тук можеш да си избереш модел - http://schuurmanbv.c...gearing/chains/
а тук можеш да видиш цените - http://file.bg/c237460mengf
ето и цялата тема - http://forum.auto-ka...алог-2013-2014/
Поздрави
Jister hasn't added any friends yet.
19.06.2013, 19:06
тук можеш да си избереш модел - http://schuurmanbv.c...gearing/chains/
а тук можеш да видиш цените - http://file.bg/c237460mengf
ето и цялата тема - http://forum.auto-ka...алог-2013-2014/
Поздрави
27.05.2013, 09:30
Rotary Valve (шибър) представлява пластина с определена форма която се върти от коляновия вал и служи за затваряне и отваряне на потока с горивна смес от карбуратора към картера на двигателя. При 2ри такт пластината отваря притока на горивна смес като позволява картера да се напълни, а при 1ви такт затваря за да може горивната смес да отиде максимално ефективно в горивната камера и резонатора. От по ефективното пълнене идва и по голямата мощност. Това важи и за резонатора но той е друга тема.
Ето снимки
Този е с външно задвижване с ремък, което най вероятно означава че шибъра е слаган допълнително, но може и да си е така
това е шибър отвътре
а това отвън с вътрешно задвижване
Прави ми впечатление че при картинга шибърното пълнене се използва при по старите двигатели, а при по новите за същата цел ползват reed valve - който не бил чак толкова ефективен, но пък за сметка на това е с доста по проста конструкция и доста по малко движещи се елементи които могат да се счупят или износят.
23.05.2013, 10:57
също така на какво казвате шибър?
Rotary valve?
23.05.2013, 09:46
Ясно, аз винаги съм се чудел дали това е възможно, защото двигателите от мотциклети всичките са с карбуратор отзад което за карт, най малкото е по неудобно
това обръщане до колко е сложно, смисъл трябват ли някакви специални преработки, за 4 тактов сигурно е много сложно заради валовете, но при 2 тактов как е ?
също така на какво казвате шибър?
21.05.2013, 18:34
За търкането, най-добре я мини на пясъко струйка и после прахово... а щом възнамеряваш и за състезателни цели да я използваш, 1-во с шуменската рама трудно ще се пребориш и 2-ро с 4тактов двигател нямаш почти никакъв шанс...
Това със двигател от скутер май не е никак добра идея. Виждал съм интересни комбинации с 4 тактови двигатели от кросови мотори 250cc от някой CRF например би трябвало да върви доста добре, другия вариант е 2 тактов ротакс 125 от някоя стара пистова априлия, но от опит знам, че тези интересни занимания в крайна сметка идват горе долу на цената на един готов карт втора ръка който ще върви повече и ми се струва малко загубена кауза ако искаш да караш.
Ако карането обаче е на заден план, а хобито е кефа от самото майсторене тогава вече е друга бира
Community Forum Software by IP.Board
Licensed to: www.auto-kart.com