Jump to content


Bobby

Member Since 26.11.2009
Offline Last Active 10.03.2017, 22:39
-----

#10395 2015 R2 - Благоевград - 25.04.2015

Posted by Bobby on 20.04.2015, 10:52

Втори кръг от шампионата на писта FDKart в Благоевград.

Сутрешен график от 10:00, с до 2 часа тренировки, а след тях - състезателните маншове.

Същият уикенд, на отсечката Благоевград-Делвино се провежда и втори кръг от планинския шампионат, като някои от нас ще останат в неделя за състезанието, за да е изцяло моторспорт уикенда. :)




#10390 2015 R1 - Пловдив - 28.03.2015

Posted by Bobby on 27.03.2015, 10:51

Откриваме сезона на писта Лаута в Пловдив!

Графикът е стандартен, като записванията започват в 10 сутринта на пистата.
До 2 часа свободни тренировки, след което - състезателните маншове по групи!

Макар записалите се да не са много, се очаква почти всички да са на пистата в събота.




#10137 Календар 2014

Posted by Bobby on 02.10.2014, 16:59

Следвайки поредността - права.




#9795 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by Bobby on 03.03.2014, 12:06

... а 9-ката вървеше толкова добре, че даже аз завърших пръв с нея.

 

Ето и от мен една случка. Без да предявявам претенции искам да питам как се тълкува ситуацията от 0:22? Според мен ме блъснаха отзад при положение, че когато влязох в завоя нямаше карт вдясно от мен (не и наполовина на моя карт) а заради този удар ме изпревариха четирима. Смешното е, че стана пред очите на петима маршали а техния коментар беше, че не са видели какво е станало.

 

От това, което виждам, Крис и Веско са ти на нивото на задния бъмпер и като тръгваш да завиваш, Веско се оказва в сандвич, не връща газта, поради което те завърта. Крис пък набива прекалено рязко спирачки и се завърта... аз усетих, че зад мен стана нещо страшно, ама не вярвах, че чак такова меле сте си спретнали...




#9749 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by Bobby on 28.02.2014, 12:37

Иска ли питане?! Сменяй бе! Как така вето... тва е скандално...




#9734 Календар 2014

Posted by Bobby on 27.02.2014, 10:08

Погледнете прогнозата в Синоптик....70%+ шанс за дъжд събота и неделя в БЛГР (6.2mm кол. валежи)....аз лично вярвам повече на синоптик от на meteogroup.Но пък няма да е студено - 13гр.

 

След като Meteogroup бяха познали валежите в Самоков и Боровец миналата неделя до часове, кога, какво и колко ще се изсипе, кога ще спре, кога пак ще завали... определено им вярвам напълно. Синоптик съм ги хващал неведнъж в издънки, също толкова, колкото и Емо усмивката... отделно, Meteogroup са едни от най-големите и дори един НИМХ-БАН могат само да им правят сутрешните кафета...

Ако ще да вали - ще караме. Нито ще ви е за първи път, нито за последен. С тези мрънканици за температурите и дъжда, звучите като хора, които за първи път отиват на такова нещо... хайде по-сериозно...

 

ПС - Както казах, прогнозата се измества напред. Днес вече вероятността е 2% за дъжд, а 20-те и повече % са чак в нощта срещу неделя, и дори на Синоптик вероятността е 32%, а не 70...




#9726 Календар 2014

Posted by Bobby on 26.02.2014, 14:23

Според Meteogroup, прогнозата е за 5% вероятност за дъжд в събота, като от 16 до 18 ч нараства до 20%, а до нощта между събота и неделя, става 30%. Рядко една прогноза се измества назад, в почти всички случаи, с наближаване на деня, прогнозата се измества напред с часове. А дори да завали, го дават под 0.1 мм, което си е бледо подобие на ръмеж. Температурите от порядъка на 7-10 градуса с 3 м/с южен вятър, не би трябвало изобщо пък да ви плашат. Карали сме и на далеч по-лоши условия.




