Jump to content


Photo
- - - - -

Картинги


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 JAGUAR

JAGUAR

    Картинг маниак

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 101 posts

Posted 04.05.2010, 08:17

След подмяната на двигателите тази година имали ли сте проблеми по време на състезанията?
Имам предвид част от картингите да са били със старите двигатели и да са имали по-голяма максимална скорост от картингите с нови двигатели, поради това че са ограничени докато навъртят малко километри?
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)

#2 zanardi

zanardi

    Captain

  • ОК / ДК
  • 416 posts
  • Град:Горна Оряховица, Велико Търново, София

Posted 04.05.2010, 12:58

След подмяната на двигателите тази година имали ли сте проблеми по време на състезанията?
Имам предвид част от картингите да са били със старите двигатели и да са имали по-голяма максимална скорост от картингите с нови двигатели, поради това че са ограничени докато навъртят малко километри?

това което са направили на лаута е граничещо с почти нищо, ама направо нищо, остави двг те нямат спирачки да не говорим шаситата колко са издъхнали вече
BMW 320I - 110kw

#3 gitbul

gitbul

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 146 posts

Posted 04.05.2010, 13:05

Всички машини без една бяха с нови двигатели. Естествено, дори и така, за абсолютно еднакви картове и дума не може да става. Но разликите бяха сравнително малки и предполагам, че с времето механиците ще настроят всички двигатели по приблизително еднакъв начин. Разбира се, шаситата са друга тема, а клиентите, които съсипват картовете всеки ден са просто неизбежни. :(

това което са направили на лаута е граничещо с почти нищо, ама направо нищо, остави двг те нямат спирачки да не говорим шаситата колко са издъхнали вече

Данчо, не си ли малко краен?!? :huh:
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Posted Image

#4 lubo lauta

lubo lauta

    Пенсионер

  • ОК / ДК
  • 661 posts
  • Град:Пловдив

Posted 04.05.2010, 14:38

Всички машини без една бяха с нови двигатели. Естествено, дори и така, за абсолютно еднакви картове и дума не може да става. Но разликите бяха сравнително малки и предполагам, че с времето механиците ще настроят всички двигатели по приблизително еднакъв начин. Разбира се, шаситата са друга тема, а клиентите, които съсипват картовете всеки ден са просто неизбежни. :(


Данчо, не си ли малко краен?!? :huh:

На него най-му допада БенкоФски,да е 35 градуса на сянка,и ако може да не е валяло поне 4-5 месеца. ;)
Не забравяйте, че тука сме като във ФИА - отнасяш комисарската тояга и нямаш право на обжалване. :)

#5 JAGUAR

JAGUAR

    Картинг маниак

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 101 posts

Posted 04.05.2010, 16:29

Във Варна на първото състезание(за март месец) Цонев бра голям срам. :huh:
Положението беше долу горе следното. Не повече от 10 картинга. 5 се ремонтират за да направят 1-2 обиколки, другите 5 май вървяха добре. Състезанието свърши след 14ч. - на суха писта! За да имаше някаква честност се направиха третина финали :D в които участваха отпаднали(поради техн. причини) и завършили 4-ти 5-ти. За финала едвам събраха 7 картинга.
След състезанието Цонев подгони служителите да сглобяват новите картинги(до този момент всички картинги бяха стари).

Добрата новина е, че при нас има няколко нови рами(повечето стари също не са много криви).

Тази събота и неделя имахме няколко(6-7) нови картинга, но не са разработени и бяха с ограничител(от производителя).
Новите картинги добре набират с новите съединители, добре завиват с новите рами, но максималната им скорост малка(по мое мнение с поне 10км/ч.). Имаше 1-2 изключения, първите сглобени картинги, които вървят доста, но в общия случей е новите картинги бавни, старите бързи. Това беше причината за недоволството на повечето участници и хората дощли с тях.
В квалификацията при малките имаше разлика м/у първия и последния 10 секунди. :blink: Аз в квалфикацията карах два различни картинга по 1 бърза обиколка и времената ми бяха с 5 секунди разлика.

В неделя не ходих на състезанието, но разбрах, че е било същата работа.

