Jump to content


Photo
- - - - -

Промени 2011


  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#1 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 22.03.2011, 13:11

Ще нахвърлям набързо промените за тази година, а Боби по-късно ще публикува променения правилник.

1. Нека Шадоу да излъчат свой представител за ДК
2. Променен е редът за маншовете. Вместо както досега - (гонка-манш) - 1-1, 1-2, 2-1, 2-2, 3-1, 3-2, маншовете ще се провеждат така: 1-1, 2-1, 3-1, 1-2, 2-2, 3-2. С други думи, първи всички гонки карат своите първи маншове, след това всички гонки карат своите втори маншове
3. ДК има право да накаже пилот, неявил се на стълбичката за награждаване, с преместване на пилота с 5 места назад (т.е., да кара по-рано) в реда за квалификация за следващото състезание
4. Квалификационният карт ще бъде избиран преди началото на свободните тренировки с жребий измежду всички картове на пистата. Избраният карт няма да се кара по време на тренировките
5. Пилотите ще имат право (без да са задължени) да променят налягането на гумите в карта, на който се качват, в граници, определени от ТК. Необходимото оборудване за това е грижа на конкретния пилот
6. Минималното тегло е 80 кг и тази година
7. Отборите вече могат да се състоят от 1-3 пилоти (т.е., един пилот може да е сам в отбора си). Индивидуално участие без отбор вече не съществува като опция.
8. На отборите е разрешено да използват общо 5 (вместо 4 досега) пилоти през един сезон
9. Един пилот все още може да участва единствено в 2 отбора за даден сезон, т.е., може да се премести един път. Изключение ще се направи само ако бъде "уволнен" от втория си за сезона отбор - в този случай той трябва да създаде собствен отбор като единствена опция до края на сезона.
10. Свободните тренировки са увеличени на 2 часа поради това, че тази година доста често 1:30 не беше достатъчен и пилотите искаха д акарат повече

Успех на всички :)

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#2 zanardi

zanardi

    Captain

  • ОК / ДК
  • 416 posts
  • Град:Горна Оряховица, Велико Търново, София

Posted 22.03.2011, 13:45

3. ДК има право да накаже пилот, неявил се на стълбичката за награждаване, с преместване на пилота с 5 места назад (т.е., да кара по-рано) в реда за квалификация за следващото състезание

това е само тръгване с 5 места назад в следващата квалификация, аз така го разбрах.Това само така ли е или 5 места и за състезание и прочие.

4. Квалификацион ният карт ще бъде избиран преди началото на свободните тренировки с жребий измежду всички картове на пистата. Избраният карт няма да се кара по време на тренировките

значи за тренировки с един карт по малко става, повече време за тренировки значи?

5. Пилотите ще имат право (без да са задължени) да променят налягането на гумите в карта, на който се качват, в граници, определени от ТК. Необходимото оборудване за това е грижа на конкретния пилот

това по време на тренировки, квалификация и състезание ли е или само на определни формати.

8. На отборите е разрешено да използват общо 5 (вместо 4 досега) пилоти през един сезон

вратичка за корупция хахахахах
BMW 320I - 110kw

#3 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 22.03.2011, 14:30

1. да, 5 места само за квалификацията

2. да, тренировките ще са 2 часа - това забравих да го напиша - сега ще го добавя

3. при всяко качване в карта ще може да се регулира налягането

4. :) и шефовете на отбори трябва да се хранят

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#4 CrAsH

CrAsH

    Професионалист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 122 posts
  • Град:София

Posted 22.03.2011, 17:00

5. Пилотите ще имат право (без да са задължени) да променят налягането на гумите в карта, на който се качват, в граници, определени от ТК. Необходимото оборудване за това е грижа на конкретния пилот

Значи ми казвате ,че трябва всеки пилот да си носи помпа и да помпи като ненормален точно преди да седне в карта да се измори и после какво ти каране....И аз ако карам на 0.6 а ти караш на 2,0 да те видим колко помпи ще удариш та свят ще ти се завие, 1 час помпане.Или осигурете от пистата да дават компресор с който да се правят гумите или това е пълна селяния и хамалогия.И подушвам отново място за гавра с другите като се надявах след предишния сезон да са по малко тези места.

#5 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 22.03.2011, 17:08

Гоше, никой не те кара насила да си променяш налягането. Ако не щеш да се мориш - сядаш и караш.
Аз вече дори съм си я приготвил помпата, и макар да не съм все още кой знае какъв спец с наляганията, ще си играя с тях. Зор, не зор - това е. Да мъкна цял компресор, ще ми е много по-тежко, отколкото една крачна помпа.

