Jump to content


Photo
- - - - -

Гласувайте дали сте съгласни да плащате 5 лева повече за три манша и 5 обиколки повече


  • This topic is locked This topic is locked
26 replies to this topic

Poll: Съгласни ли сте да плащате 5 лева повече за три манша (16 member(s) have cast votes)

Съгласни ли сте да плащате 5 лева повече за три манша и 5 обиколки повече

  1. Да (12 votes [75.00%] - View)

    Percentage of vote: 75.00%

  2. Не (4 votes [25.00%] - View)

    Percentage of vote: 25.00%

Vote

#1 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 02.12.2009, 19:04

Моля да давате и мнения, ако може с аргументи
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#2 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 02.12.2009, 19:08

Аз лично ако дойда - дали ще са 45 или 50, няма особено значение... Но предполагам, че има и хора, за които тези 5 лв може да "прелеят чашата"... Анкетата ще покаже :)

Честито за първата анкета във форума :)

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#3 Riper

Riper

    Алпинист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 267 posts

Posted 02.12.2009, 19:31

Както казах 50 лева са ми много

#4 Nightblade

Nightblade

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 156 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 02.12.2009, 19:37

Аз пък си промених мнението и гласувам ЗА.
Нека да го видим как е. :P
Generosity-make a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.

#5 mario_montoya

mario_montoya

    Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 369 posts
  • Град:Перник

Posted 02.12.2009, 20:09

Пътувам от Перник, 5 лв предпочитам за каране да ги дам и да имам малко по голям шанс да карам силна машина

#6 JAGUAR

JAGUAR

    Картинг маниак

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 101 posts

Posted 02.12.2009, 20:22

Аз съм ЗА. Повече каране не отказвам.
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)

#7 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 02.12.2009, 20:58

Пътувам от Перник, 5 лв предпочитам за каране да ги дам и да имам малко по голям шанс да карам силна машина

но също и по-голям да караш по-слаба :)

дали шансът е по-голям за силна, или за слаба машина, зависи кои картове са повече - силните или слабите :)

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#8 Nightblade

Nightblade

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 156 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 02.12.2009, 21:20

но също и по-голям да караш по-слаба :)

дали шансът е по-голям за силна, или за слаба машина, зависи кои картове са повече - силните или слабите :)

еми хубавите доколкото знам са 4,5,6,8 и 2(който не участва в миналия кръг, поради факта че е доста по-бърз от другите) а слабите са 1,3,7,9,10,11,12.
Като гледам калкуулатора слабите са повече, но само с 2 :P
Generosity-make a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.

#9 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 02.12.2009, 21:31

еми, значи шансът да караш с 2 слаби и един силен е по-голям от това, да караш с 2 силни и един слаб :)

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#10 JAGUAR

JAGUAR

    Картинг маниак

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 101 posts

Posted 02.12.2009, 22:19

но също и по-голям да караш по-слаба :)

дали шансът е по-голям за силна, или за слаба машина, зависи кои картове са повече - силните или слабите :)


Проблема е когато има 1 или 2 картинга, които са много по-бавни от другите. Поне за мен е така. Тъпо е да си последен, да няма никой с който да се бориш за позиция и първия да те изпревари с обиколка.
Ако има 4-5 бавни картинга и 4-5 бързи, тогава не е такъв проблем като при горния случай, защото ти се пада бавен но има и други бавни с който да се състезаваш. Ако ти се падне бърз картинг е същото.
Има и трети вариант, в който картовете помежду си се различават с 1 секунда(например) на обиколка - първия прави 57сек. втория 58сек. третия 59сек и т.н. Това е почти толкова кофти, колкото първия вариант. В случая може да се пребориш за една по-предна позиция или пък да загубиш една(при изравнените сили на пилотите).

