Подготвянето на една машина за сезона
#1
Posted 24.02.2013, 22:35
#2
Posted 24.02.2013, 22:51
Attached Files
#3
Posted 29.04.2013, 09:51
ха, това шаси старо Кали Карт ли е?
#4
Posted 09.05.2013, 22:29
не,рамата е руска
#5
Posted 16.05.2013, 19:08
А двигателя какъв е?
#6
Posted 16.05.2013, 22:10
cz 125
#7
Posted 20.05.2013, 19:56
Като гледам е и с обърнат цилиндър, което е много добре..
До къде стигнахте с подготовката?
#8
Posted 21.05.2013, 18:18
Като гледам е и с обърнат цилиндър, което е много добре..
как така обърнат? и защо е добре?
#9
Posted 22.05.2013, 17:54
Машината е готова но двигателя е CZ125 с шибър.Ами обърнат е заради ауспуха и карбуратора когато е напред влиза повече въздух логично сменяш жигльора за повече гориво и получаваш някой друг кон горе
#10
Posted 23.05.2013, 09:46
Ясно, аз винаги съм се чудел дали това е възможно, защото двигателите от мотциклети всичките са с карбуратор отзад което за карт, най малкото е по неудобно
това обръщане до колко е сложно, смисъл трябват ли някакви специални преработки, за 4 тактов сигурно е много сложно заради валовете, но при 2 тактов как е ?
също така на какво казвате шибър?
#11
Posted 23.05.2013, 10:57
също така на какво казвате шибър?
Rotary valve?
#12
Posted 23.05.2013, 21:38
Ами попринцип точно за този модел cz125 516 просто се вади цилиндъра и се обръща,но при други двутактови японски двигатели е доста по трудно.А cz 125 с шибурно пълнене представлява изцяло променен двигател който има шибърна пластина която се върти посредством коляновия вал.От там засмуква гориво и този шибър се намира отстрани на двигателя заедно с карбуратора.Най добре е да го снимам и да прикача снимка за да се види нагледно
#13
Posted 27.05.2013, 09:30
Rotary Valve (шибър) представлява пластина с определена форма която се върти от коляновия вал и служи за затваряне и отваряне на потока с горивна смес от карбуратора към картера на двигателя. При 2ри такт пластината отваря притока на горивна смес като позволява картера да се напълни, а при 1ви такт затваря за да може горивната смес да отиде максимално ефективно в горивната камера и резонатора. От по ефективното пълнене идва и по голямата мощност. Това важи и за резонатора но той е друга тема.
Ето снимки
Този е с външно задвижване с ремък, което най вероятно означава че шибъра е слаган допълнително, но може и да си е така
това е шибър отвътре
а това отвън с вътрешно задвижване
Прави ми впечатление че при картинга шибърното пълнене се използва при по старите двигатели, а при по новите за същата цел ползват reed valve - който не бил чак толкова ефективен, но пък за сметка на това е с доста по проста конструкция и доста по малко движещи се елементи които могат да се счупят или износят.
Edited by Jister, 27.05.2013, 09:32.
#14
Posted 27.05.2013, 22:47
А някой има ли представа колко коня е двигателя ми горе долу.Мисля че ЗАВОДСКО е 28.6 коня,но съм чел и изказвания за по 27коня.Моя двигател си е правен в Чехия от някакъв много добър чех и изпълнението му наистина е адски добро в сравнение с друг шибър който съм виждал.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users