Като цяло всеки има претенции към маршалите относно наказанията в това състезание. Донякъде е нормално, всеки си има свой поглед върху нещата, но в крайна сметка така са преценили на място и няма връщане назад. Като цяло стана добро състезание, аз съм последен, но пък ми хареса и беше фън. Като изключим китайските гуми, отношението на организаторите към нас беше на ниво. Не знам къде очаквате да са съвсем изравнени картовете, нито на Благоевград, нито на Конска са, а да имаме кръгове на Хасково и Бенковски само е немислимо.
Не съм съгласен с Феро един човек да коли и беси само. Най-малкото, защото няма как 1 човек да вижда цялата писта, за да взема решенията адекватно на база фактите. Често се намесват и много субективни фактори, дали съотборник или съперник е намесен, дали вярва на докладващ маршал (ако има и т.н.). На Бенковски се сещам, че доста хора влияеха на Чарли, а той например реши да даде черния флаг едва след като видя, че му сочат среден пръст. Искам да обърна специално внимание и относно фалстартовете - всеки кръг има такива, някои са доста фрапантни, а нищо не се прави по въпроса вече половин сезон (а може би проблемът е и по-отдавна, не знам).
На този етап си мисля, че няма как да изискваме всеки да си купи и монтира камера на каската, макар че това ще е най-добрият вариант.
Може би трябва да се помисли да се тегли и жребий за пилотите, които не карат съответен манш, на кой пост да стоят и да маршалстват, като има поне 2 на 1 и същ завой. В настоящата ситуация масовият случай е някой да реши да гледа състезанието от определен завой и да отиде с 1-2 по-близки нему лица да си лафят, като същевременно вземе и флаговете. С изключение на Бенковски, аз размахан флаг от друг, освен от главния маршал в дадена гонка, не съм виждал. Преди имаше и радиостанции, с тях какво стана и няма ли достатъчно в касата, че да се вземат нови?
Вярвам, че и другите имат някакви идеи как може да се подобри организацията и контрола в самите маншове, добре е да ги обсъдим.