коефициент, но в крайна сметка пистата си направи такъв коефициент без да взема резултатите в предвид. На пистата във Варна според мен 10кг. забавят най-много 0.750 на обиколка, може би 0,500 или по-малко, защото както Любо каза преди време, ако днес направиш 20 обиколки с 20кг. тежест и си с 2 секунди по-бавен отколкото без тежест, то след 2-3 седмици разликата може да 1 секунда. В началото човек не е свикнал с по-голямото тегло. Любомир Асенов(фотографа на КлубС1) кара в шампионата на списанието и беше ако не се лъжа 105(или 115) килограма и не беше най-бавния!И на Лаута трябва да си направим такъв
Posted 13.01.2010, 17:26
Posted 13.01.2010, 19:30
0 members, 0 guests, 0 anonymous users