Jump to content


Photo
- - - - -

Konza, 21.08.2010


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 16.08.2010, 15:51

7 кръг ще се проведе на новата писта Konza. Дължината на трасето е 830 м.

Ще се кара по конфигурация 2 по часовниковата стрелка.

Цената на състезанието е 55 лв. Ще се направят 2 манша по 14 състезателни обиколки (11,620 км).

График:

10:00 - 12:00 - Свободни тренировки
12:30 - квалификация
14:30 - 1 гонка
15:30 - 2 гонка
16:30 - 3 гонка

Ако някой иска да тренира преди състезанието, трябва да има предвид, че понеделник и вторник са почивни дни за пистата.

При предоставяне на лиценза си, пилотите от шампионата получават доста сериозна отстъпка и ще карат на цена 1,50 лв/об!

МНОГО ВАЖНО!
Има промяна в Правилника на шампионата относно коефициентите на по-леките в квалификация.
Считано от този старт нататък, коефициентът за тези под 80 кг, ще бъде с добавяне на 0.100 сек за всеки килограм под 80, вместо досегашните 0.050 сек за първите 10 кг, 0.040 сек за вторите 10 кг и 0.030 сек за третите 10 и повече кг. В маншовете на гонките, промяна няма да има и преместването ще става както досега - с 1 позиция за всеки започнати 5 кг.

#2 Frol

Frol

    Напреднал

  • Пилоти
  • PipPipPip
  • 71 posts

Posted 16.08.2010, 16:47

Новата конфигурация на пистата от кога ще бъде достъпна за тренировки - още от сряда или само в деня на състезанието?

#3 gitbul

gitbul

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 146 posts

Posted 17.08.2010, 14:58

Ще се кара по конфигурация 2 по часовниковата стрелка.



Краси, а имаш ли схема на тази конфигурация? B)
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Posted Image

#4 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 17.08.2010, 16:04

Има ги качени и трите конфигурации за тази година в тази тема: http://forum.auto-ka...07-ienoa-konza/

#5 Nightblade

Nightblade

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 156 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 17.08.2010, 20:18

ще има повече изпреварвания май на тази конфиг :rolleyes: :) :)
Generosity-make a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.

#6 mario_montoya

mario_montoya

    Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 369 posts
  • Град:Перник

Posted 17.08.2010, 20:27

МНОГО ВАЖНО!
Има промяна в Правилника на шампионата относно коефициентите на по-леките в квалификация.
Считано от този старт нататък, коефициентът за тези под 80 кг, ще бъде с добавяне на 0.100 сек за всеки килограм под 80, вместо досегашните 0.050 сек за първите 10 кг, 0.040 сек за вторите 10 кг и 0.030 сек за третите 10 и повече кг. В маншовете на гонките, промяна няма да има и преместването ще става както досега - с 1 позиция за всеки започнати 5 кг.


А каква е официалната причина за драстичната промяна. Все пак Чарли беше от най-тежките и на квалификацията победи с половин секунда Веско. Питам от любопитство, а не с цел заяждане. Все пак имам правото да знам

#7 Kirlifon

Kirlifon

    Напреднал

  • ОК / ДК
  • 80 posts

Posted 17.08.2010, 23:45

Ами май не е много сложно да се досетим - нали не смяташ, че 0.120 сек адекватно компенсират разлика от 37 кг примерно...

#8 gitbul

gitbul

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 146 posts

Posted 18.08.2010, 08:58

Има ги качени и трите конфигурации за тази година в тази тема: http://forum.auto-ka...07-ienoa-konza/

Тенкю! ;)
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Posted Image

#9 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 18.08.2010, 09:32

А каква е официалната причина за драстичната промяна. Все пак Чарли беше от най-тежките и на квалификацията победи с половин секунда Веско. Питам от любопитство, а не с цел заяждане. Все пак имам правото да знам


Няколко човека, още от летО 2006-то повтаряхме, че 1 кг = 1 десета. Дори и проби правихме, и то с 60-кг "вестник" (Якузата, първия шампион), после с мен (аз тогава бях 76 кг), после с Кобрети, който беше 85 и накрая с Петко (Kirlifon), който беше 92 кг тогава. Всичките карахме без баласт, после с +5 кг, накрая с +10 кг. Дори да прозвучи странно на някой, времето отгоре на всеки от нас, въпреки че тежахме много различно (30 кг разлика от най-лекия до най-тежкия), беше констатно +1 сек, когато бяхме с +10 кг баласт, сравнение с времената ни, когато караме без никакви тежести.
Тогава проблема беше по-страшен, защото правило за килограми нямаше, леките 60-65 кг пилоти категорично бяха готови дори на бунт, но отказваха да карат с баласт, а всички над 75 кг (около 2/3 от хората) пък искаха поне някакво изравняване на килата.

Квалификацията на Конска, при която може би за първи път значително по-леки състезатели, които са вече опитни и определено доста бързи, решиха да карат с коефициент, показа защо от самото начало трябваше коефициента да бъде такъв, а не тези стъпковидни коефициенти, които категорично не отговаряха на истината. Просто тези, които не бяха убедени в това, че 1 кг = 1 десета, най-после се убедиха, когато видяха това да се прилага не само от бавни пилоти на опашката, а и от бързи такива сред челниците. Съответно, на тези бързите и леките, мога да ви задам въпроса - вие досега къде блеехте и не го направихте по-рано това? ;):D

#10 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 18.08.2010, 16:12

Искам да попитам, без да прозвучи нахално, как Чарли и Вектрата имат еднакви точки от този кръг в класирането - по 23 точки?
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#11 BoRkY

BoRkY

    BMW Kart Team Challenge

  • Пилоти
  • PipPipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 18.08.2010, 16:20

Нали Чарли спечели квалифа :)

#12 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 18.08.2010, 16:26

опсс, сори забравих за точката от квалификацията.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#13 FERRARIST

FERRARIST

    Гадно Копиле

  • ОК / ДК
  • 366 posts
  • Град:Стара Загора

Posted 18.08.2010, 19:36

Все пак Чарли беше от най-тежките и на квалификацията победи с половин секунда Веско.

