4 часа ЕНДУРО!
#1
Posted 28.04.2012, 22:39
Имам удоволствието да започна организацията на първото в България 4-часово ендуро състезание в Благоевград!
Започваме записването и когато се съберат 8 отбора, действаме!
4 часа с темпо 53 секунди и нещо, са 270 обиколки, което са почти 200 км!
Във всеки отбор може да има 2-6 пилоти
Цената е 380 лв на отбор
Ако междувременно има повече желаещи отбори и ако дойдат и новите двигатели, може да станат максимум 14 отбора! (Както и предполагам, че ще се случи, докато се съберат желаещи)
След като бройката бъде попълнена, ще бъде съгласувана дата, която удовлетворява всички участници и състезанието ще бъде насрочено!
Записването на отборите е на принципа "кой превари, той завари" - т.е., след попълване на необходимия брой отбори, повече заявки не се приемат!
Записани отбори:
1. Ферари - Феро, Боби, Кобрети
2. Lucky Racing (Крис, Бисер и още някой .... )
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#2
Posted 30.04.2012, 09:11
#3
Posted 01.05.2012, 11:40
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#4
Posted 01.05.2012, 20:50
Килограмите?Ами, за толкова време, едва ли някой ще се пробва да кара сам без смяна, така че мисля да оставим отборите да си определят сами стратегията...
#5
Posted 03.05.2012, 10:36
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#6
Posted 03.05.2012, 11:20
А бре щях да дойда,мЪ20 кила камъни не ми се носятНа пистата чакат стандартни нови стрници за картовете, в които ще може да се слага стандартен баласт за конкретния пилот. Минималното тегло ще е 80 кг
#7
Posted 03.05.2012, 12:18
#8
Posted 03.05.2012, 13:47
Ми ,но вече ще намаля секса че ще взема да се стопяТи на 60 килца ли си се стопил бе, Любе?
#9
Posted 03.05.2012, 14:23
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#10
Posted 04.05.2012, 18:33
когато дойдат нещата, ще има стандартни тежести на пистата, така че няма да се налага да се носят собствени
А това значи ли, че и за Sprint състезанията ще има минимално тегло?
#11
Posted 04.05.2012, 21:44
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#12
Posted 04.05.2012, 23:26
Да, когато дойдат тежестите, ще има за всички състезания
Мноого добре. Дано да не ги превозват с валяк от Китай и да пристигнат преди 2-ри кръг!
#13
Posted 08.05.2012, 19:48
Давайте и други заявки, за да задействаме процедурата вече
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#14
Posted 10.05.2012, 15:40
Lucky Racing (Крис, Бисер и още някой .... )
#15
Posted 21.05.2012, 23:10
Това, че 8 или 10 машини ще направят за 4 часа оборот сравним с този за седмица-две наистина ли е оценен на 10ст. отстъпка?!
На конска 30 минути са 36 лева с 6кс. и 38 лева с 9кс., което за 4 часа прави 288лв за 6кс. и 304лв с 9кс. Като това са цени на табло без грам отстъпка. Като сложиш и поне 10% отстъпка, да не кажа че може да се преговаря и за максималната по карта - 30%, то цената за 4ч. се получава доста привлекателна.
Нямам нищо против в Благоевград да се борят за високо качество на услугата, но на Конска не мисля, че качеството е по-лошо. А цените са много по-прилични.
С Веско сме планирали да си направим няколко 2-часови тренировки този сезон. Пътя до Конска и до Благоевград ми е почти еднакъв като време - много малка разлика в полза на Конска. Но при тези цени в Благоевград, парите си ще ги оставя при Ванката на Конска. Една двучасова тренировка на нас двамата с Веско ни излиза по около 260 кинта. 4 такива тренировки (за примерно 2 месеца) са над 1К. В Благоевград май не им трябват тези пари.
Ок! Всеки има право на избор. Те си правят техния. Ние - нашия. Нашият избор най-вероятно ще бъде да пропуснем това ендуро.
#16
Posted 22.05.2012, 19:53
#17
Posted 23.05.2012, 08:13
И аз бих предпочел да карам на Конска поради няколко основни причини:
1. Пътят до там е по-кратък и по-малко натоварващ, а средната скорост - доста по-висока;
2. Пистата като цяло е на по-високо ниво от гледна точка на изпълнение и поддръжка;
3. В ценово отношение са много по-гъвкави и съвсем не го правят за сметка на качеството;
4. Предложението ми към Маждраков за клиентска карта и отстъпка за тези, които караме редовно, остана без отговор, което ме навежда на мисълта, че няма и да го бъде скоро.
Разбира се, не може да не отбележим старанието на Маждраков като организатор, новите гуми и изравняването на теглото, което скоро би трябвало да факт на FDKart, но от гледна точка на цени има още какво да се желае.
#18
Posted 23.05.2012, 20:11
Но вече планирам ендуро и на друга писта. Ще има инфо скоро
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#19
Posted 21.08.2012, 11:35
https://www.facebook...64812243588618/
380 лв на отбор, 4 часа. Ще има презареждане с гориво.
Има някои подобрения по регламента, ще ви ги кажа съвсем скоро!
Килограмите са средно-аритметично за отбора минимум 80.
Т.е., ако единият пилот е 100, другият 60, средното е 80 и пилотите ще карат без тежести!
Ако единият е 80, другият е 60, средното е 70, и двамата ще карат с 10 кг.
Максимално добавеното тегло е 20 кг. Т.е., ако и двамата са по 50 кг, ще карат с 20 кг баласт, независимо, че ще са под 80.
В отбор има между 2 и 6 пилота.
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#20
Posted 03.09.2012, 11:08
Състезаието е обявено, ще го направим в рамките на SWS
https://www.facebook...64812243588618/
380 лв на отбор, 4 часа. Ще има презареждане с гориво.
Има някои подобрения по регламента, ще ви ги кажа съвсем скоро!
Килограмите са средно-аритметично за отбора минимум 80.
Т.е., ако единият пилот е 100, другият 60, средното е 80 и пилотите ще карат без тежести!
Ако единият е 80, другият е 60, средното е 70, и двамата ще карат с 10 кг.
Максимално добавеното тегло е 20 кг. Т.е., ако и двамата са по 50 кг, ще карат с 20 кг баласт, независимо, че ще са под 80.
В отбор има между 2 и 6 пилота.
Някак не го виждам в същия ден, когато имаме и старт от нашия шампионат.
Аз със сигурност пропускам, както и повечето, с които говорих в Благоевград миналата седмица.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users