Jump to content


Viktor

Member Since 25.11.2009
Offline Last Active 29.08.2010, 19:07
*****

#3412 Продавам състезателен карт Rotax с шаси Gillard

Posted by Viktor on 23.05.2010, 21:36

Година на производство на шасито и двигателя: 2007
Двигател: Rotax , Fr 125 Max
Мощност: 28.5 к.с
Тип охлаждане: Водно
Шаси: Gillard Charlotte 30/32 с предни и задни хидравлични спирачки с възможност за командване от волана.
Коментар: Шасито е с чисто нови магнезиеви джанти Douglas Wheel .
Двигателя е на 2 часа след основен ремонт със сменени чисто нови ауспух , бутало и бутални пръстени , свещ , съединител , алуминиеви ангренажни колела , филтър , колянов вал - Почти пълна ревизия!
Двигателя е с никасилов цилиндър Gillardoni.
Към нея давам - Телеметрична система алфано , която отчита времеизмерване , датчик за температурата на двигателя , датчик за оборотите и функция за измерване на часовете на мотора. Давам и два комплекта гуми - Сухи ( Heindenau-Mojo D1 използвани и мокри Heidenau Mojo W1).
Цена: 3500лв.
Приемам и бартери за следните мотори - Yamaha yz 250 4t , Honda CRF 250 4t , KTM 250 4t , Kawasaki kx 250 4t - след 2003 година. Приемам бартери и за пистови мотори.
Може и за кола.  Карта е шампион за 2008 и 2009 година. С ел. стартер е и го продавам с пиниони , вериги и всякакви консумативи. Карта се нуждае само от нови накладки.
Снимки:
Posted Image

http://viktorivanov....482399.17787273


#2383 Прозавам състезателен карт Rotax с шаси Gillard

Posted by Viktor on 14.03.2010, 17:01

Година на производство на шасито и двигателя: 2007
Двигател: Rotax , Fr 125 Max
Мощност: 28.5 к.с
Тип охлаждане: Водно
Шаси: Gillard Charlotte 30/32 с предни и задни хидравлични спирачки с възможност за командване от волана.
Коментар: Шасито е с чисто нови магнезиеви джанти Douglas Wheel и с нови накладки
Двигателя е на 2 часа слад основен ремонт със сменени чисто нови ауспух , бутало и бутални пръстени , свещ , съединител , алуминиеви ангренажни колела , филтър , колянов вал - Почти пълна ревизия!
Двигателя е с никасилов цилиндър Gillardoni.
Към нея давам - Телеметрична система алфано , която отчита времеизмерване , датчик за температурата на двигателя , датчик за оборотите и функция за измерване на часовете на мотора. Давам и два комплекта гуми - Сухи ( Heindenau-Mojo D1 използвани и чисто нови мокри Heidenau Mojo W1).
Цена: 4200лв. като търпи лек коментар
Приемам и бартери за следните мотори - Yamaha yz 250 4t , Honda CRF 250 4t , KTM 250 4t , Kawasaki kx 250 4t - след 2003 година. Може и за други
Снимки на машината:
http://viktorivanov....482399.17787273
Картинга е републикански шампион за 2009 година и има неизтекла хомологация към CIK-FIA до 2011 година включително. Картинга е с ел- стартер и давам зарядно към него. Двигателя е готов за състезания и пломбиран.


#420 Как може да се участва в Ротакс шампионата

Posted by Viktor on 01.12.2009, 18:09

Значи първата стъпка е намирането на отбор. Разбираш се с хората , плащаш някакъв членски внос и така. Другия вариант , който е много неизгоден е създаването на такъв , тъй като лиценза на такъв струва 2000 лева , ако не се лъжа. Пристъпваме към закупуване на двигател и шаси , които в картинг спорта се купуват по отделно. Съветвам те да закупиш нова машина , като нямам намерение да правя реклама на Моторспорт БГ те информирам просто , че те предлагат много добри преференциални лизингови условия , както за двигател ротакс , така и за конкурентноспособно шаси. Пристъпваме към екипировката , която ще ти излезне към 1500лв. Каската трябва да е Snell SA или Snell M сертификат. За предпочитане е Sa - Special Aplication сертификата , който е и по-скъп тъй като може да се използва не само за картинг.
Вносител на Ротакс за България е Момчил Манчев с фирмата му МоторспортБГ. Вносител е и на картинг шасита Mac Minarelli , на системите за картинг UniPro , както и на консумативите за картинг Kartcare.