еми хубавите доколкото знам са 4,5,6,8 и 2(който не участва в миналия кръг, поради факта че е доста по-бърз от другите) а слабите са 1,3,7,9,10,11,12.
Като гледам калкуулатора слабите са повече, но само с 2 :P

На жребия ме наплашиха, че 11 е като 3 или малко по-добре. Не разбрах какво стана по време на първа гонка, но от 7ми на старта изпреварих няколко пилота и в крайна сметка финиширах 4-ти на прилична преднина пред пилотите зад мен. :rolleyes: Дочух някой от другите каращи номер 11 да се оплаква от него. :unsure:
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)

#11 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 03.12.2009, 10:17

Проблема е когато има 1 или 2 картинга, които са много по-бавни от другите. Поне за мен е така. Тъпо е да си последен, да няма никой с който да се бориш за позиция и първия да те изпревари с обиколка.
Ако има 4-5 бавни картинга и 4-5 бързи, тогава не е такъв проблем като при горния случай, защото ти се пада бавен но има и други бавни с който да се състезаваш. Ако ти се падне бърз картинг е същото.
Има и трети вариант, в който картовете помежду си се различават с 1 секунда(например) на обиколка - първия прави 57сек. втория 58сек. третия 59сек и т.н. Това е почти толкова кофти, колкото първия вариант. В случая може да се пребориш за една по-предна позиция или пък да загубиш една(при изравнените сили на пилотите).


На жребия ме наплашиха, че 11 е като 3 или малко по-добре. Не разбрах какво стана по време на първа гонка, но от 7ми на старта изпреварих няколко пилота и в крайна сметка финиширах 4-ти на прилична преднина пред пилотите зад мен. :rolleyes: Дочух някой от другите каращи номер 11 да се оплаква от него. :unsure:

Щото караш супер.
То има и друго, 8 например преди месец или два беше ужас или поне от страната на слабите, а в събота беше най-доброто. Ние и по тази причина отхвърлихме възможността да се опитаме всеки да кара различни картове през всичките кръгове, поне докато не се изреди да мине през всички.
Остава сегашното предложение за изравняване на силите и мисля, че ще супер.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#12 gitbul

gitbul

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 146 posts

Posted 03.12.2009, 10:41

На жребия ме наплашиха, че 11 е като 3 или малко по-добре. Не разбрах какво стана по време на първа гонка, но от 7ми на старта изпреварих няколко пилота и в крайна сметка финиширах 4-ти на прилична преднина пред пилотите зад мен. :rolleyes: Дочух някой от другите каращи номер 11 да се оплаква от него. :unsure:


Без да омаловажавм уменията ти, причините да финишираш 4-ти бяха правилото "стоп-старт" и новия шикан. Nightblade тръгна първи, но погрешно преценихме стратегията и влезе рано в бокса с бърза машина. След това беше заклещен на последно място, заради по-бавните картове пред него. Васко пък успя да направи екшън на шикана и така забави както себе си, така и част от пилотите зад него. :rolleyes:

Пак подчертавам - не подценявам пилотските ти умения. Просто новите правила доказаха, че дори и с лош карт може да се стъпи на подиум, ако човек може да кара, естествено. ;)
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Posted Image

#13 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 03.12.2009, 11:46

Ти не му омаловажаваш, а му подчертаваш уменията :) На тях се дължи все пак измислената стратегия, а и все пак е необходимо да изпълниш замислената стратегия, което става с каране :)

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#14 gitbul

gitbul

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 146 posts

Posted 03.12.2009, 12:22

Така е, Краси - за да постигнеш това, което направи Jaguar, трябва да си много добър.
В случая имаше помощ и от съдбата - няколко чужди грешки и.... :D

И все пак, трябва да съм сигурен, че няма да се обиди. ;)
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Posted Image

#15 JAGUAR

JAGUAR

    Картинг маниак

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 101 posts

Posted 03.12.2009, 13:32

Без да омаловажавм уменията ти, причините да финишираш 4-ти бяха правилото "стоп-старт" и новия шикан. Nightblade тръгна първи, но погрешно преценихме стратегията и влезе рано в бокса с бърза машина. След това беше заклещен на последно място, заради по-бавните картове пред него. Васко пък успя да направи екшън на шикана и така забави както себе си, така и част от пилотите зад него. :rolleyes:

