Jump to content


Maverick

Member Since 19.04.2010
Offline Last Active 02.11.2014, 21:16
-----

#10109 Конска 12.07

Posted by Maverick on 19.07.2014, 21:37

На първото видео се вижда перфектно как Димитър Лалев завърта Георги Попчев или пък се вижда как Боби поднася Сашо и заради това Сашо поднася Лалев и заради това Лалев поднася Попчев... хмм зависи как го интерпретирате, но определено както и да се интерпретира тази ситуация винаги:
Попчев няма да е виновен, Боби е виновен. Всичко останало е до интерпретация.

Лично мое мнение е че Боби направи цялото меле и всички спорове и обяснения след манша как са му прецалаки манша в глупостите на 1ви завой.. много добре се вижда кой ги прави тея глупости и как сам влиза в мелето. Аз, Краси и Ники ги избягваме тези глупост доста лесно.




#9862 2014 R2 - Бенковски - 15.03.2014

Posted by Maverick on 17.03.2014, 01:11

Ето снимки от последното нещо там, дето беше на Бенковски: https://www.facebook...49757114&type=1




#9149 2 кръг - FDKART - 06.04.2013

Posted by Maverick on 12.04.2013, 21:05

Ето линковете към видеата, само че малко по-подредени.

Vesselin Paunov:

1 манш -


2 манш -


3 манш -
http://www.youtube.com/watch?v=AHuswL-Nvnk

4 манш -
http://www.youtube.com/watch?v=d_I97URiw_M

5 манш -
http://www.youtube.com/watch?v=qylDsLndZf4

Rumen Paunov:

1 манш - камерата не е записвала

2 манш - камерата не е записвала

3 манш -
http://www.youtube.com/watch?v=IB94QtkZ-kI

4 манш -
http://www.youtube.com/watch?v=une0xR9cuIA

5 манш -
http://www.youtube.com/watch?v=7O7JfT1iQN4




#9138 2 кръг - FDKART - 06.04.2013

Posted by Maverick on 10.04.2013, 20:10

Здравейте,

 

Здравей!

 

Аз съм от въпросните новаци. :)

 

Добре дошъл в шампионата.

 

Бях на Житница и в Благоевград.

 

Радвам се, че имаш интерес. Дано се видим и на следващите кръгове.

 

Между двете състезания нямаше нищо общо освен това, че и на двете ме блъскаха при изпреварвания на бавните завои.


В Благоевград стартирах 4 пъти втори и веднъж първи. На първи завой пробвах с ранно спиране, късно спиране, движение по вътрешната част на завоя, както и движение по идеалната права. Всеки път имаше контакт на първи или втори завой. Даже в един момент бях притиснат и от двете страни.

 

На Житница пистата е доста тясна и до някъде е приемливо, ако сте повече от 2 машини, но на пистата в Благоевград не е добре да се случва.

 

Да, аз съм тежък и бавен. Да, аз съм нов и състезателната ми линия не е идеална и правя грешки, но не разбирам, защо трябва да се изпреварва по този начин.

 

Това, че си тежък и бавен, не означава, че контакта е позволен. А причината защо хората изпреварват с побутвания е защото не могат без побутване. :D :D :D

 

Смятам, че по-опитните и по-леките от мен със сигурност могат да намерят начин и правилен момент за изпреварване без да има контакт между нас.

 

Прав си. Някои могат, но някои не могат. И точно тези които не могат си помагат с номерца които новите пилоти или не знаят, че са забранени, или няма да повдигнат въпроса, че е станало.

 

Ако изпреварванията са чисти аз лично ще съм доволен даже и да завърша последен, защото ще имам възможност да се състезавам доколкото мога, а не както сега състезанието да приключва на първи или втори завой.

 

Радвам се, че мислиш така. И аз предпочитам когато карам да има чисто каране, защото така всичко става много по-интерестно и равностойно.

 

Разбира се твърде е вероятно блъсканиците да са предизвикани и от моите действия, но в този случай би следвало това да бъде индикирано и да получа съответното наказание.

 

Еми движа се на 3 метра зад теб на магистралата, ти натискаш спирачките и аз те удрям отзад. --- Удара е предизвикан от твое действие, но аз съм виновен, че не съм спазвал дистанция, достатъчна за да имам време да реагирам и да предотвратя инцидента. Това, че си бавен, не правиш перфектна треактория и т.н. не уневинява другите, когато те удрят.

 

Моето мнение е, че не трябва се толерират блъсканията независимо дали са силни или слаби, дали ти променят траекторията на движение или не и т.н.

Сигурен съм, че ако се следи за спазване на правилата и се налагат санкции всеки ще се старае да кара по-чисто.
Съгласен съм с теб, че ако се следи и се наказва много от хората ще се стараят да карат чисто. Проблема при наказанията е, че понякога те засягат интереси и за това не се налагат.

 

И най-накрая едно мотивационно за тези които искат, когато карат да имат по-малко инциденти.

 

10 човека. Ти и още 9.

Състезавате се с картове.

Всеки кара срещу всеки.

Общо 45 карания.

Ти караш в 9 от тях.

 

Вариант1:

 

Пилот2 кара негативно, а ти и останалите пилоти карате позитивно.

От деветте манша в, които участваш, имаш: 1 Негативен манш и 8 Позитивни манша.

 

Вариант2:

 

Ти караш негативно, а останалите пилоти карат позитивно.

От деветте манша в, които участваш, имаш: 9 Негативни манша и 0 Позитивни манша.

 

Извадете си сами поуката, дали позитивното или негативното каране е по-добро.

 

И хората които се оплакват, че те не са блъснали никого, а тях постоянно ги блъскат. Еми това се получава, когато негативните пилоти са много.

Това което се иска от вас е да не се подавате и да ставате като тях, а да продължите да си карате чисто, защото ако станете като тях, тогава ще имате 100% негативни маншове, а не само няколко.

 

tl;dr - Карайте чисто. Хората които ви минават нечестно са слаби и не могат по друг начин. :D :D

 

Поздрави,

Веско.