Промени 2011
#1
Posted 22.03.2011, 13:11
1. Нека Шадоу да излъчат свой представител за ДК
2. Променен е редът за маншовете. Вместо както досега - (гонка-манш) - 1-1, 1-2, 2-1, 2-2, 3-1, 3-2, маншовете ще се провеждат така: 1-1, 2-1, 3-1, 1-2, 2-2, 3-2. С други думи, първи всички гонки карат своите първи маншове, след това всички гонки карат своите втори маншове
3. ДК има право да накаже пилот, неявил се на стълбичката за награждаване, с преместване на пилота с 5 места назад (т.е., да кара по-рано) в реда за квалификация за следващото състезание
4. Квалификационният карт ще бъде избиран преди началото на свободните тренировки с жребий измежду всички картове на пистата. Избраният карт няма да се кара по време на тренировките
5. Пилотите ще имат право (без да са задължени) да променят налягането на гумите в карта, на който се качват, в граници, определени от ТК. Необходимото оборудване за това е грижа на конкретния пилот
6. Минималното тегло е 80 кг и тази година
7. Отборите вече могат да се състоят от 1-3 пилоти (т.е., един пилот може да е сам в отбора си). Индивидуално участие без отбор вече не съществува като опция.
8. На отборите е разрешено да използват общо 5 (вместо 4 досега) пилоти през един сезон
9. Един пилот все още може да участва единствено в 2 отбора за даден сезон, т.е., може да се премести един път. Изключение ще се направи само ако бъде "уволнен" от втория си за сезона отбор - в този случай той трябва да създаде собствен отбор като единствена опция до края на сезона.
10. Свободните тренировки са увеличени на 2 часа поради това, че тази година доста често 1:30 не беше достатъчен и пилотите искаха д акарат повече
Успех на всички
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#2
Posted 22.03.2011, 13:45
това е само тръгване с 5 места назад в следващата квалификация, аз така го разбрах.Това само така ли е или 5 места и за състезание и прочие.
4. Квалификацион ният карт ще бъде избиран преди началото на свободните тренировки с жребий измежду всички картове на пистата. Избраният карт няма да се кара по време на тренировките
значи за тренировки с един карт по малко става, повече време за тренировки значи?
5. Пилотите ще имат право (без да са задължени) да променят налягането на гумите в карта, на който се качват, в граници, определени от ТК. Необходимото оборудване за това е грижа на конкретния пилот
това по време на тренировки, квалификация и състезание ли е или само на определни формати.
8. На отборите е разрешено да използват общо 5 (вместо 4 досега) пилоти през един сезон
вратичка за корупция хахахахах
#3
Posted 22.03.2011, 14:30
2. да, тренировките ще са 2 часа - това забравих да го напиша - сега ще го добавя
3. при всяко качване в карта ще може да се регулира налягането
4. и шефовете на отбори трябва да се хранят
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#4
Posted 22.03.2011, 17:00
Значи ми казвате ,че трябва всеки пилот да си носи помпа и да помпи като ненормален точно преди да седне в карта да се измори и после какво ти каране....И аз ако карам на 0.6 а ти караш на 2,0 да те видим колко помпи ще удариш та свят ще ти се завие, 1 час помпане.Или осигурете от пистата да дават компресор с който да се правят гумите или това е пълна селяния и хамалогия.И подушвам отново място за гавра с другите като се надявах след предишния сезон да са по малко тези места.5. Пилотите ще имат право (без да са задължени) да променят налягането на гумите в карта, на който се качват, в граници, определени от ТК. Необходимото оборудване за това е грижа на конкретния пилот
#5
Posted 22.03.2011, 17:08
Аз вече дори съм си я приготвил помпата, и макар да не съм все още кой знае какъв спец с наляганията, ще си играя с тях. Зор, не зор - това е. Да мъкна цял компресор, ще ми е много по-тежко, отколкото една крачна помпа.
#6
Posted 22.03.2011, 17:18
#7
Posted 22.03.2011, 17:22
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#8
Posted 22.03.2011, 17:25
да ама и те са пилоти, май ще трябва си вземаме механици вече.Гошо, не си разбрал - не е задължително, а просто имаш право - ако искаш... Пък и все си мисля, че имаш и съотборници, които да помагат...
