Jump to content


Photo
- - - - -

Как може да се участва в Ротакс шампионата


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 30.11.2009, 12:29

Има голяма вероятност за новия шампионат да се включат нови пилоти! Може ли малко инфо, какви са изискванията и как да го направят?
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#2 Viktor

Viktor

    Начинаещ

  • Пилоти
  • PipPip
  • 30 posts
  • Град:Bulgaria

Posted 01.12.2009, 18:09

Значи първата стъпка е намирането на отбор. Разбираш се с хората , плащаш някакъв членски внос и така. Другия вариант , който е много неизгоден е създаването на такъв , тъй като лиценза на такъв струва 2000 лева , ако не се лъжа. Пристъпваме към закупуване на двигател и шаси , които в картинг спорта се купуват по отделно. Съветвам те да закупиш нова машина , като нямам намерение да правя реклама на Моторспорт БГ те информирам просто , че те предлагат много добри преференциални лизингови условия , както за двигател ротакс , така и за конкурентноспособно шаси. Пристъпваме към екипировката , която ще ти излезне към 1500лв. Каската трябва да е Snell SA или Snell M сертификат. За предпочитане е Sa - Special Aplication сертификата , който е и по-скъп тъй като може да се използва не само за картинг.
Вносител на Ротакс за България е Момчил Манчев с фирмата му МоторспортБГ. Вносител е и на картинг шасита Mac Minarelli , на системите за картинг UniPro , както и на консумативите за картинг Kartcare.

#3 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 01.12.2009, 18:31

Екипировката може да излезе и по-малко :)

Тук от магазина може да се закупи на следните цени:

Екип 250 лв (300 за международни състезания)
Каска 250 лв Фулмер
Ръкавици 60 лв К1 Про 2
Кора 120 лв
Обувки 130 лв
Яка 60 лв

Общо към 870 лв, а в момента има и 10% отстъпка допълнително :)

Говорим за най-евтиния вариант хомологирани стоки

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#4 Viktor

Viktor

    Начинаещ

  • Пилоти
  • PipPip
  • 30 posts
  • Град:Bulgaria

Posted 01.12.2009, 18:46

Аз самия карам с доста стоки , точно от К1. Каската ми е Fulmer ss и съм много доволен.

#5 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 01.12.2009, 18:48

Значи първата стъпка е намирането на отбор. Разбираш се с хората , плащаш някакъв членски внос и така. Другия вариант , който е много неизгоден е създаването на такъв , тъй като лиценза на такъв струва 2000 лева , ако не се лъжа. Пристъпваме към закупуване на двигател и шаси , които в картинг спорта се купуват по отделно. Съветвам те да закупиш нова машина , като нямам намерение да правя реклама на Моторспорт БГ те информирам просто , че те предлагат много добри преференциални лизингови условия , както за двигател ротакс , така и за конкурентноспособно шаси. Пристъпваме към екипировката , която ще ти излезне към 1500лв. Каската трябва да е Snell SA или Snell M сертификат. За предпочитане е Sa - Special Aplication сертификата , който е и по-скъп тъй като може да се използва не само за картинг.

Викторе, дай повече инфо за Моторспорт БГ. BTW успех в Египет.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#6 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 01.12.2009, 19:07

Вики, може направо да напишеш лизинговите условия, за да са достъпни за всички. Освен ако се договарят само лично де... Имам предвид, ако има някакви стандартни условия... Примерно толкова месеца по толкова пари, срещу които получавате еди какво си...

В този форум не е забранено да се рекламира каквото и да било, свързано с картинг... Поне засега това е безплатно :lol: Така че се възползвайте, докато е време :)

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#7 Viktor

Viktor

    Начинаещ

  • Пилоти
  • PipPip
  • 30 posts
  • Град:Bulgaria

Posted 01.12.2009, 21:46

Вики, може направо да напишеш лизинговите условия, за да са достъпни за всички. Освен ако се договарят само лично де... Имам предвид, ако има някакви стандартни условия... Примерно толкова месеца по толкова пари, срещу които получавате еди какво си...

В този форум не е забранено да се рекламира каквото и да било, свързано с картинг... Поне засега това е безплатно :lol: Така че се възползвайте, докато е време :)

Работата е там че незнам какви са т.е по договаряне със собственика на МоторспортБГ - Момчил Манчев.

#8 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 01.12.2009, 21:49

Благодаря все пак! Ще говоря лично с него! ;)
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#9 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 01.12.2009, 22:01

аз ще се свържа с него направо, и без това исках да говорим по едни неща...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#10 specialized

specialized

    Новак

  • Пилоти
  • Pip
  • 1 posts

Posted 04.01.2010, 23:40

Здравейте, искам да ви попитам какви са разходите за участие в един състезатем уикенд и в какво се състоят те.

#11 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 05.01.2010, 01:00

На първо четене, 200 лв такса участие, към 400 лв за 6 гуми, бензин и консумартиви 100 лв, отделно пари за механик, път, спане, храна... Абе към 1000 ги брой. Да кажат и други, ако бъркам нещо.