#9669 Календар 2014

Posted by Bobby on 23.01.2014, 12:37

1 кръг - 1.март - Благоевград
2 кръг - 15.март - Бенковски
3 кръг - 12.апр - Хасково
4 кръг - 13.апр - Хасково
5 кръг - 24.май - Пловдив
6 кръг - 21.юни - Благоевград
7 кръг - 12.юли - Конска
8 кръг - 23.авг - Хасково
9 кръг - 13.септ - Бенковски
10 кръг - 11.окт - Благоевград
 

Резервни дати:
 


Всичките дати напълно разминават почивните дни на Великден и Гергьовден + отработванията, Републиканското по картинг, Ендуранс шампионата за коли, Рали и Рали спринт шампионатите, Затворения маршрут, на практика дори и Планинския шампионат.
Пистите ще обявяваме допълнително.




#9597 Календар 2013

Posted by Bobby on 11.10.2013, 10:06

Веско, ако искаш, догодина ще ти предоставим шанса ти да водиш преговорите с пистите, да видиш колко "лесно" се общува с Ванката и Митака, например.

Ако някой още не го е разбрал - единствено на Пола и на Бенковски са винаги отворени за нас. Велинград също, но там с картовете положението се срина. Лаута, Благоевград и Конска - ако може да минат без нас, доста по-добре им е. В цялостното им отношение личи. И това не е от вчера, но тази година решиха вече просто да ни правят на маймуни, хем имаме далеч по-стегнат график и приключваме доста по-бързо, а докато сме на пистата, всички картове са в движение и за това плащаме. Необяснимо е как едни хора искат да ти дадат няколко стотин лв в рамките на няколко часа, през които реалния оборот е пет до десеторно по-малък, а ти да се дърпаш и да си измисляш договорени клиенти и безумно работно време, само и само да не отидем. Още повече видимо кризата се отразява и на Благоевград и на Конска - всички имате очи и виждате промяната към по-лошо при тях, по-нехайното отношение и към самите съоръжения, и към машините... Но както съм го казал още преди над 7 години - НИКОЙ в България по пистите не е наясно как се управлява такъв бизнес, такова съоръжение... тук-таме имат идея поне как се поддържат машините да вървят сравнително равно. И нищо повече. Там, където и машините не стават - пистите изобщо не ги и прозвъняваме. С времето, такива писти се оказаха Хасково, Дунев, Белчин бани, Красна поляна, Велинград, Виница, дори и Лаута. Всичко това е било някога в календара на шампионата и вече не е.


От там нататък, организирането на състезания дори за 12 човека при такива обстоятелства, се превръща в един малък кошмар. Много е лесно да се хейти отстрани, още повече без да си наясно за какво става въпрос - ти Веско специално, си най-голямото мрънкало и успешно измести тоталния лидер досега - Данчо, но не съм видял да си допринесъл с абсолютно каквото и да било. То, ако го беше направил, сигурно нямаше да мрънкаш толкова, защото щеше и ти да видиш дебелия. Нещо, с което са наясно например Марио, Косето, от по-старите участници - Феро, Бавния... всички те също имат някакви "за" и "против", но състоятелни, а не просто мрънкане по принцип, защото имат поне малка идея за каква тъжна действителност става въпрос у нас в тази сфера.




#9219 3 кръг - БЕНКОВСКИ - 11.05.2013

Posted by Bobby on 08.05.2013, 11:26

В обратна посока, конфигурация 3.

 

 

Цена: 40 лв

 

 

10:30 - край на записването

10:30 - 11:00 - жребий

11:00 - 13:00 - свободни тренировки

13:30 - начало 1 манш

14:00 - начало 2 манш

14:30 - начало 3 манш

15:00 - начало 4 манш

(и т.н., ако има повече маншове)




#9193 Календар 2013

Posted by Bobby on 26.04.2013, 09:31

2013 явно ще се окаже година на календарните размествания, навсякъде и от всички.

БФКС точно преди началото на сезона размести почти напълно своя календар, БФАС вече размества второ рали... дали като да звучи успокоително, че и на нас ни се налага да го правим, дали заради друго - не знам.

 

Фактът е, че на 11.май се оказва, че има свободна дата. И тъй като съм сигурен, че на много от вас не ви се чака до 1.юни и ви се кара, мислим да вмъкнем отменения кръг на Житница от 30.март именно на тази дата. Тези дни сигурно ще пуснем инфо и къде ще бъде.




#9062 2 кръг - FDKART - 06.04.2013

Posted by Bobby on 08.04.2013, 11:13

Мелетата след почти всеки старт ставаха не заради друго, а заради неопитността на намиращите се в челото на колоната. Което не е обвинение към тях, просто са такива фактите.

