Jump to content


Photo
- - - - -

Накланяне на тялото


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 02.12.2009, 19:01

Само с 2 думи ще кажа каквое моето мнение да дам тон на дискусията...

При завой е хубаво тялото да се накланя НАВЪН, а не навътре! В някои завои е добре освен навън, да се накланя и напред. На правата е добре тялото да стои изправено - навеждане с цел аеродинамика няма смисъл.

Съгласни ли сте, не сте ли съгласни, вие как карате и т.н. :)

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#2 Nightblade

Nightblade

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 156 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 02.12.2009, 19:44

Съгласен съм с това.Накланянето много помага на Лаута(особено на S-ките),но понякога е малко разсейващо, защото виждаш пистата от друг ъгъл и на мен лично ми е странно <_< .
На правата аз по принцип си карам нормално но на квалификация си свалям главата колкото се може повече за да съм по-аеродинамичен :P .
Също така доста помага като "подскачаш" в карта при старт и блъскането на гумите с ръце :D .
Наскоро чух и че е по-добре на старта да седиш малко по-напред в карта(да изместиш центъра на тежестта по-напред за да може двигателя по-лесно да задвижи задните гуми.Като се замисли човек има логика.
Кажете някои такива трикове :P
Generosity-make a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.

#3 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 02.12.2009, 19:47

Това за еародинамиката няма никакъв ефект :) Като си накланяш тялото, главата ти трябва да остава ненаклонена, иначе "образът се изкривява" :D Бутането на гумите с ръце при летящ старт няма ефект :lol: А поне по нашите правила при старт от място е забранено :) Подскачането, виж, върши работа, изпитано лично и то не един път...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#4 Nightblade

Nightblade

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 156 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 02.12.2009, 19:59

:D
Вярно че тука е летящ старта.
Но на месечните финали на Лаута има огромен ефект според мен, особено ако имаш големи и силни ръце
Generosity-make a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.

#5 lubo lauta

lubo lauta

    Пенсионер

  • ОК / ДК
  • 661 posts
  • Град:Пловдив

Posted 02.12.2009, 20:45

Аз като седна и заставам кът пън и се наслаждавам на карането/возенето/,така че незнам дали има ефект от чупене на стойки :P
Не забравяйте, че тука сме като във ФИА - отнасяш комисарската тояга и нямаш право на обжалване. :)

#6 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 03.12.2009, 10:54

Наскоро чух и че е по-добре на старта да седиш малко по-напред в карта(да изместиш центъра на тежестта по-напред за да може двигателя по-лесно да задвижи задните гуми.Като се замисли човек има логика.


Доста грешно, лично според мен, защото ти олекотяваш уж задницата, ама тежестта отива на предницата, а нея трябва задницата да я избута. И кво пра'им тогава?Posted Image

#7 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 03.12.2009, 18:43

Краси това не го разбирам така "На правата е добре тялото да стои изправено - навеждане с цел аеродинамика няма смисъл" Би ли обяснил по-подробно какво имаш в предвид?
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#8 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 03.12.2009, 19:47

Уточнявам, че изразявам собственото си мнение, до което съм достигнал по някакви начини. не казвам, че това е правилното, че всички трябва да правят така...

Някои хора се навеждат надолу, уж за да са по-аеродинамични. Това за картинга няма смисъл. Само ти влошава усещането за карта...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#9 FERRARIST

FERRARIST

    Гадно Копиле

  • ОК / ДК
  • 366 posts
  • Град:Стара Загора

Posted 03.12.2009, 20:00

От подскачането на старта или когато и да било няма по мое мнение абсолютно никакъв ефект......
Иначе е по добре мисля още преди завоя да се изместиш по навънка на седалката, а не като те лашне жето в завоя, тогава да одиш да се килваш настрани......

