Имат ли значение килограмите
#1
Posted 01.12.2009, 15:47
За ROTAX предполагам също има ГОЛЯМО значение щом механиците махат всичко излишно до последната гайка.
Очаквам вашите менения
#2
Posted 01.12.2009, 15:51
Ако се чудиш дали имат значение, виж класирането от 2006 г. в CSKC, малко по-надолу съм и написал кой колко кила тежеше тогава, и карахме без баласти.
Относно Ротакс, те може да премахват всичко излишно, но това не е с цел олекотяване, а с цел контрол на центъра на тежестта. В Ротакс, ако ще да тежиш 50 кг и да ти олекотят карта максимално, ще трябва да наслагаш оловото по карта, защото минималното тегло на карта + пилота е 165 кг, и ако си под тях - изхвърчаш след финала...
#3
Posted 01.12.2009, 17:34
Повече килограми означават
- по-слабо ускорение на правата, съответно по-ниска скорост
- по-трудно спиране заради по-голямата инерция, съответно по-ранна точка на спиране
- по-голяма центробежна сила в завои и следователно по-ниска скорост, за да не излетиш от завоя
- по-слаба маневреност при атака и защита
- и т.н.....
Правихме експерименти на Красна полщна с 4-ма пилоти с различно тегло и им добавяхме последователно 0, 5, 10, 15, 20 кг. всеки правеше по 10 обиколки, ако не се лъжа с всяка от тежестите. После сравнявахме времената. Оказа се, че 10 кг отгоре = 1 СЕКУНДА по-бавно време...
С уточнението, че този тест е меродавен само за Красна поляна
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#5
Posted 01.12.2009, 18:01
И на Лаута трябва да си направим такъвПравихме експерименти на Красна полщна с 4-ма пилоти с различно тегло и им добавяхме последователно 0, 5, 10, 15, 20 кг. всеки правеше по 10 обиколки, ако не се лъжа с всяка от тежестите. После сравнявахме времената. Оказа се, че 10 кг отгоре = 1 СЕКУНДА по-бавно време...
С уточнението, че този тест е меродавен само за Красна поляна
#6
Posted 01.12.2009, 20:33
Мдаааааааааааааааааа ,и в двата шампионата ги имаДа си видял дебел пилот?
#7
Posted 03.12.2009, 20:15
#8
Posted 04.12.2009, 16:59
#10
Posted 04.12.2009, 17:25
при мен са 18 кг и разликата не е фрапираща, когато ми е удобноИ при мен така стана!
#12
Posted 15.12.2009, 19:31
#13
Posted 13.01.2010, 17:19
Ние във Варна си направихме такъв. Аз и още двама по-леки пилоти бяхме опитните зайчета. Целта беше да се направи коефициент, но в крайна сметка пистата си направи такъв коефициент без да взема резултатите в предвид. На пистата във Варна според мен 10кг. забавят най-много 0.750 на обиколка, може би 0,500 или по-малко, защото както Любо каза преди време, ако днес направиш 20 обиколки с 20кг. тежест и си с 2 секунди по-бавен отколкото без тежест, то след 2-3 седмици разликата може да 1 секунда. В началото човек не е свикнал с по-голямото тегло. Любомир Асенов(фотографа на КлубС1) кара в шампионата на списанието и беше ако не се лъжа 105(или 115) килограма и не беше най-бавния!И на Лаута трябва да си направим такъв
Много хора казват, че 10кг. забавят 1 секунда или повече, а всъщност не е така. Но и коефициентите на Варна и Пловдив не са реални - те пак са много малки. Истината според мен е някъде посредата.
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)
#14
Posted 13.01.2010, 17:26
#15
Posted 13.01.2010, 19:30
Квалификация с един и същи картинг.
1 Иван Иванов 4 1:09.489 5
12 Борис Барболов 4 1:12.352 12
13 Чавдар Варийски 4 1:12.701 14
14 Любомир Асенов 4 1:12.863 6
Реда им в квалификацията е един след друг. Иван Иванов е бил предполагам около 60 килограма.
Вярно е, че Любомор Асенов е бил последен(14) в квалификацията, но разликата му от първия в квалификацията е по-малка от 3,4 секунди. Предполагам че ти и Чарли по него време сте били толкова "баш любители"/"карачи" колкото и Любомир.
П.П. Не твърдя, че по-тежките имат предимство пред по-леките. В общия случай губят от повечето килограми.
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users