Мен лично, в началото на всеки манш ме цапардосваха изотзад на 1-и завой, като аз самия пазех и не подпирах никой. Изключение беше манша, в който зад мен беше Веско. Както коментирахме с него - удар от него в мен нямаше, защото той е достатъчно опитен да знае какво да прави, също както и аз спрямо предния. Него обаче са го тупнали отзад, въпреки всичко... :)

 

В един от маншовете бях малко по-груб - като се ядохме с Дъртия, обаче и той самия си каза, че е затварял здраво, срещу което претенции нямах, много добре пазеше. Вероятно, ако е имало някаква причина някъде да бъда наказан, то това е било в борбата ми с Чарли. Все още не мисля, че случката с Йоан беше за стоп/старт наказание, ама - свирено е. Във всички останали случаи, всеки изпреварен от мен може да потвърди, че го минах без грам грубост. А изпреварвания направих доста.

 

Грубости и блъскания обаче имаше много, и по мое мнение. В първите 2-3 обиколки на всеки манш, въпреки че успявах да изляза на 2-3 място почти веднага, определено хем чувах, хем дори усещах, че зад мен става някаква абсолютна касапница. Да, ок, всеки гледа за тия 7 обиколки да спечели макс позиции веднага, ама не е това начина. Това е картинг, все пак, не лунапарк. Имаше няколко ситуации, в които и аз можех малко по-грубо да подходя и почти всеки манш да бъда втори, че дори и първи. Но постоянно се стараех да пазя тези пред мен и да ги минавам чисто, защото лично за мен, кефа от едно изпреварване е именно в това - да минеш чисто и безкомпромисно. С побутвания и подпирания в атакувания, и баба знае. Именно заради такъв стил на каране, и на Бенковски, и на Благоевград, не успях да мина на ура всички пред мен и да съм максимално напред в класирането. Старайте се повече да карате по този начин - да, няма да сте най-доволни от класирането, вероятно, но пък ще сте доволни от маневрите. Иначе, ако е за блъскане - даже си нямате на идея по-опитните какви пинизи знаем, и в атакуващ и в защитен план. И то такива, че хем да ви се съсипе състезанието, хем да няма наказание за никой. Само че идеята на състезанията, на шампионата, не е такава.

Така че - стегнете се малко и карайте по-чисто. Много приятно изненадан съм от Марио и Гошо, които години наред си носеха славата на много тежки рогачи на пистата, от които почти всеки, включително и аз, сме изяли много грубости и сме имали много съсипани гонки заради тях. Щом те съумяха да си изчистят маневрите, не виждам причина и другите да не можете.

 

От гледна точка на това, че бях кисел още от записванията сутринта - ами, сами видяхте за какво става въпрос. Записваме нов човек, който дори няма регистрация във форума, респ. няма грам идея за какво става въпрос в шампионата, за правилници изобщо е излишно да коментираме, след старта на всеки манш кара на зиг-заг по пистата, за да не бъде изпреварен (абсолютно забранена маневра), след което някъде по средата на маншовете си тръгва. После - аз съм бил лошия, дето не иска да допуска хора, кацнали от луната, а както се видя в конкретния случай - оказах се прав за това нещо. Значи едно новаци може да са точни, да са се записали както трябва, а други не, и ние им правим компромис? Не, не е правилно, категорично.

Относно други новаци, с които се спречках - визирам ситуациите с Жоро Попчев - не искам никой да го приема лично това, което съм казал. Дали е Жоро или някой друг - все тая. Все още, продължавам да считам, че не е сериозно някой да дава тон за грубо каране или за наказание, след като не знае дори, че е наказуемо да кара без ръкавици и да пуска волана с двете ръце, и който първосигнално реагира, че го записвам в списъка нарочно, за да му го върна, че ме бил докладвал. Това ясно показва, че пак съм прав - правилника и кодекса не се познават добре. Не искам никой да го приема лично това, още повече аз не деля никой на мои, твои, наказали ме, поощрили ме и пр. Далеч по-опитни и познаващи правилниците, също си отнесоха наказания в това състезание - и Краси, за каране без екип по анцуг, и Румен за ръкомахане с двете ръце... така че това с личните нападки го забравете, поне що се отнася до мен.