Та затова попитах, какво е положението на Лаута и как са минали състезанията.
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)

#6 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 04.05.2010, 16:49

Като скорост, картовете са дали доста близки НБО в събота. Имаше някои по-бавнички де, но разликите бяха по-малки от преди. Проблемите са други - неизвестно защо, картовете имаха различно темпо в различните части дори на 1 манш. Примерно с 12 аз настигнах и изпреварих Данчо, дръпнах му и като видях, че съм по-бърз, престанах да гледам назад... Изведнъж усещам, че той ме е настигнал и ме подбутва отзад... Вектрата се оплакваше от същото... Да не говорим, че тази система със спирачките работи различно за всеки един карт. На някои можеш да си натискаш спирачката без проблем, на други като я натиснеш, след това трябва да помпаш няколко пъти, докато зацепи, а на трети, колкото и да помпаш, има няколко секунди, в които не се случва абсолютно нищо... Имаше поне 1 карт, на който воланът му дърпаше зверски наляво... Като цяло е по-добре от миналата година, но докато не махнат тъпите системи на спирачката, това не е истински картинг, защото се налага да караш без спирачка - знаеш, че губиш, но поне е еднакво във всички обиколки, но пък не е ясно с толкова дрифт колко пъти уцелваш подобието на идеална линия, която се опитваш да спазваш с този начин на каране...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#7 JAGUAR

JAGUAR

    Картинг маниак

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 101 posts

Posted 06.05.2010, 13:48

Можеш ли да ми обясниш за какви системи на спирачките става въпрос? :unsure:
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)

#8 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 06.05.2010, 14:36

Ами, като натиснеш спирачката, чрез една лостова система дърпа бронята на жилото на газта и на практика ти прекъсва подаването на газ. Дотук всичко хубаво, но проблемът е, че като пуснеш спирачката, системата не се връща в изходно положение, а трябва да припомпаш педала на газта 3-4 пъти, за да се нормализира... И на всичкото отгоре на всички картове се държи по различен начин. Припомпването понякога може да ти отнеме и цяла секунда, за което време минаваш примерно 20 метра по инерция, което обезсмсля използването на спирачката и е по-длавера да влизаш в завоя на пълна газ и на дрифт - пак губиш, но по-малко... А на бърза писта като Лаута, да караш без спирачка... Може, но това все пак не е дрифт, а картинг... Целта е дрифтът да го няма, а в завой да държиш карта на границата на приплъзването. От което цялото това нещо заминава на кино и остава да даваш газ на правата и да влизаш на дрифт в завоите...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#9 JAGUAR

JAGUAR

    Картинг маниак

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 101 posts

Posted 07.05.2010, 09:24

Във Варна я няма тази система. :)
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)

#10 lubo lauta

lubo lauta

    Пенсионер

  • ОК / ДК
  • 661 posts
  • Град:Пловдив

Posted 07.05.2010, 09:36

Във Варна я няма тази система. :)

късметли и:)
Не забравяйте, че тука сме като във ФИА - отнасяш комисарската тояга и нямаш право на обжалване. :)

#11 JAGUAR

JAGUAR

    Картинг маниак

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 101 posts

Posted 08.05.2010, 21:35

Според мен вие сте късметлии! Други нередности освен системата за спирачките имате ли?

Кризата да взема да си ходи вече, че мисля да идвам в Пловдив, с вас да карам или поне да видя, какво е положението при вас. ;) B) Загубих всякакъв интерес да се състезавам тук(във Варна). :angry:
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)

#12 zanardi

zanardi

    Captain

  • ОК / ДК
  • 416 posts
  • Град:Горна Оряховица, Велико Търново, София

Posted 09.05.2010, 22:17

На него най-му допада БенкоФски,да е 35 градуса на сянка,и ако може да не е валяло поне 4-5 месеца. ;)

e ако ье 50 градуса е не ми пречи щом караме това не трябва на никои да му пречи физическата подготовка, за валенето съм говорил много на бенковски просто е доста трудно на дъжд просто е тясно, сори ама оня карт 7 май беше дето го карах на лаута, аз на бенковски с 18 дето му е тежък волана и друса не съм се изморявал толкова колкото с него, та н епредпочитам бенковски просоот има по добри условия от лаута, благоевград е супер, та в реда на мисли следващото състезание сенките ще се върнем в играта:) :)
BMW 320I - 110kw

#13 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 09.05.2010, 22:19

e ако ье 50 градуса е не ми пречи щом караме това не трябва на никои да му пречи физическата подготовка, за валенето съм говорил много на бенковски просто е доста трудно на дъжд просто е тясно, сори ама оня карт 7 май беше дето го карах на лаута, аз на бенковски с 18 дето му е тежък волана и друса не съм се изморявал толкова колкото с него, та н епредпочитам бенковски просоот има по добри условия от лаута, благоевград е супер, та в реда на мисли следващото състезание сенките ще се върнем в играта:) :)

То май затова не ти харесва Лаута, щото не ти върви нещо там? :)
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#14 zanardi

zanardi

    Captain

  • ОК / ДК
  • 416 posts
  • Град:Горна Оряховица, Велико Търново, София

Posted 16.05.2010, 07:15

  То май затова не ти харесва Лаута, щото не ти върви нещо там? :)

никак даже
BMW 320I - 110kw




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users