#10 BoRkY

BoRkY

    BMW Kart Team Challenge

  • Пилоти
  • PipPipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 14.12.2009, 18:37

Ето как Косьо е наклянал тялото си през 1990г.
http://www.flat4onli...ND-ICE-SPEEDWAY

#11 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 14.12.2009, 20:32

Бил е още млад и е можел, сега се накланя по-малко... :lol:
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#12 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 14.12.2009, 23:01

Бил е още млад и е можел, сега се накланя по-малко... :lol:

Лигльоооо! :)
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#13 Say Nothing

Say Nothing

    Професионалист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 100 posts
  • Град:София

Posted 06.06.2010, 00:11

Накланянето много помага на Лаута(особено на S-ките),но понякога е малко разсейващо, защото виждаш пистата от друг ъгъл и на мен лично ми е странно <_< .
На правата аз по принцип си карам нормално но на квалификация си свалям главата колкото се може повече за да съм по-аеродинамичен :P .


Първия път когато отидох на Лаута преди да се кача на карта един приятел, точно като Краси, ми обясняваше как да се накланям, на къде да гледам и т.н. Е хора, заклевам се, такъв срам! В момента, в който започнах, бях като препарирана.Все едно до сега не се бях качвала на такова нещо, само държа яко и те това е! Времето на най-бързата ми обиколка беше близо 2:00. Сега вече нямам такъв проблем. Единственото, не мога да правя е на права да се навеждам напред,защото не ми е мн удобно! Много често ми се случва да виждам момичета, които карат по-бавно и хващат при завой волана отвътрешната страна. Недейте! Така както се чупят пръти...
Страшно е, когато шефът ти е жена. Но още по-страшно е, когато ЖЕНА ТИ ТИ Е ШЕФ!

Каква е поуката от филма Шрек? - Не е важно да си красив, важното е да намериш същия изрод като себе си!

#14 thewhitestig

thewhitestig

    Новак

  • Пилоти
  • Pip
  • 3 posts
  • Град:София

Posted 18.11.2010, 16:36

Наскоро чух и че е по-добре на старта да седиш малко по-напред в карта(да изместиш центъра на тежестта по-напред за да може двигателя по-лесно да задвижи задните гуми. Като се замисли човек има логика.


Не, двигателя без проблеми ще си задвижи задните гуми, но ако тежестта е отпред, а отзад е леко то тогава задните гуми няма да имат сцепление и следователно тръгването ще е по трудно.

#15 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 18.11.2010, 19:13

Не, двигателя без проблеми ще си задвижи задните гуми, но ако тежестта е отпред, а отзад е леко то тогава задните гуми няма да имат сцепление и следователно тръгването ще е по трудно.

:D :D :D
Зависи от карта!!!
Ако е ренталката?
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#16 thewhitestig

thewhitestig

    Новак

  • Пилоти
  • Pip
  • 3 posts
  • Град:София

Posted 18.11.2010, 19:28

:D :D :D
Зависи от карта!!!
Ако е ренталката?


Незнам, но принципът е такъв - няма ли тежест която да натиска, силата която се прилага е със по малък ефект, поради факта че сцеплението ще бъде значително по малко.

#17 poole_position

poole_position

    Новак

  • Пилоти
  • Pip
  • 2 posts
  • Град:sofia

Posted 29.02.2012, 21:28

за да се постигне наи добро сцепление,баланс и ускорение би следвало тялото да олеснява движението и
завиването на карта но обстоятелствата могат да бъдат различни

при мокро при сухо или със студени гуми
Пилота наи добре осешта кога на каде трябва да се накланя.

#18 FERRARIST

FERRARIST

    Гадно Копиле

  • ОК / ДК
  • 366 posts
  • Град:Стара Загора

Posted 06.03.2012, 09:15

Пилота наи добре осешта кога на каде трябва да се накланя.

Мда, но тва след като се научи да усеща, и определи кое усещане за какво е, тва изглежда е тънкия момент.....

#19 stanco

stanco

    Начинаещ

  • Пилоти
  • PipPip
  • 24 posts
  • Град:София

Posted 29.04.2013, 09:47

Има ефект накланянето навън, целта е вътрешната задна гума да олекне максимално. А при старт доколко е ефективно, спорно е...






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users