
Konza, 21.08.2010
#1
Posted 16.08.2010, 15:51
Ще се кара по конфигурация 2 по часовниковата стрелка.
Цената на състезанието е 55 лв. Ще се направят 2 манша по 14 състезателни обиколки (11,620 км).
График:
10:00 - 12:00 - Свободни тренировки
12:30 - квалификация
14:30 - 1 гонка
15:30 - 2 гонка
16:30 - 3 гонка
Ако някой иска да тренира преди състезанието, трябва да има предвид, че понеделник и вторник са почивни дни за пистата.
При предоставяне на лиценза си, пилотите от шампионата получават доста сериозна отстъпка и ще карат на цена 1,50 лв/об!
МНОГО ВАЖНО!
Има промяна в Правилника на шампионата относно коефициентите на по-леките в квалификация.
Считано от този старт нататък, коефициентът за тези под 80 кг, ще бъде с добавяне на 0.100 сек за всеки килограм под 80, вместо досегашните 0.050 сек за първите 10 кг, 0.040 сек за вторите 10 кг и 0.030 сек за третите 10 и повече кг. В маншовете на гонките, промяна няма да има и преместването ще става както досега - с 1 позиция за всеки започнати 5 кг.
#2
Posted 16.08.2010, 16:47
#3
Posted 17.08.2010, 14:58
Ще се кара по конфигурация 2 по часовниковата стрелка.
Краси, а имаш ли схема на тази конфигурация?


#4
Posted 17.08.2010, 16:04
#5
Posted 17.08.2010, 20:18



If violence isn't solving your problems, you're just not using enough of it.
#6
Posted 17.08.2010, 20:27
МНОГО ВАЖНО!
Има промяна в Правилника на шампионата относно коефициентите на по-леките в квалификация.
Считано от този старт нататък, коефициентът за тези под 80 кг, ще бъде с добавяне на 0.100 сек за всеки килограм под 80, вместо досегашните 0.050 сек за първите 10 кг, 0.040 сек за вторите 10 кг и 0.030 сек за третите 10 и повече кг. В маншовете на гонките, промяна няма да има и преместването ще става както досега - с 1 позиция за всеки започнати 5 кг.
А каква е официалната причина за драстичната промяна. Все пак Чарли беше от най-тежките и на квалификацията победи с половин секунда Веско. Питам от любопитство, а не с цел заяждане. Все пак имам правото да знам
#7
Posted 17.08.2010, 23:45
#8
Posted 18.08.2010, 08:58
Тенкю!Има ги качени и трите конфигурации за тази година в тази тема: http://forum.auto-ka...07-ienoa-konza/


#9
Posted 18.08.2010, 09:32
А каква е официалната причина за драстичната промяна. Все пак Чарли беше от най-тежките и на квалификацията победи с половин секунда Веско. Питам от любопитство, а не с цел заяждане. Все пак имам правото да знам
Няколко човека, още от летО 2006-то повтаряхме, че 1 кг = 1 десета. Дори и проби правихме, и то с 60-кг "вестник" (Якузата, първия шампион), после с мен (аз тогава бях 76 кг), после с Кобрети, който беше 85 и накрая с Петко (Kirlifon), който беше 92 кг тогава. Всичките карахме без баласт, после с +5 кг, накрая с +10 кг. Дори да прозвучи странно на някой, времето отгоре на всеки от нас, въпреки че тежахме много различно (30 кг разлика от най-лекия до най-тежкия), беше констатно +1 сек, когато бяхме с +10 кг баласт, сравнение с времената ни, когато караме без никакви тежести.
Тогава проблема беше по-страшен, защото правило за килограми нямаше, леките 60-65 кг пилоти категорично бяха готови дори на бунт, но отказваха да карат с баласт, а всички над 75 кг (около 2/3 от хората) пък искаха поне някакво изравняване на килата.
Квалификацията на Конска, при която може би за първи път значително по-леки състезатели, които са вече опитни и определено доста бързи, решиха да карат с коефициент, показа защо от самото начало трябваше коефициента да бъде такъв, а не тези стъпковидни коефициенти, които категорично не отговаряха на истината. Просто тези, които не бяха убедени в това, че 1 кг = 1 десета, най-после се убедиха, когато видяха това да се прилага не само от бавни пилоти на опашката, а и от бързи такива сред челниците. Съответно, на тези бързите и леките, мога да ви задам въпроса - вие досега къде блеехте и не го направихте по-рано това?