#6 zanardi

zanardi

    Captain

  • ОК / ДК
  • 416 posts
  • Град:Горна Оряховица, Велико Търново, София

Posted 22.03.2011, 17:18

както казах още миналата година, на мене ми беше трудно да помпам картинга без ролбари представям си какво е и те да са там, само едно уточнени еБоби направи, не казахте че гумите ще се връщат в изходно положение от предния пилот, ако примерно аз не искам да карам с твоето налягане. Бъркам ли нещо.Щом пипаш налягането значи за другия го връщаш ти или се лъжа.Пояснете това.
BMW 320I - 110kw

#7 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 22.03.2011, 17:22

Гошо, не си разбрал - не е задължително, а просто имаш право - ако искаш... Пък и все си мисля, че имаш и съотборници, които да помагат...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#8 zanardi

zanardi

    Captain

  • ОК / ДК
  • 416 posts
  • Град:Горна Оряховица, Велико Търново, София

Posted 22.03.2011, 17:25

Гошо, не си разбрал - не е задължително, а просто имаш право - ако искаш... Пък и все си мисля, че имаш и съотборници, които да помагат...

да ама и те са пилоти, май ще трябва си вземаме механици вече.
BMW 320I - 110kw

#9 FERRARIST

FERRARIST

    Гадно Копиле

  • ОК / ДК
  • 366 posts
  • Град:Стара Загора

Posted 22.03.2011, 17:29

3. ДК има право да накаже пилот, неявил се на стълбичката за награждаване, с преместване на пилота с 5 места назад (т.е., да кара по-рано) в реда за квалификация за следващото състезание

Впредвид че съм противник на тва правило, ще поразпитам за следното:
- ако ДК има право да накаже пилот, то тва автоматично значи че тя може и да не го накаже, и всичко ще опира до тва кой е пилота, къде му е класирането, и прочее субективности който няма да имат нищо общо със справедливоста.......ся някой може да има уважителна причина, някой може и да няма, някой може да лъже добре, друг да не успее, плюс това нужно ли е на тоя дето найстина му се налага да си тръгне да обикаля всеки член на ДК като се стреми да го убеди в нуждите си.......
Така че или тоя ЩЕ бъде наказван без изключение, или тва да го няма......
Иначе по мое мнение тва с маншовете не е особенно удачно, но за тва повече като дойде момента пилоти да си тръгват без да си дочакат манша, щото разтъкаванията между маншовете отнемат едни допълнителни 2-3 часа от целия ден.......и на следващия път пилота който ходи на картинг само за кеф, а не за кеф и от многогодишен навик, вземе че не дойде на следващия картинг, щото ще знае че може и да замръкне......

#10 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 22.03.2011, 17:44

А аз не разбирам защо хората си мислят, че могат да дойдат на едно картинг състезание, което е част от цял шампионат, и което състезание се провежда в ЕДИН ден, а не в ДВА, както е масовата практика на полу-про и про ниво, с което спестяваме един от двата дни разтакаване, и пак има недоволни - като онзи доктор, дето беше дошъл един 1-и кръг на Бенк и после недоволно пишеше във форума, че било много тъпо, че цялото състезание било от 10 сутринта до 5 и половина следобяд, така човек не можел да смогне и за друг ангажимент... ми не че нещо, ама да проведеш за 7 часа и половина тренировки, квал, 3 гонки с по манша и награждаване - на ниво колеги-организатори даже ще получим овации за това нещо.
Вместо това, се намират хора да мрънкЯт, че не можели едновременно в един и същи ден да покарат картинг и после да отидат на мач, примерно... ми тоя спорт, дори на любителско ниво иска отдаване. При това, от гледна точка календара ни - средно по 1 ден на месец, 10 мес в годината...

#11 zanardi

zanardi

    Captain

  • ОК / ДК
  • 416 posts
  • Град:Горна Оряховица, Велико Търново, София

Posted 22.03.2011, 18:32

аз съм за това че който е решил да идва трябва да си освободи деня, ама да задължаваме хората да са на награждаването, безмислено просто
BMW 320I - 110kw

#12 BoRkY

BoRkY

    BMW Kart Team Challenge

  • Пилоти
  • PipPipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 22.03.2011, 19:01

Хаха 7 часа е при вас, на Зимния шампионат всичко се провеждаше за 3-4 часа :) макс... с по 5-6-7-8 гонки и с много повече хора няма, какво да се коментира и календара...

