Jump to content


Photo
- - - - -

Стоп-старт


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 24.11.2009, 00:58

Пичове, казвайте си мненията за стоп-старта, защото ми се струва, че много се губят преките двубои на пистата, поне доколкото виждам от камерата на Марио...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#2 gitbul

gitbul

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 146 posts

Posted 24.11.2009, 06:38

В известна степен има по-малко оспорвани битки, ако така можем да наречем блъсканицата в колона от десет карта. ;)

С минаването през бокса е много по-интересно и, честно казано, нямам търпение да видя как ще се отрази на Бенковски. B)
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Posted Image

#3 mario_montoya

mario_montoya

    Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 369 posts
  • Град:Перник

Posted 24.11.2009, 08:42

Подкрепям Гено. И да добавя Стоп/го е най-хубавото правило въвеждано изобщо

#4 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 24.11.2009, 13:34

Подкрепям Гено. И да добавя Стоп/го е най-хубавото правило въвеждано изобщо

И аз съм на същото мнение, състезанието просто беше едно различно изживяване. Аз след старт-стоп във втория манш загубих 1 позиция и после с изпреварване си я върнах, т.е. не изчезват напълно оспорваните битки.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#5 Riper

Riper

    Алпинист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 267 posts

Posted 24.11.2009, 14:43

Преките двубой се губят но се получават други при които вече не е само битка с предния картинг, а и надлъгване и мислене на стратегия кой кога ще спре.Аз лично не съм за тази маневра макар че ме кефи. лично мене ме бави и няма как да се възползвам напълно от нея и за това.

#6 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 24.11.2009, 15:30

Има вярно в това, че по-тежките ускоряват по-трудно от по-леките, но като цяло е много интересно.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#7 Nightblade

Nightblade

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 156 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 24.11.2009, 21:41

И аз съм на същото мнение, състезанието просто беше едно различно изживяване. Аз след старт-стоп във втория манш загубих 1 позиция и после с изпреварване си я върнах, т.е. не изчезват напълно оспорваните битки.

и аз съм на тва мнение. В 1-вия манш спечелих 4 позиции със стоп/старта. Във втория загубих една но това беше така защото 2-ката беше зад мен :P :P
Generosity-make a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.

#8 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 25.11.2009, 00:19

Мислим по въпроса задълбочено на бира :rolleyes:

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#9 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 25.11.2009, 10:43

Моето мнение е че трябва да минат тези шест кръга от зимния шампионат, за да се видят всички плюсове и минуси на тази маневра.
Според мен е прибързано да се казва каквото и да е заключение само от един кръг.
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#10 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 25.11.2009, 12:32

Може да ви предложим лека модификация на правилото, примерно за вторите 3 кръга, за да се види на практика кой вариант е по-добър...

Недостатъкът на сегашния вариант е, че ако си с бърз карт, спираш след 1-та обиколка, после караш на чиста писта и никой не може да те спре да победиш, докато ако си с по-слаб карт, общо взето нямаш никаква стратегия...

Ще ти пиша някъде след 3 кръг, за да го дообмислим дотогава...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#11 Riper

Riper

    Алпинист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 267 posts

Posted 25.11.2009, 14:55

Моето мнение е че трябва да минат тези шест кръга от зимния шампионат, за да се видят всички плюсове и минуси на тази маневра.
Според мен е прибързано да се казва каквото и да е заключение само от един кръг.

И аз така смятам.Все пак за 1 състезание нищо не може да се каже

#12 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 25.11.2009, 16:19

Може да ви предложим лека модификация на правилото, примерно за вторите 3 кръга, за да се види на практика кой вариант е по-добър...

Недостатъкът на сегашния вариант е, че ако си с бърз карт, спираш след 1-та обиколка, после караш на чиста писта и никой не може да те спре да победиш, докато ако си с по-слаб карт, общо взето нямаш никаква стратегия...

Ще ти пиша някъде след 3 кръг, за да го дообмислим дотогава...

Във втория манш на първа гонка след първата обиколка спряха трима наведнъж поради тази причина.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#13 Riper

Riper

    Алпинист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 267 posts

Posted 25.11.2009, 17:32

Във втория манш на първа гонка след първата обиколка спряха трима наведнъж поради тази причина.

:D То май толкова са най куците картове

#14 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 25.11.2009, 23:11

Относно спирането на повече от един карт за старт-стоп, днес на пистата бяхме с Любо и Краси(Пловдив), даде една много добра идея! Но, като се видим ще я обясним на място!
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#15 BoRkY

BoRkY

    BMW Kart Team Challenge

  • Пилоти
  • PipPipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 29.11.2009, 07:50

и аз съм на тва мнение. В 1-вия манш спечелих 4 позиции със стоп/старта. Във втория загубих една но това беше така защото 2-ката беше зад мен :P :P


Аз тогава бях с 2 обаче мисля,че можеще да не те изпреваря толкова лесно,ако не беше спирал заедно с Марио. ;)

#16 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 30.11.2009, 02:38

Мнения след 2 кръг?

Както казах, след 3 кръг ще въведем една промяна на правилото. като му дойде времето, ще напиша точно каква е тя :)

тук май-май стана шампионата на изненадите :lol:

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#17 mario_montoya

mario_montoya

    Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 369 posts
  • Град:Перник

Posted 30.11.2009, 08:39

Мнения след 2 кръг?

Както казах, след 3 кръг ще въведем една промяна на правилото. като му дойде времето, ще напиша точно каква е тя :)

тук май-май стана шампионата на изненадите :lol:

Правилото стоп/го според мен е перфектно в сегашния си вид и съм против измененията му.

#18 Frol

Frol

    Напреднал

  • Пилоти
  • PipPipPip
  • 71 posts

Posted 30.11.2009, 09:30

Относно спирането на повече от един карт за старт-стоп, днес на пистата бяхме с Любо и Краси(Пловдив), даде една много добра идея! Но, като се видим ще я обясним на място!

Нововъведението по отношение на стоп-старта беше много добро. Внесе ред и вероятно ще остане така и за напред.

Както казах, след 3 кръг ще въведем една промяна на правилото. като му дойде времето, ще напиша точно каква е тя :)

Аз съм на мнение, че е добре да се обсъди и тогава да се реши дали да се въвежда или не.

#19 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 30.11.2009, 10:04

Нововъведението по отношение на стоп-старта беше много добро. Внесе ред и вероятно ще остане така и за напред.


Аз съм на мнение, че е добре да се обсъди и тогава да се реши дали да се въвежда или не.

Ще се обсъди и тогава ще се вземе решение!
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#20 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 06.12.2009, 18:39

Някакви отзиви след един стоп по-малко от броя на маншовете?

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users