Jump to content


goran.angelov

Member Since 01.02.2011
Offline Last Active 07.02.2011, 07:09
-----

Posts I've Made

In Topic: Първо състезание за Wildfire - Lotus

04.02.2011, 12:21

Току що топли новини от бокса. След рутинен преглед на бегачката след състезание, установихме, че колата е била настроена не като за писта - ами като да не ти друса :lol: Т.е. супер мека. Така, че сме карали даже перфектно. А ако беше като хората...


Още едно правило: Никога, ама НИКОГА не се доверявай на когото и да било и всичко провери САМ. Особено преди състезанието.

In Topic: Първо състезание за Wildfire - Lotus

03.02.2011, 16:26

Горане аз залагам на изгоряла ламда сонда, но това след като мине колата на преглед в Хед-а.


Чарли, май няма нищо изгоряло. Кодовете за грешка са:
P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold
P1302 Misfire level causing catalyst system damage

Правейки рекапитулация на горивото имаме около 100л за цялото състезание. По мой сметки трябва да сме изминали около 130 обиколки, което са около 416км. Или груб разход под 25л/100км. Според мен е нормално. Усещането за двойно по-бързото харчене на горивото е идвало от там, че в бокса ние не го доливаме догоре. Резервоара е 40л. Не знам какво сме правили, но след като ти излезе на пистата, каза, че 1 или 2 чертички не светят. Общото ни каране с Илиан е около 2ч, даже малко по-малко, така, че е съвсем нормално да не ти стигне горивото при непълен резервоар.
Заради това, че не допълнихме резервоара на първия бокс се наложи да правим трети. Но дори и да бяхме изпълнили плана по-добре нямаше да бием белия Лотус.

In Topic: Първо състезание за Wildfire - Lotus

02.02.2011, 23:04

Ето и още малко от камерата:

http://www.youtube.c...ser/MrCharlieBG


Чарли,

прегледах филмчетата. Това, което ми прави впечатление, че няма никаква разлика в звука на мотора, а при мен и теб трябва да е харчил двойно по мой сметки.
Докато гледах адреналина пак ми се качи. Дано има скоро друго подобо състезание - ще сме много по-добри.

In Topic: Първо състезание за Wildfire - Lotus

01.02.2011, 18:37

Да добавя и мойте два цента към темата:

Събитието беше голяма емоция. Не мога да го определя като степен на организация, т.к. е първото, на което дори присъствам. Определено имаше разминавания с първоначално обявения правилник и доста промени в движение, но мисля, че за това причина е и по-големия интерес от очаквания и наложилата се пълна промяна на програмата. Ние лично не бихме могли да се оплачем от организацията, въпреки че можеше някои да ни каже, че бокса ще ни е на разположение чак след 17часа (запазвали се само за 24ч), но за следващия път ще знаем какво да си поискаме. Все пак ни компенсираха с почти 1ч допълнително време на пистата за тренировки.
Най-голям пропуск може би беше, че никой детаилно не разясни правилата при спиране в бокса. Това доведе до неразбиране и до усещане, че нарочно те цакат, което както виждам е отразено по форумите вече.

За нашето представяне заслугата е на целия отбор. Всеки даде всичко от себе си - енергия, знания и талант, който с каквото разполагаше. Няма да изброявам всички от отбора, но все пак специални благодарности на рейс инженера ни Иво, без когото представянето ни въобще нямаше да е на това ниво.
Научихме страшно много и мисля, че следващия път ще бъдем още по-добри И макар че едва ли ще стигнем класата на гърците, се надявам да сме им сериозна конкуренция, а не да ни бият със 7-8 обиколки. Ето и мойте точки:
- Това състезание е голямо предизвикателство и можеш да го спечелиш само с отбор.
- По-важно е колата да е надеждна, да пази гумите и да харчи малко, отколкото да е бърза. Едно спиране в бокса със смяна на гуми е поне 4 мин, за наваксването на които ще са ти нужни поне 30-40 обиколки дори и да си с 5 сек по-бърз от конкурента.
- много е гадно да нямаш комуникация с бокса, когато трябва да караш дълги серии
- решенията за отбора винаги трябва да се вземат от един човек, който е натоварен с тази задача. Всички останали вземат решения само за собствената си безопастност.
- по-важно е да се забавляваш, а не как ще се класираш

Благодаря на Илян и Чавдар, че ме навиха да участваме. Надявам се да има по-често състезания в този формат и вярвам, че постепенно ще набере много почитатели.