#9
Posted 22.03.2011, 17:29
Впредвид че съм противник на тва правило, ще поразпитам за следното:3. ДК има право да накаже пилот, неявил се на стълбичката за награждаване, с преместване на пилота с 5 места назад (т.е., да кара по-рано) в реда за квалификация за следващото състезание
- ако ДК има право да накаже пилот, то тва автоматично значи че тя може и да не го накаже, и всичко ще опира до тва кой е пилота, къде му е класирането, и прочее субективности който няма да имат нищо общо със справедливоста.......ся някой може да има уважителна причина, някой може и да няма, някой може да лъже добре, друг да не успее, плюс това нужно ли е на тоя дето найстина му се налага да си тръгне да обикаля всеки член на ДК като се стреми да го убеди в нуждите си.......
Така че или тоя ЩЕ бъде наказван без изключение, или тва да го няма......
Иначе по мое мнение тва с маншовете не е особенно удачно, но за тва повече като дойде момента пилоти да си тръгват без да си дочакат манша, щото разтъкаванията между маншовете отнемат едни допълнителни 2-3 часа от целия ден.......и на следващия път пилота който ходи на картинг само за кеф, а не за кеф и от многогодишен навик, вземе че не дойде на следващия картинг, щото ще знае че може и да замръкне......
#10
Posted 22.03.2011, 17:44
Вместо това, се намират хора да мрънкЯт, че не можели едновременно в един и същи ден да покарат картинг и после да отидат на мач, примерно... ми тоя спорт, дори на любителско ниво иска отдаване. При това, от гледна точка календара ни - средно по 1 ден на месец, 10 мес в годината...
#11
Posted 22.03.2011, 18:32
#12
Posted 22.03.2011, 19:01
#13
Posted 22.03.2011, 19:07
#14
Posted 22.03.2011, 19:36
Пък и к`во ти пука дали ще караш пол последен или малко преди това...
#15
Posted 22.03.2011, 19:45
То Ферко това наказание май само за теб е създадено, явно организаторите или група пилоти са ти обидени, че не присъстваш редовно на снимките от награждаването и често първото място на стълбичката е представено само от чашка за ракийка...
Пък и к`во ти пука дали ще караш пол последен или малко преди това...
Не го праят за мен спешъл се още не съм толкоо важен, разбирам мотивите за което се въвежда това, но ако ще е в сила, то да е за всички валидно, а не АКО някой реши случайно да накаже.....или НЕ накаже.....
И ако нямаше значение дали ще кара чиляк последен квалиф или 10ти, хич даже нямаше да се аба да пиша.....
#16
Posted 22.03.2011, 19:55
Борка ние тък сме аматъори а не проФита и понеже си МНОГО ДОБъР в организацията,щете помоля да направиш една организация на кръг от шампионата,НО не ЗИМАТА а ЛЯТОТО,и ако всичко свърши за 3-4 часа при налични 25-30 пилота,АЗ ще ти платя един двоен старт на Ротекс.ако не успееш ти ще ми броиш кинти Ставали?Хаха 7 часа е при вас, на Зимния шампионат всичко се провеждаше за 3-4 часа макс... с по 5-6-7-8 гонки и с много повече хора няма, какво да се коментира и календара...
Ферко тук сън съгласен с теб.Трябва да няма АКО.Не го праят за мен спешъл се още не съм толкоо важен, разбирам мотивите за което се въвежда това, но ако ще е в сила, то да е за всички валидно, а не АКО някой реши случайно да накаже.....или НЕ накаже.....
И ако нямаше значение дали ще кара чиляк последен квалиф или 10ти, хич даже нямаше да се аба да пиша.....
Това да не е армията ,та говориш за корупция3. ДК има право да накаже пилот, неявил се на стълбичката за награждаване, с преместване на пилота с 5 места назад (т.е., да кара по-рано) в реда за квалификация за следващото състезание
това е само тръгване с 5 места назад в следващата квалификация, аз така го разбрах.Това само така ли е или 5 места и за състезание и прочие.
