Jump to content


Frol

Member Since 23.11.2009
Offline Last Active 10.10.2014, 18:42
*****

#9927 2014 R3 - Хасково - 12.04.2014

Posted by Frol on 08.04.2014, 11:18

Участвам. :ph34r:  Веско също. :ph34r:

 

Имам предложение да си резервираме по възможност спането в един хотел - ако сме по-голяма група, може и някакво намаление да се изкрънка. Или поне да са наблизо, ако не се получи в един.

 

Отделно, вечерта може да седнем и да полеем "проблемите" от изминалия състезателен ден с "лековити" течности - белким ги поразмием леко  :angry:  :(  :mellow:  :)  :D  :lol:  :P  :wacko:  :blink:, а и да се подготвим за верните трaектории на следващия ден.

 

Можем да си направим процедурните неща за следващия ден. Ще е ясно кой ще кара и кой не - т.е. записването го отмятаме. Теглото също няма да има сериозна промяна - по-скоро ще е нагоре.  :)  Дори можем да си направим и жребия. Така на следващия ден ще можем да съкратим предсъстезателното време и да приключим по-рано. Ще направим по някоя и друга обиколка заради обратната посока и сме готови за старта.  :ph34r:

 

Така ще ни остане време за "инспекция" на Лаута и проверка на "коланните" проблеми - пречи ли колана и има ли той почва у едно състезание.  :rolleyes:

 

П.П. Когато имам яснота :excl: за бройката и типа на стаите (вероятно довечера) ще пиша.




#9907 Инспекция Хасково

Posted by Frol on 07.04.2014, 09:59

Препоръчвам на ОК да вземе окончателно решение и да го публикува. Време е да сме наясно, за да ни остане време за реакция (резервации, планиране на времето и пр.).

 

ОК взема решение, а всеки пилот си решава сам за себе си.

 

С варианта за 2 кръга в един уикенд се получават 4 варианта за участие. На който как' му е кеф - избор голям.  :P

Кой' му е кеф да кара, да пръска време и пари насам-натам и няма по-важни дела - идва и кара и двата дни.  :ph34r: 
Кой' му е кеф да си кара само един ден (по каквито му е кеф на него причини) - избира си единия ден и идва само тогава - няма хотели, няма храна извън дома, няма прахосано време и пари за път. На всичкото отгоре, ако си е избрал втория ден, ще има пресни отзиви от каралите през съботата за това, "дали става работата" - 'щото па то знае ли се.  :unsure:

Па кой му е кеф да си прави нещо по-интересно - прави си го и си му се кефи. Не е наша работа. Не ни занимава.  B)

 

Аз, когато нямам възможност (неотменим и по-важен ангажимент), просто не идвам да карам.  :(

Когато нямам желание (най-вероятно поради кръг на Пола или Бенковски), пак не идвам да карам.  :(

 

Искрено се надявам да няма подводни камъчета, които да провалят предстоящото състезание. Останалото е работа на ОК.
Време е!

 

П.С. Боби, хората, за които споменаваш и сега ги има. И те ще са там, на състезанието, без значение едно- или двудневно.




#9890 Инспекция Хасково

Posted by Frol on 03.04.2014, 12:46

Резултатите от Хасково са обнадеждаващи ... (за пореден път)   ;)

Тайничко се надявам поне този път нещата да се получат.

 

То, като ще са два кръга, предполагам единия ще е в права, а другия - в обратна посока.
 

Иначе, преди хотела на пистата работеше и не беше скъпо спането там. Сега не знам как е - бачка ли, не бачка ли  :(

"Хотел Ретро Клуб" Хасково - из мрежата може да се намери телефона.
 

Що се отнася до Пловдив, да готино е че са с нови картове, но трябва да побързаме със състезанието, та да се включим дорде са още читави. Че като знам как ги "карат" там - мъка ми става. А за коланите и идея си нямам какво им е влиянието при каране, но все си мисля, че повече ще пречат.

 

Очаквам с нетърпение датата за Хасково. Кара ми се!  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:




#9142 2 кръг - FDKART - 06.04.2013

Posted by Frol on 12.04.2013, 07:16

Още видео




#8506 10 кръг - ФДКАРТ, обратна посока

Posted by Frol on 06.10.2012, 23:58

Малко онборд видео:


#8425 8 кръг - БЛАГОЕВГРАД - 25.08.2012

Posted by Frol on 29.08.2012, 17:23

Качил съм онборд записите:
първи манш - Румен
втори манш - Веско
втори манш - Румен

Качил съм и квалификацията, но не съм дал линкове тук. Всеки може да ги види в канала в YouTube.