#13 FERRARIST

FERRARIST

    Гадно Копиле

  • ОК / ДК
  • 366 posts
  • Град:Стара Загора

Posted 22.03.2011, 19:07

Всъщност аз бах решил да не роптая особенно против тва правило, щото ако тва доведе до отлив на пилоти, още по добре за бързината на провеждане на мероприятието - ще става по бързо така или иначе.......и 10на човека да се съберем пак бих бил две-триста км за една гонка, не ме бърка.......щом така е решено да е правилото ОК - мен не ми отърва, но го приемам......но да се прилага тва нещо избирателно, и да се разчита на милоста на нещо като ДК да решава дали да накаже някой за нарушаване на правилника е изключително несправедливо, и ако тва остане, ще срещне тихия ми и постоянен вой, независимо от резултата......ДК или който и да е там не решава ДАЛИ да накаже даден пилот за тва че е нарушил правилата за изпреварване на пистата, а решава КАК да го накаже.....тоест има ясно нарушение, предвиждат се наказания от - до.......и затва определено мисля че ДК няма как да прецени ДАЛИ някой може и да НЕ бъде наказан защото има уважителна причина да си бие камшика след манша щото очинайка му починала, или просто щото му е писнало, и след цял ден пек на Конска, цял ден на крак и насам натам не го чакат 60 км до СФ, не 190 до ПД, а 290 км до СТЗГ да речем......отново зад волан, на нощно прибиране.......примерно казано.......<br>Затва мисля че трябва да е ясно формулирано - няма те на подиума - 5 места и без тън мън.......който не му отърва да гледа четвърти да финишира.......а така, ама тоя едикво си, оня едищо си не върви някак си.....<br>

#14 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 22.03.2011, 19:36

То Ферко това наказание май само за теб е създадено, явно организаторите или група пилоти са ти обидени, че не присъстваш редовно на снимките от награждаването и често първото място на стълбичката е представено само от чашка за ракийка... :lol:
Пък и к`во ти пука дали ще караш пол последен или малко преди това...
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#15 FERRARIST

FERRARIST

    Гадно Копиле

  • ОК / ДК
  • 366 posts
  • Град:Стара Загора

Posted 22.03.2011, 19:45

То Ферко това наказание май само за теб е създадено, явно организаторите или група пилоти са ти обидени, че не присъстваш редовно на снимките от награждаването и често първото място на стълбичката е представено само от чашка за ракийка... :lol:
Пък и к`во ти пука дали ще караш пол последен или малко преди това...


Не го праят за мен спешъл се още не съм толкоо важен, разбирам мотивите за което се въвежда това, но ако ще е в сила, то да е за всички валидно, а не АКО някой реши случайно да накаже.....или НЕ накаже.....
И ако нямаше значение дали ще кара чиляк последен квалиф или 10ти, хич даже нямаше да се аба да пиша.....

#16 lubo lauta

lubo lauta

    Пенсионер

  • ОК / ДК
  • 661 posts
  • Град:Пловдив

Posted 22.03.2011, 19:55

Хаха 7 часа е при вас, на Зимния шампионат всичко се провеждаше за 3-4 часа :) макс... с по 5-6-7-8 гонки и с много повече хора няма, какво да се коментира и календара...

Борка ние тък сме аматъори а не проФита ;) и понеже си МНОГО ДОБъР в организацията,щете помоля да направиш една организация на кръг от шампионата,НО не ЗИМАТА а ЛЯТОТО,и ако всичко свърши за 3-4 часа при налични 25-30 пилота,АЗ ще ти платя един двоен старт на Ротекс.ако не успееш ти ще ми броиш кинти B) Ставали?

Не го праят за мен спешъл се още не съм толкоо важен, разбирам мотивите за което се въвежда това, но ако ще е в сила, то да е за всички валидно, а не АКО някой реши случайно да накаже.....или НЕ накаже.....
И ако нямаше значение дали ще кара чиляк последен квалиф или 10ти, хич даже нямаше да се аба да пиша.....

Ферко тук сън съгласен с теб.Трябва да няма АКО. B)

3. ДК има право да накаже пилот, неявил се на стълбичката за награждаване, с преместване на пилота с 5 места назад (т.е., да кара по-рано) в реда за квалификация за следващото състезание

това е само тръгване с 5 места назад в следващата квалификация, аз така го разбрах.Това само така ли е или 5 места и за състезание и прочие.

4. Квалификацион ният карт ще бъде избиран преди началото на свободните тренировки с жребий измежду всички картове на пистата. Избраният карт няма да се кара по време на тренировките

значи за тренировки с един карт по малко става, повече време за тренировки значи?

5. Пилотите ще имат право (без да са задължени) да променят налягането на гумите в карта, на който се качват, в граници, определени от ТК. Необходимото оборудване за това е грижа на конкретния пилот

това по време на тренировки, квалификация и състезание ли е или само на определни формати.