#8477 9 кръг - БЕНКОВСКИ - 15.09.2012

Posted by Bobby on 17.09.2012, 17:39

Няма проблем, при мен също положението малко ескалира, защото аз направих 3 изпреварвания, обаче кое от кое по-чисто, докато мен - Румен, Бисер, твоите атаки - бяха все само с бутане или откровено блъскане, и накрая просто ми прекипя... както и да е, минало е и е свършило...

Ето и класирането, временно качено тук: https://docs.google....VEcE5pdFE#gid=9

На практика, за последния кръг, въпросителните основно са:
- кой ще е втори при отборите (битка между Пловдив и Ферари)
- кой ще е четвърти при отборите (битка между Лъки, Дъртите и Фул Тротъл)

- при пилотите, Веско чисто теоритично още не е шампион, но му трябват 3 точки, за да е недостижим, т.е. достатъчно е само да участва в последния кръг
- Ники Атанасов на практика също е бетонирано 3-и, тъй като му стигат 16 точки, за да е недостижим от мен и Косьо, т.е. и на него му стига само да участва, но да е не по-назад от 11-и, в случай, че аз или Косьо вземем победа
- по-интересен е факта, че може да се завърже битка за втората позиция, т.к. Ники е само на 11 точки от Румен
- Ако Косьо не кара на Републиканското във Варна, между мен и него ще е война за 4-та позиция
- предвид не-участията на Феро, почти сигурно Крис Вражилов ще стане 6-и
- титанична битка за 8-то място между Бисер, Виктор, Митко, Чарли и Велислава, които са през 1-2 точки един от друг

Колкото и да е изненадващо, само едно сигурно нещо има в момента - факта, че New Future са шампиони при отборите, с недостижимите 66 точки преднина (при 58 максимално възможни за печелене от отбор в един старт). Също така, (почти) сигурно е и че Веско ще е шампион при пилотите.
На печелившите - честито. На борещите се все още за по-сладките места - успех, а на останалите - следващия тираж е догодина. ;)


#8008 2 кръг - Писта Лаута - 31.03.12

Posted by Bobby on 31.03.2012, 23:43

Впечатлен съм от старта на този сезон. Не заради отново увеличилата се бройка участници, не заради страхотните резултати дотук на Веско и Румен, които не са изненада за мен, а защото втори пореден старт, от страна на всички каращи, се показва изключително спортсменски дух. Здраво каране, но в същото време чисто и доставящо удоволствие. Има и много приятно общуване между всички, дори и взаимопомощ - това е нещото, което аз лично винаги съм се старал да бъде постигнато и като че ли в момента се получава най-добре.
С новите промени в организацията, въпреки чакането с немалко клиенти на пистата, успяхме сериозно да съкратим загубеното време, за което браво на всички, които помогнаха на нас, посредством своята дисциплинираност.

Останалото Краси го е написал, а аз лично - доволен съм, че от картовете, които изтеглих, изцедих максимума. С картове 4 и 9 нямаше вариант да се преборя втория манш - докато изобщо правих опити за това, Веско с 11-ката изчезна напред, първия пък - абсурд с това усукано шаси на 11-ката да задържа дори и 6-цата и 7-цата. И все пак, от 6-и - 4-и, е добре, при това с равни точки от машовете с Феро. Освен всичко това - изключителен кеф от самото каране, винаги съм обичал Лаута и нейната бързина, дори с малките картове, тя реално ми е и най-успешна, но... да, наистина - само когато ми се паднат бързите картове. Разликите винаги са доста големи.

ПС - Голям купон си спретнахме аз и Борко с дрифтаджиите, за финал. :)


#7999 2 кръг - Писта Лаута - 31.03.12

Posted by Bobby on 29.03.2012, 10:10

Само не ми го играйте засегнати, защото това е нещо съвсем елементарно, което се изисква от вас, а си нямате идея каква досада е по няколко пъти да ви ходя по задника за дреболии, още повече след като всичко ви е написано ясно и точно (доказателство за това е, че някои хора от веднъж, без допълнителни въпроси, се записват без проблеми).
Защото вие си гледате себе си само, докато от моя гледна точка, към днешна дата, сте 40. Сещайте се, ако всеки един от вас ми създава такива дребни проблеми, умножени минимум по 20 например, каква ми става главата.