#8025 2 кръг - Писта Лаута - 31.03.12

Posted by Frol on 02.04.2012, 23:40

Ето и видео от камерите ни - моята и на Веско.

Веселин - квалификация
Румен - квалификация

Първи манш на първа гонка - онборд видео от Румен Паунов
Първи манш на първа гонка - онборд видео от Веселин Паунов

Втори манш на първа гонка - онборд видео от Румен Паунов
Втори манш на първа гонка - онборд видео от Веселин Паунов


#6399 КОЙ РЕГЛАМЕНТ ВИ ХАРЕСА В ЗИМНИЯ И ЗАЩО?

Posted by Frol on 07.02.2011, 22:27

1рви кръг само ми хареса.Тъй като държеше и регламента беше както трябва,докато 5,6,7 пистата беше ганда .

Роска, тук става въпрос за регламент, а не за състоянието на пистата.
То и аз исках да карам само на мокро (евентуално заледено, заснежено), но факта, че нямаше чисто мокро състезание не означава, че не ми е харесал съответния регламент.

Иначе по темата, ако трябва да отговоря еднозначно, ми е доста трудно да преценя, но везните клонят в полза на А, Б, С, Д... сериите. Този вариант е много сполучлив и с огромно удоволствие бих участвал по този регламент в състезание на писта с по-равностойни картинги - например Конска или Благоевград, а защо не и Варна, ако публикуваните снимки на Sodi Kart имат нещо общо с подмяна на машините по пистата. Би било интересно.

Ако трябва да степенувам, на второ място бих поставил рали варианта - (безкрайната квалификация). Има нещо в този регламент, което ме влече. Ама ако може в една серия да се правят по около 30 обиколки. Тогава ще се промъкне и елемента издържливост и ще стане интересно в друг един аспект. А и в по-голям брой обиколки няма да има вариант без битки по пистата. Но тука замирисва на състезание за издържливост, което е една друга тема.

На трето място е регламента с полуфинали и финали - четни / нечетни. А ако се съчетае и със смяна на посоката на пистата в различните серии, май ще е още по интересно.

И бих спрял с класацията до тук. Останалите варианти имат прекалено ограничаващи елементи и поради тази причина не ги харесвам и ги изключвам от класацията.


#1749 ШЕСТИ ФИНАЛЕН КРЪГ Winter Cup Lauta и BBQ

Posted by Frol on 13.01.2010, 13:17

Имам едно предложение към организаторите и началниците на шампионата относно маневрите "стоп-старт".
Та предложението е да може да се правят повече от един стоп-старт на манш, като това да се зачита към общата бройка на нужните маневри "стоп-старт" за цялото състезание.

Почти съм сигурен, че всички карали картове с номера 3 и 5 в първите маншове ще подкрепят идеята.

Като си яхнал куцото магаре (особено в първи манш) и така или иначе ще си последен или предпоследен по презумпция, поне да си отбиеш номера със "стоп-старта" изцяло, и да се надяваш после дори и с малко по-бавен карт, да се възползваш от стоповете на другите.

Вярно е, че това ще натовари допълнително маршалите с воденето на документацията по време на състезанието и може да доведе до обърквания, но мисля, че е интересно като идея. А и ще внесе още повече интрига.


#1034 Четвърти кръг Winter Cup Lauta

Posted by Frol on 10.12.2009, 13:01

Май ще вали сняг толкова, колкото валя дъжд миналата събота.  ;)
Ще прехвърчат снежинки от време на време, кога повече, кога по-малко, ама пистата вероятно ще си е мокра и може би замръзнала - макар и да е малко вероятно при температури около и над нулата. В квалификацията отново ще има повече и по-малко препикани.  :P  :o  :angry:  
А за трета гонка, като стегне студа, май ще трябва да се опесъчава, та хората, дето ползват пясък за баласт, да го омешат със сол, че е по-ефективно.  :lol:  :lol:  :lol:

Очертава се интересно състезание. Само температурите малко ме притесняват - ще се намръзнем яко.  :(  
Трябва да се организираме за кратки паузи между маншовете, за да не натрупва по пистата.  :D


#1000 Виктор Иванов на Световната купа

Posted by Frol on 09.12.2009, 13:15

Ето времената на Виктор от 4-та тренировка. В групата си отново е на 34 место от 36 пилота. Явно борбата там е много оспорвана.

lap__________time___diff fast__diff aver.
Start____1:21.002
1________1:01.657_______0.580___- 13.506
2________1:01.329_______0.252___- 13.834
3________1:04.372_______3.295___- 10.791
4________1:01.494_______0.417___- 13.669
5________1:01.884_______0.807___- 13.279
6________1:01.127_______0.050___- 14.036
7________3:28.549____2:27.472 + 2:13.386
8________1:01.642_______0.565___- 13.521
9________1:01.077_______-_______- 14.086
10_______1:02.296_______1.219___- 12.867
11_______1:01.370_______0.293___- 13.793



