Jump to content


Bobby

Member Since 26.11.2009
Offline Last Active 21.03.2019, 12:43
-----

#2622 Класиране 2010

Posted by Bobby on 29.03.2010, 13:17

Марио, темата е излишна, това го има тук:
http://auto-kart.com/piloti.php?id=5

и тук:
http://auto-kart.com/otbori.php?id=5


#2520 Лицензи 2010

Posted by Bobby on 24.03.2010, 17:50

Провери си телевизора - отварят се при мен от различни компютри.


#2468 Промените по правилника

Posted by Bobby on 22.03.2010, 11:27

Забравих само да допълня за спри/потегли правилото - преди всеки старт ще има разяснения на брифинга, за да не се окаже, че всеки път има неразбрали. Според специфката на пистата и местата за спиране, ще уточняваме точно как, кога и къде може да се спира.


#2467 Промените по правилника

Posted by Bobby on 22.03.2010, 10:32

1. Знаете, че нови пилоти не ги задължавахме при първия си старт да имат комбинезон. Вдигаме гратисния период на 2 старта, но това не премахва изискването пилотите да карат с дълги ръкави, спортни обувки, каска и ръкавици. Това, че им разрешаваме да карат без екип, означава че може да карат с анцуг например, но не и по къси панталони и джапанки, да речем. Да разяснявам ли още? :)

9. По тази точка - спиране в първата обиколка на всеки манш и съответно спиране в последната на всеки манш НЕ МОЖЕ!
Какво значи това? На всяка писта, зоната, на която ще се правят спиранията, ще е ПРЕДИ старт-финалната линия. Което автоматично означава, че в края на първата обиколка, след която е даден летящия старт, не можете да спрете. Едно-единствено изключение ще има - това ще е Благоевград в обратна посока, защото там зоната за спиране така ще е разположена, че като спирате в края на първата обиколка, вече ще сте влезли във 2-та и спирането ще е разрешено. Съответно, правете си сметка за последната обиколка. В момента, в който видите на правата гл. маршал да показва 1 оставащa обиколкa - това ви е шанса да спрете, веднага и на момента. Не спрете ли дотогава, на следващия тур, когато се развява карирания флаг, бокса вече ще е затворен. Със сигурност ще ползваме хора или обозначения (конуси, например), за да отваряме и затваряма бокса за спиранията. И пак, в Благоевград ще има изключение в обратна посока, като момента в който се покаже, че остава 1 обиколка, ще може да се спира в последната обиколка, тъй като спирането ще е в самото й началото, тъй като зоната за спиране, както вече казах, ще е след старт-финалната линия.

И за да стане още по-ясно, ето ти точка 10.1) от правилника, която вече от няколко години е непроменена:
Състезанието тече от подаване на стартовия сигнал до развяване на карирания флаг, за определения брой обиколки през двата манша на дадената писта. Към състезанието се включват и загряващата обиколка и тази за прибиране, като те нямат пряко влияние върху резултата и изпреварването в тях е забранено.

Така че първата обиколка е тази, която започва след подаване на стартовия сигнал, а последната е тази, в края на която се показва карирания флаг. Макар загряващата и прибиращата да са част от състезанието, те не влияят на резултата, затова и не се считат за първа и последна такава.

Още нещо неясно? ;)


#2440 Промените по правилника

Posted by Bobby on 19.03.2010, 17:12

1. По изключение, нови състезатели имат право да не използват екипировка в рамките на първите си 2 участия, но това не ги освобождава от изискването, свързано с носенето на каска, ръкавици и облекло, покриващо цялото тяло.

2. Баластите - по-безопасни и с ограничения
- не трябва да изпадат от карта
- не трябва да са опасни, добре да са опаковани
- не трябва да се разполагат на места в карта, които да водят до щети по него
Чарли, като Техническо лице в ОК ще следи за това, той е вещ по тази част, към който ще се обръщате

3. Точките:
Точкуването в състезанията се прави по следния начин:
30-27-25-23-22-21-20...3-2-1
За всеки победител в квалификацията на всяко състезание ще има допълнителна 1 точка бонус.

4. Изискват се минимум 2 участия през сезона на двама от състезателите в даден отбор, за да бъде валиден и зачетен отборния им актив през сезона в Шампионата. Състезатели-фантоми, с цел да може така да се регистрира отбор повече няма да има по този начин.