Пак подчертавам - не подценявам пилотските ти умения. Просто новите правила доказаха, че дори и с лош карт може да се стъпи на подиум, ако човек може да кара, естествено. ;)

Аз затова казах "Не разбрах какво стана по време на първа гонка, но от 7ми на старта изпреварих няколко пилота...". От състезанията във Варна съм забелязал, че в първите 2-3 обиколки успявам да използвам повече от бързината на картинга, от колкото повечето ми съперници. Предполагам и това е причината да успея да изпреваря няколко пилота в първата обиколка на първа гонка.
Стратегията ми за първа гонка беше "Защо да спирам, като пред мен пистата е чиста" :D За втора гонка може би трябваше да спра в началото, защото пилота завършил на 3-то място в първа гонка беше пред мен и се забавих докато го изпреваря, но стана яка битка, ако не се лъжа от втори завой до средата на пистата карахме един до друг. B)
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)

#16 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 03.12.2009, 16:02

Има и друго предложение относно цената, но ви моля да си кажете отново мнението и в събота да го решим окончателно:

Цената да остане 45 лв. с 3 манша по 10 обиколки и 4 за квалификация (общо 34 обиколки), но ще се редуцира наградният фонд. В момента толкова каране с зимните отстъпки е 36 лв, остават 9 лв на човек, които са за разходи за табелки за купите, купи за отборното и т.н. Мислим малко да отделим за изненада на хората от пистата, които много ни съдействат и ни оставиха да си слагаме шикани, да караме на обратно, да ни следят обиколките на всички. Ще остана много малко пари (даже никакви) за разпределяне като фонд между толкова пилоти, че ще изглежда смешно. Пак натъртвам, че абсолютно всички пари, които останат ще разпределим между пилотите с точки и малко награди за отборното и първите при пилотите. Хубаво е и да има за едно събиране някъде да се видим и извън пистата, да Апнем, да Пиинем и т.н.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#17 Riper

Riper

    Алпинист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 267 posts

Posted 03.12.2009, 17:02

Хубаво е и да има за едно събиране някъде да се видим и извън пистата, да Апнем, да Пиинем и т.н.

По тоя случай.Предлагам.Победителите да черпят :D И ще има карали,яли,пили и се веселили :D

#18 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 03.12.2009, 18:26

Според това което виждам, везните се накланят за 50лв. - три манша, но виждам че има и недоволни и затова в събота таксата за участие е 45лв., като ще се карат три манша!
За четвъртия кръг, може да се помисли за 4манша в серия :P :D !
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#19 JAGUAR

JAGUAR

    Картинг маниак

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 101 posts

Posted 03.12.2009, 18:45

Според това което виждам, везните се накланят за 50лв. - три манша, но виждам че има и недоволни и затова в събота таксата за участие е 45лв., като ще се карат три манша!
За четвъртия кръг, може да се помисли за 4манша в серия :P :D !

Ще ме накарате да дойда и за 4-ти кръг(ако дойда на 3-ти). :D
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)

#20 Riper

Riper

    Алпинист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 267 posts

Posted 03.12.2009, 19:11

Според това което виждам, везните се накланят за 50лв. - три манша, но виждам че има и недоволни и затова в събота таксата за участие е 45лв., като ще се карат три манша!
За четвъртия кръг, може да се помисли за 4манша в серия :P :D !

E така е по-добре.А за 3+ манша предлагам да се направи последния 6ти кръг или да се направи извънреден многоманшов 7ми където ще се дават пари само за състезанието и за купи и медали,а точките от него няма да се заплащат,а само ще се причисляват към актива на даден отбор или състезател.Така може 5 маншов да излезе около 55-60 лева.Вие ще сметнете.Така ме устройва лично мен повече а надявам се и другите участници да са съгласни.Има 1 проблем с многоманшовите състезания-ВРЕМЕТО.Ще завършим по тъмно.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users