#470 Трети Кръг Winter Cup Lauta

Posted by Frol on 01.12.2009, 22:59

1. Излиза, че понеже може да изтеглиш хубави картове, те е страх в крайна сметка като свършат, че ще изтеглиш куц. Е добре де, ама друг го е карал този куц кон и е мерил с него силите си с теб (сега е твой ред да го направиш);
2. Победа не трябва да се печели само с жребий;
3. Напротив, карането повече на различни картове ще доведе до по-предно класиране на по-бързите пилоти;

В идеалният случай броят на маншовете трябва да е равен на броя на участниците в серията и всеки пилот да кара по един манш всеки един от картовете. Тогава пилотските умения ще излязат на преден план, а условията ще бъдат максимално изравнени.

Е, в такъв случай, преминаването към формат с три манша е просто стъпка в посока на идеалния вариант.
След като не можем да променим машините, можем да променим условията.


#466 Трети Кръг Winter Cup Lauta

Posted by Frol on 01.12.2009, 22:47

Докъто четях за новите идеи, в главата ми се заформяше все по ясно и ясно мисълта: "ей, тия са невероятни!"

Момчета, невероятни сте! С две ръце "ЗА" новите предложения. Идеята за 3-манша е супер. Е, вероятността да се возиш и в трите пак си е налице, но намалява много повече. А и възможността в един от маншовете да не спираш дава невероятно много възможности за комбинации, така че да се измъкнеш възможно най-добре от набутването на кофти машина.

90 кинта не ми тежаха до сега. И 100 няма да ми натежат. Особено когато става дума за толкова интересни състезания. Все пак и ще се кара повече.
За мене си струва. Най-малкото поне си струва да се опита. Пък ако е много по-зле от досегашния формат, след това може да се изкоментира и да се промени или отхвърли.

Приветствам новите предложения. И чакам съботата с нетърпение. И се моля за дъжд - нека шоуто бъде на MAX.
Нека този кръг се проведе при новопредложените условия, а коментарите да ги оставим за след това.

Само да вметна към организаторите, че с новият формат ще е необходима още по-стегната организация и предварителна подготовка. Както и хората, които ще следят стоп-старт маневрите, трябва да водят много прецизна отчетност. И като предложение по отношение на изкуствените шикани от гуми - нека да бъдат леко по-разтегнати поне на излизане. Т.е. нека да си бъдат с по-спънато влизане, но излизането леко да се отвори или да се отдалечи малко повече третата преграда от гуми. А защо не и да са само от две прегради от гуми.


#64 Втори кръг - 28.11.2009 - Лаута

Posted by Frol on 24.11.2009, 15:43

Вчера и аз се замислих по темата за първи завой.

От наблюденията които имам като маршал на втора и трета серия на първи кръг мисля, че зоната на първи и втори завой ще бъде много критична. Може би, промяна на местото за стоп-старт ще облекчи малко напрежението, което може да се създаде там.

Какво имам предвид. Предният кръг забелязах, че след стоп-старт, картовете се ускоряват бавно и имат голяма разлика в скоростите спрямо неспиралите картове. Тази разлика в скоростите намаляваше чак след първи завой и почти изчезваше на подхода към втори завой. Т.е. на спиралите машините им трябва доста разстояние, за да си изравнят скоростта с другите.

В този ред на мисли се зачудих, какво би станало, ако зоната за стоп-старт е на същото место където беше първи кръг. Спиралите картове ще са с много по-ниска скорост от неспиралите. В същото време, в обратна посока, първи завой е с много по-малък толеранс на траекториите по които може да се премине. Ако там се засечат спирал (бавен) и неспирал (бърз) карт, може да се получи сериозна колизия.

Имайки предвид странните разбирания за "безконтактен" спорт, както и липсата на опит у някои от участниците по отношение на смените на траекториите, призовавам организаторите да помислят по въпроса за преместване на зоната за стоп-старт, така че спиралите картове да имат възможност да изравнят повече скоростта си с неспиралите. Това би намалило риска от колизии поради голямата разлика в скоростите.

Като примерно място бих посочил края на последния завой преди старт-финалната права от външната страна на пистата (някъде там, където спирахме на квалификацията) или зоната след предпоследния завой.

Това са мислите, които ми се мотат из главата. Нека и други да споделят мнения по този въпрос. Организаторите са писали, че имат решение, но го пазят в тайна по неясни причини.