5.
При неспазване на Спортния кодекс и Правилника, ДК има право да налага следните наказания:
а) Забрана за стартиране в определен брой състезания.
б) Дисквалификация.
в) Отнемане на 5 позиции в класирането на цялото състезание. Тези наказания се налагат от ОК след решение на ДК само след финала на състезанието.
г) Отнемане на 1 или 3 точки от актива на състезателя според важността на извършеното от него нарушение. Тези наказания се налагат от ОК след решение на ДК само след финала на състезанието.
д) Стартиране последен на стартовата решетка в съответния манш (наказанието влиза в сила в първия следващ манш на гонката, в който участва наказания състезател).
е) Наказание спри/потегли (изтърпяването на наказанието се извършва при Главния маршал максимум в следващите 2 обиколки след обявяването на наказанието и представлява напълно спиране и моментално потегляне след това). При наложено такова наказание, състезателят не може да бъде допълнително наказван за същото нарушение след финала на състезанието.
ж) При показан черно-бял флаг на състезател за извършено от него нарушение, и при уважена контестация след финала на състезанието за същото нарушение, предупреденият състезател може да получи допълнително наказание, наложено от ОК след решение на ДК.
Промените и новите неща тук са по точки в), г), е) и ж).
* Няма официално разделение при какви ситуации да се налагат съответните наказания, но и сами се досещате по-тежките при какви случаи ще ги налагаме и съответно по-леките.

6. Допълнение при контестациите:
В случай, че ДК обяви даден инцидент за спортен такъв, парите не се връщат на подалия контестация. За спортен инцидент се счита този инцидент, при който няма ясно изразена вина на въвлечените в него състезатели.

7.
Наказанията, налагани от Главния маршал са с натрупване, т.е. при развяване на черно-белия флаг и налагане на спри/потегли наказание на един и същи състезател в рамките на цялото състезание, при следващото нарушение от негова страна, той бива дисквалифициран. Няма изискване Главния маршал стриктно да следва поредността на показване на черно-белия флаг и налагането на спри/потегли наказание. Според важността на нарушението, Главният маршал има свободата да наложи директно спри/потегли наказание, прескачайки предупреждаването с черно-бял флаг.
* Ако се чудите защо - ами за да не си мислите, че имате право на една "безплатна" глиганщина, която ще ви струва само черно-бял флаг без последици (поне до финала на състезанието, ама само ако пострадалия подаде контестация или има свидетел от ОК/ДК).

8. Отнемането на точки и на позиции пак си е с натрупване, т.е. всяко нарушение се санкционира самО за себе със съответните точки или позиции. Малката промяна е, че при натрупване на повече от две наказания от вида 5 позиции/3 точки, състезателя се дисквалифицира.

9. Всеки състезател е задължен да спре поне веднъж за спри/потегли, в един от двата манша на състезанието, когато той прецени. Няма право да го прави само в първите и последните обиколки на маншовете (освен ако не е наказан от гл. маршал със спри/потегли 1 или 2 обиколки преди финала; наказанието, наложено от гл. маршал НЕ ОСВОБОЖДАВА от задължението за редовно спри/потегли). Както и за всичко друго, тъй като ситуациите са много видове, за да специфицираме за кое какво наказание ще има, и за тази ситуация няма точно фиксирано наказание, което да сме описали в правилника, но вие си знайте, че този гяволък ще струва една дисквалификация.

10. Минималното тегло за 2010 е 80 кг.

И още няколко неща имаме да споделим тези дни, но за състезанията е това.



#740 Пилот на месеца - ноември 2009

Posted by Bobby on 04.12.2009, 22:27

Ти пък, кво ти дреме... взимай пример от Марио. ;)


#546 Накланяне на тялото

Posted by Bobby on 03.12.2009, 10:54

Наскоро чух и че е по-добре на старта да седиш малко по-напред в карта(да изместиш центъра на тежестта по-напред за да може двигателя по-лесно да задвижи задните гуми.Като се замисли човек има логика.


Доста грешно, лично според мен, защото ти олекотяваш уж задницата, ама тежестта отива на предницата, а нея трябва задницата да я избута. И кво пра'им тогава?Posted Image


#315 Епекс на завоите

Posted by Bobby on 30.11.2009, 16:32

Гуруто на конюнктурата, цените и ценообразуването в УНСС, Славчо Сираков, винаги казваше, че най-верния отговор е "зависи".Posted Image


#160 Мис картинг - ноември 2009

Posted by Bobby on 26.11.2009, 22:51

Ти пък...

http://www.michelebu...e=0&ImageID=387