4. Квалификацион ният карт ще бъде избиран преди началото на свободните тренировки с жребий измежду всички картове на пистата. Избраният карт няма да се кара по време на тренировките
значи за тренировки с един карт по малко става, повече време за тренировки значи?
5. Пилотите ще имат право (без да са задължени) да променят налягането на гумите в карта, на който се качват, в граници, определени от ТК. Необходимото оборудване за това е грижа на конкретния пилот
това по време на тренировки, квалификация и състезание ли е или само на определни формати.
8. На отборите е разрешено да използват общо 5 (вместо 4 досега) пилоти през един сезон
вратичка за корупция хахахахах
#17
Posted 22.03.2011, 19:59
#18
Posted 22.03.2011, 20:03
хахахах, може и така да е лично за себе си мога да кажа че няма, какво правят другите незнам, но набарам ли такова нещо си ги прибиратБорка ние тък сме аматъори а не проФита и понеже си МНОГО ДОБъР в организацията,щете помоля да направиш една организация на кръг от шампионата,НО не ЗИМАТА а ЛЯТОТО,и ако всичко свърши за 3-4 часа при налични 25-30 пилота,АЗ ще ти платя един двоен старт на Ротекс.ако не успееш ти ще ми броиш кинти Ставали?
Ферко тук сън съгласен с теб.Трябва да няма АКО.
Това да не е армията ,та говориш за корупция
#19
Posted 22.03.2011, 20:22
Борка не се сърдя на никой Просто в последно време ГОВОРИШ-ПИШЕШ все едно ти си най,най,най,а другите са балъци и нищо не разбират.То и да нямаше тест все тая.Просто по някога се налага да се помосли малко преди да се пише.Имаш 2 часа тренировки.В останалите два часа според теб как се прави квалификация и състезание при МНОГО повече пилоти,както казваш.Не съм матиматик и сигурно за това не ми излиза сметката Предложението ми е в сила за всяка писта при налични мизерно молко 20на пилотаНещо напоследък си ми нещо сърдит, се тая ама всеки, ще ви каже че е така на мен ми е през... защото без това се обезмисля всичко като 1 старт е точно когато, ще съм на теста...
#20
Posted 22.03.2011, 20:25
Хаха 7 часа е при вас, на Зимния шампионат всичко се провеждаше за 3-4 часа макс... с по 5-6-7-8 гонки и с много повече хора няма, какво да се коментира и календара...
Прекрасно, затова и включихме Косьо в ОК, ама пък той реши да кара KZ-2, в което не само че няма нищо лошо, ами ако има нужда от помощ и подкрепа - сме насреща винаги. Та дори и той се убеди, че колкото и добро желание да има, този оптимистичен вариант след 3-4 часа вече да си къркаме небрежно бирата и да си ма'аме кебапчетата - не става. И това става единствено защото по-справедлив начин за провеждане на квал досега, с тези картове и при тези условия, не сме намерили. И надали ще се намери несъгласен с това твърдение. А квала изяжда най-много от времето.
Не го праят за мен спешъл се още не съм толкоо важен, разбирам мотивите за което се въвежда това, но ако ще е в сила, то да е за всички валидно, а не АКО някой реши случайно да накаже.....или НЕ накаже.....
И ако нямаше значение дали ще кара чиляк последен квалиф или 10ти, хич даже нямаше да се аба да пиша.....
Имаш уникалния шанс пряко да влияеш на контрола върху това нещо, като станеш представителя на Скудерия Ферари в ДК.
Нещо напоследък си ми нещо сърдит, се тая ама всеки, ще ви каже че е така на мен ми е през... защото без това се обезмисля всичко като 1 старт е точно когато, ще съм на теста...
За този тест, аз научих преди 3 часа. А за датата 9 април - и Чарли, и Илиян, и Кобрети ще ти кажат, че си говорим за нея от поне 3 седмици, откакто научихме, че 26 март е невъзможна за Лаута. Наистина съжалявам, но няма накъде повече да разбутваме датите за първите 4 старта - във файла с календарите, който качих, е съвсем видно защо.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users