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#12 Frol

Frol

    Напреднал

  • Пилоти
  • PipPipPip
  • 71 posts

Posted 05.01.2010, 11:30

На първо четене, 200 лв такса участие, към 400 лв за 6 гуми, бензин и консумартиви 100 лв, отделно пари за механик, път, спане, храна... Абе към 1000 ги брой. Да кажат и други, ако бъркам нещо.

Горе-долу това е. Само малко прецизиране.

Трябва ти лиценз. Има два варианта - постоянен лиценз и wild-kart лиценз. Постоянен има смисъл да вадиш, ако ще участваш в повече от един уикенд. Преди началото на сезона, постоянен лиценз струваше за миналата година 100лв. Тази година предполагам ще е същото. След началото на сезона - 200лв. Wild-kart лиценз - дава право на участие само в един уикенд - 50лв.

Такса участие - както е писал и Кобрети - 200 кинта. Много е, но това са две състезания. То само за 3 дни наема на пистата е 90 кинта. А и за федерацията трябват пари.

Един уикенд се състои от два състезателни кръга - един в събота и един в неделя. В петък са свободни тренировки - можа да караш, може и да не караш. За свободните тренировки ти трябват някакви (стари) гуми. За състезанието в събота, обаче, ти трябват комплект нови гуми. Цената е 260лв за комплект. По регламент може да маркираш и 6 броя гуми, понеже с това което маркираш трябва да изкараш и двата състезателни кръга. През 2010 ще се кара с MOJO D2 - това е средно меката смеска. През 2009 карахме с D1 - твърдата смеска - и нямаше проблем да се изкарат и двете състезания с един комплект гуми. Дори имаше пилоти, които започваха в събота със стари гуми и успяваха да завършат и двата кръга с тях. За D2 нищо не мога да кажа. От федерацията обаче се канят да забранят практиката да се влиза в състезателен уикенд със стари гуми. Така че най-вероятно ще си трябват поне 260 кинта. При добре настроено шаси вероятно и D2 ще изкарват

По време на тренировките и състезанията си трябват разни консумативи:
- гориво (~15-20литра) - зависи колко ще въртиш = ~30-40лв
- масло (2% от горивото), но по половинки не се продава, а 1л. е ~30-35лв.
- верига (с повече късмет само една), макар че тази на карта може и да си изкара уикенда = ~50-80лв (зависи как си я намериш)
- някоя и друга корона = 15-25лв за брой (пак зависи от къде купуваш)
-------------------
- общо за консумативи - грубо между 70 и 200лв.

Транспорт на карта и оборудването до пистата и обратно - както се спазариш или си го правиш сам. Например София-Варна е едно, а София-Пловдив съвсем друго. Тука сумата сам си я определи.

За трите дни - 2 нощувки за теб и механика. Някакъв стимул за механика - паричен, течен, хранителен или комбинация от тях - както се разберете. Евентуално транспорт от/до хотела/пистата. Според сезона, може да се спи и на пистата - спален чувал, палатки, скара, бира и пр. И тук парите варират много - сам си реши колко са.

Ако си със собствена машина - това е.
Ако ще ползваш шаси и двигател под наем - както се договориш - от без пари до 200 кинта на ден.
Екип се предполага, че си имаш или ще си намериш от приятели и познати.

Това без което не можеш е: лиценз, такса участие, гуми - стари или нови, гориво и масло, механик (гладен,жаден,недоспал/сит,препил,пак недоспал - ти решаваш).

По време на тренировките и състезанието може да потрошиш (да ти потрошат) нещо по карта - добре е да имаш ресурс да го оправиш там и да продължиш участието си до края на уикенда - така или иначе си си платил участието.

Останалото е просто сумиране на числата от горе, които сметнеш, че те интересуват.

#13 mario_montoya

mario_montoya

    Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 369 posts
  • Град:Перник

Posted 05.01.2010, 12:26

Румка, от това по хубаво нямаше как да го обясниш ;).
И тая година поне 2 титли да прибереш вкъщи (имаш ресурс и за три)

#14 mondini

mondini

    Напреднал

  • Пилоти
  • PipPipPip
  • 51 posts
  • Град:София

Posted 31.01.2010, 17:35

Минималната сума на уикенд,600 лв по мой познания,не по малко,ако ислаш всичко да си ти е в нормите

#15 mario_montoya

mario_montoya

    Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 369 posts
  • Град:Перник

Posted 01.02.2010, 13:15

Минималната сума на уикенд,600 лв по мой познания,не по малко,ако ислаш всичко да си ти е в нормите

Аз познавам хора, които и за 200 лв са карали :lol:.
Резултат Pole Position

#16 yavor

yavor

    TEVA Racing

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 174 posts
  • Град:София

Posted 01.02.2010, 14:28

Аз познавам хора, които и за 200 лв са карали :lol:.
Резултат Pole Position

Все пак говорим за Васко Квалификацията.
Освен това сумата е малко по-голяма, зашото само таксата участие е 200 лева.
Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users