82 кила беше по памет, това е далеч от Кобрата да речем......

#14 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 19.08.2010, 22:14

Конфигурация 2 е с около 2 сек по-бавна от конфигурация 1. Днес ни позволиха да я пренаредим в края на работното време, но веднага след това си я пренаредиха обратно... С други думи, ако някой иска да кара на нея, не мога да обещая, че ще му я наредят преди събота. Добре е да се контактува с пистата преди да отидете на тренировки, за да сте сигурни, че ще ви позволят.

Иначе конфигурацията ми харесва. Завой 3 си е класическа фиба, заходът за която е с по-висока скорост заради голямото спускане към правата. Тук вече картовете достигат максималните си обороти, на които са способни с тези предавки. На практика има 3 нови завоя, които са доста технични... Спускането е много добро :) На изхода на завоя се налага да се използва цялата писта и не може да се държи вътрешната страна като на конфигурация 1. съответно скоростта на правата е по-висока, както и на влизането в завой 3... Пистата е по-бавна като цяло, защото пък има вътре 2 участъка, които са по-бавни, а явно по-високата скорост на правата не може да ги компенсира...

Информация за контакти има тук http://auto-kart.com/pista.php?id=32

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#15 mario_montoya

mario_montoya

    Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 369 posts
  • Град:Перник

Posted 20.08.2010, 08:42

82 кила беше по памет, това е далеч от Кобрата да речем......

Значи аз съм сбъркал мислейки че е 88

#16 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 20.08.2010, 08:58

За пътуващите от Пловдив и региона:
Значи Марто отпада, Ники Атанасов и Росен ще идват, с Любо и Пламен ставаме май 12 (бройте и вие, да не объркам нещо). Сашо Ватралев не е ясно какво става с него (въобще пратил ли е на Боби каквото трабва) и ако може някой да му звънне (нямам му телефона), защото ако идва ще се ходи с 3 коли (може и с по-малки коли тогава), ако не - отиваме с Рейса и на Гено Реното. Сборен пункт пред вкъщи в 6.55, за да тръгнем в 7.00, решихме че по-рано няма смисъл. Ако е навит Косьо да вземе Росен, Борката и евентуално Камен или Ники, ако не ги докарат директно пред нас, както последния път когато тръгвахме от пред вкъщи. Гено ще вземе Любо и Пламен.
Това е, ако някой има други редложения да пише по-рано, за да има време да се разберем.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#17 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 20.08.2010, 09:09

На въпроса за Сашо Ватралев - нищо не ми е пратил.

#18 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 20.08.2010, 11:03

За пътуващите от Пловдив и региона:
Значи Марто отпада, Ники Атанасов и Росен ще идват, с Любо и Пламен ставаме май 12 (бройте и вие, да не объркам нещо). Сашо Ватралев не е ясно какво става с него (въобще пратил ли е на Боби каквото трабва) и ако може някой да му звънне (нямам му телефона), защото ако идва ще се ходи с 3 коли (може и с по-малки коли тогава), ако не - отиваме с Рейса и на Гено Реното. Сборен пункт пред вкъщи в 6.55, за да тръгнем в 7.00, решихме че по-рано няма смисъл. Ако е навит Косьо да вземе Росен, Борката и евентуално Камен или Ники, ако не ги докарат директно пред нас, както последния път когато тръгвахме от пред вкъщи. Гено ще вземе Любо и Пламен.
Това е, ако някой има други редложения да пише по-рано, за да има време да се разберем.

Аз нищо не знам за това Ваше решение, кога и с кой го решихте?
Аз ще взема Росен и Борко, но зная че Камен, Сашо Ватралев и Ники Атанасов, идват в 5:50 на Лаута и в 6:00 тръгваме за пред вас!
Ако се събираме в 6:55, изобщо няма да отлепим до 7:30, ще има кафе, чакане на някой, зареждане, тоалетни и др. :), отиде в 8:00 да сме на магистралата, ако така е добре нямам нищо против!

Добрееее!
В 6:45 минавам през Борко и от там към Лаута да оберем квото има и към Горан! Ок?
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#19 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 20.08.2010, 12:52

ама ако идва и Сашо, как ще пътуваме - трябват 3 коли, а и той не е пуснал на Боби нищо, де не стане Г.. път да види и то с 3 коли
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#20 lubo lauta

lubo lauta

    Пенсионер

  • ОК / ДК
  • 661 posts
  • Град:Пловдив

Posted 20.08.2010, 13:46

ама ако идва и Сашо, как ще пътуваме - трябват 3 коли, а и той не е пуснал на Боби нищо, де не стане Г.. път да види и то с 3 коли

То лошо нема бре:)Моя Г...з тези дни видя толкова път + и утре ,че вече му е все тая :lol: :lol: :lol:
Не забравяйте, че тука сме като във ФИА - отнасяш комисарската тояга и нямаш право на обжалване. :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users