8. На отборите е разрешено да използват общо 5 (вместо 4 досега) пилоти през един сезон

вратичка за корупция хахахахах

Това да не е армията ,та говориш за корупция :P
Не забравяйте, че тука сме като във ФИА - отнасяш комисарската тояга и нямаш право на обжалване. :)

#17 BoRkY

BoRkY

    BMW Kart Team Challenge

  • Пилоти
  • PipPipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 22.03.2011, 19:59

Нещо напоследък си ми нещо сърдит, се тая ама всеки, ще ви каже че е така на мен ми е през... защото без това се обезмисля всичко като 1 старт е точно когато, ще съм на теста...

#18 zanardi

zanardi

    Captain

  • ОК / ДК
  • 416 posts
  • Град:Горна Оряховица, Велико Търново, София

Posted 22.03.2011, 20:03

Борка ние тък сме аматъори а не проФита ;) и понеже си МНОГО ДОБъР в организацията,щете помоля да направиш една организация на кръг от шампионата,НО не ЗИМАТА а ЛЯТОТО,и ако всичко свърши за 3-4 часа при налични 25-30 пилота,АЗ ще ти платя един двоен старт на Ротекс.ако не успееш ти ще ми броиш кинти B) Ставали?


Ферко тук сън съгласен с теб.Трябва да няма АКО. B)


Това да не е армията ,та говориш за корупция :P

хахахах, може и така да е лично за себе си мога да кажа че няма, какво правят другите незнам, но набарам ли такова нещо си ги прибират
BMW 320I - 110kw

#19 lubo lauta

lubo lauta

    Пенсионер

  • ОК / ДК
  • 661 posts
  • Град:Пловдив

Posted 22.03.2011, 20:22

Нещо напоследък си ми нещо сърдит, се тая ама всеки, ще ви каже че е така на мен ми е през... защото без това се обезмисля всичко като 1 старт е точно когато, ще съм на теста...

Борка не се сърдя на никой ;) Просто в последно време ГОВОРИШ-ПИШЕШ все едно ти си най,най,най,а другите са балъци и нищо не разбират.То и да нямаше тест все тая.Просто по някога се налага да се помосли малко преди да се пише.Имаш 2 часа тренировки.В останалите два часа според теб как се прави квалификация и състезание при МНОГО повече пилоти,както казваш.Не съм матиматик и сигурно за това не ми излиза сметката ;)Предложението ми е в сила за всяка писта ;) при налични мизерно молко 20на пилота B)
Не забравяйте, че тука сме като във ФИА - отнасяш комисарската тояга и нямаш право на обжалване. :)

#20 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 22.03.2011, 20:25

Хаха 7 часа е при вас, на Зимния шампионат всичко се провеждаше за 3-4 часа Posted Image макс... с по 5-6-7-8 гонки и с много повече хора няма, какво да се коментира и календара...


Прекрасно, затова и включихме Косьо в ОК, ама пък той реши да кара KZ-2, в което не само че няма нищо лошо, ами ако има нужда от помощ и подкрепа - сме насреща винаги. Та дори и той се убеди, че колкото и добро желание да има, този оптимистичен вариант след 3-4 часа вече да си къркаме небрежно бирата и да си ма'аме кебапчетата - не става. И това става единствено защото по-справедлив начин за провеждане на квал досега, с тези картове и при тези условия, не сме намерили. И надали ще се намери несъгласен с това твърдение. А квала изяжда най-много от времето.

Не го праят за мен спешъл се още не съм толкоо важен, разбирам мотивите за което се въвежда това, но ако ще е в сила, то да е за всички валидно, а не АКО някой реши случайно да накаже.....или НЕ накаже.....
И ако нямаше значение дали ще кара чиляк последен квалиф или 10ти, хич даже нямаше да се аба да пиша.....


Имаш уникалния шанс пряко да влияеш на контрола върху това нещо, като станеш представителя на Скудерия Ферари в ДК.Posted Image

Нещо напоследък си ми нещо сърдит, се тая ама всеки, ще ви каже че е така на мен ми е през... защото без това се обезмисля всичко като 1 старт е точно когато, ще съм на теста...


За този тест, аз научих преди 3 часа. А за датата 9 април - и Чарли, и Илиян, и Кобрети ще ти кажат, че си говорим за нея от поне 3 седмици, откакто научихме, че 26 март е невъзможна за Лаута. Наистина съжалявам, но няма накъде повече да разбутваме датите за първите 4 старта - във файла с календарите, който качих, е съвсем видно защо.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users