#11
Posted 18.08.2010, 16:20

#13
Posted 18.08.2010, 19:36
82 кила беше по памет, това е далеч от Кобрата да речем......Все пак Чарли беше от най-тежките и на квалификацията победи с половин секунда Веско.
#14
Posted 19.08.2010, 22:14
Иначе конфигурацията ми харесва. Завой 3 си е класическа фиба, заходът за която е с по-висока скорост заради голямото спускане към правата. Тук вече картовете достигат максималните си обороти, на които са способни с тези предавки. На практика има 3 нови завоя, които са доста технични... Спускането е много добро

Информация за контакти има тук http://auto-kart.com/pista.php?id=32
Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net
#15
Posted 20.08.2010, 08:42
Значи аз съм сбъркал мислейки че е 8882 кила беше по памет, това е далеч от Кобрата да речем......
#16
Posted 20.08.2010, 08:58
Значи Марто отпада, Ники Атанасов и Росен ще идват, с Любо и Пламен ставаме май 12 (бройте и вие, да не объркам нещо). Сашо Ватралев не е ясно какво става с него (въобще пратил ли е на Боби каквото трабва) и ако може някой да му звънне (нямам му телефона), защото ако идва ще се ходи с 3 коли (може и с по-малки коли тогава), ако не - отиваме с Рейса и на Гено Реното. Сборен пункт пред вкъщи в 6.55, за да тръгнем в 7.00, решихме че по-рано няма смисъл. Ако е навит Косьо да вземе Росен, Борката и евентуално Камен или Ники, ако не ги докарат директно пред нас, както последния път когато тръгвахме от пред вкъщи. Гено ще вземе Любо и Пламен.
Това е, ако някой има други редложения да пише по-рано, за да има време да се разберем.
#17
Posted 20.08.2010, 09:09
#18
Posted 20.08.2010, 11:03
Аз нищо не знам за това Ваше решение, кога и с кой го решихте?За пътуващите от Пловдив и региона:
Значи Марто отпада, Ники Атанасов и Росен ще идват, с Любо и Пламен ставаме май 12 (бройте и вие, да не объркам нещо). Сашо Ватралев не е ясно какво става с него (въобще пратил ли е на Боби каквото трабва) и ако може някой да му звънне (нямам му телефона), защото ако идва ще се ходи с 3 коли (може и с по-малки коли тогава), ако не - отиваме с Рейса и на Гено Реното. Сборен пункт пред вкъщи в 6.55, за да тръгнем в 7.00, решихме че по-рано няма смисъл. Ако е навит Косьо да вземе Росен, Борката и евентуално Камен или Ники, ако не ги докарат директно пред нас, както последния път когато тръгвахме от пред вкъщи. Гено ще вземе Любо и Пламен.
Това е, ако някой има други редложения да пише по-рано, за да има време да се разберем.
Аз ще взема Росен и Борко, но зная че Камен, Сашо Ватралев и Ники Атанасов, идват в 5:50 на Лаута и в 6:00 тръгваме за пред вас!
Ако се събираме в 6:55, изобщо няма да отлепим до 7:30, ще има кафе, чакане на някой, зареждане, тоалетни и др.

Добрееее!
В 6:45 минавам през Борко и от там към Лаута да оберем квото има и към Горан! Ок?
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ
#20
Posted 20.08.2010, 13:46
То лошо нема бреама ако идва и Сашо, как ще пътуваме - трябват 3 коли, а и той не е пуснал на Боби нищо, де не стане Г.. път да види и то с 3 коли





1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users