Jump to content


Bobby

Member Since 26.11.2009
Offline Last Active 21.03.2019, 12:43
-----

#7913 1-и кръг - БЕНКОВСКИ - 17.03.2012

Posted by Bobby on 18.03.2012, 00:03

След 1 кръг, нещата които имам да кажа:

1. Изключителни благодарности на всички, че за 26 участника, от които реално караха 23 в маншовете, имахме само леки инциденти придружени с черно-бял флаг и само едно стоп-старт наказание на Косьо. Това за Бенковски и за толкова хора участници, сред които поне половината новаци, е голямо постижение, още веднъж благодарности на всички за това.

2. Националните шампионати на една писта, можем да им пратим много поздрави, тъй като официално auto-kart championship вече е международен - след участието на Василис от Гърция и французина Жил.

3. Аз лично, като главно отговорен организатор, искам да се извиня на всички за изключителното протакане на цялото състезание, което (за четящите, които не бяха там и се чудят за какво става дума) продължи от 11 сутринта до 21:30. Над 7-годишната история не помни такова нещо, лично за мен този организационен провал "гордо" застава на второ място след отменения кръг на Дунев през 2006 г. От друга страна обаче, вероятно сме единствените освен Формула 1, организиращи състезание, стартиращо през деня, и завършващо на осветление.Posted Image

4. Следствие от т.3, вероятно моментално ще има някои промени, или по-точно избистряне на правилника, за да може организационно нещата да се случват по-бързо. За целта, ще има информация тези дни тук.

5. Още веднъж, специални благодарности на Мишо и Люси, за безценната помощ, която оказаха на мен и Краси, тъй като се оказахме само двамата, които да организираме целия кръг, в който се включиха много хора, и не мога да отрека, че не ни беше леко през целия ден. Благодаря и на всички други, които по всякакъв начин, във всеки един момент предлагаха своята помощ.

6. В мен останаха доста пари, за които ще извадя списък - не малко състезатели имаше, на които трябваше да бъде върнато ресто, но липсата на всякакви дребни пари и при нас, и на пистата, не позволиха това. В следващият старт, на всеки от списъка, тази сума ще бъде приспадната.


#7868 Календар 2012

Posted by Bobby on 06.03.2012, 12:57

01 кръг: 17.мар - Бенковски (права пос.)
02 кръг: 31.мар - Лаута
03 кръг: 05.май - Благоевград (права пос.)
04 кръг: 09.юни - Велинград (права пос.)
05 кръг: 23.юни - Конска (права пос.)
06 кръг: 07.юли - Белчин бани (права пос.)
07 кръг: 11.авг - Конска (обратна пос.)
08 кръг: 25.авг - Благоевград (права пос.)
09 кръг: 15.сеп - Бенковски (обратна пос.)
10 кръг: 06.окт - Благоевград (обратна пос.)

На този етап, датите са договорени с всички писти и само отмятане от тяхна страна може да доведе до промени.
Това, което е болднато - датите - е нещото, което остава непроменено при каквото и да било положение. В случай на промяна на писта на някоя от датите, ще информираме своевременно.


#7850 Отбори и пилоти 2012 - РЕГИСТРАЦИЯ

Posted by Bobby on 02.03.2012, 11:15

Ако сте нов и желаете да участвате в шампионата, първо прочетете ТУК.

В тази тема ШЕФОВЕТЕ да запишат отборите си.

Много внимавайте със състезателните номера, тъй като и тази година те ще са от значение. По-долу давам заделените състезателни номера за отборите, намерили място в миналогодишното класиране. Всички нови отбори трябва да заемат следващите ТРИ състезателни номера, които са свободни към момента на записването си!

1-3 Скудерия Ферари (Bobby, KOBRETI, FERRARIST)
4-6 Wildfire (Charlie, Vectra 1.4+, mitko80)
7-9 Schumacher Sport (BasicElement, batrosti, Voyker)
10-12 New Future Racing (Kickdown, Frol, Maverick)
14-16 McLaren Mercedes (zanardi, wheldon, CrAsH)
17-19 Plovdiv Racing (KoseBose, EMO1, kartingman)
20-22 X Racing (MrX, ?, ?)
23-25 MOPAR (Dave, ?, ?)
26-28 Shnur Racing (Iv_, Kirlifon, ?)
29-31 Alpinestars Racing (kartingman, Riper, ?)
32-34 Shadow Kart Team (Quinn, ?, ?)
35-37 Full Throttle (Lyubo, ulyalyalya, velyan)
38-40 Hot Extreme (Иван Илиев, ?, ?)
41-43 Ayrton Senna (balinoff, o33y, ?)
44-46 Teva Racing (yavor.g, ?, ?)
47-49 EvilEmpire (Chichinov2, Todorov, borisu)
50-52 Lucky Racing (bisserv, kris, Kalo)
53-55 Grubo Racing (Alex_toshev, ?, ?)
56-58 Black Rider (Tsveti, ?, ?)
59-61 Emanuil Racing Team (?, ?, TONIKART)
62-64 Plovdiv Racing 2 (martoam, ?, ?)
65-67 ? (renaccog, ?, ?)
68-70 FREERIDE Racing (Say Nothing, ?, ?)
71-73 GSi Power (kiro, ?, ?)
74-76 YOTO Racing Team (?, Aceracer, ?)
77-79 Bad Bull (Max, nikolov69, Chubby)

* Наказани състезатели, които не се допускат до участие: Марио Динолов (mario_montoya)

Записването да става по следния образец:

Отбор: ИМЕ
Шеф: ИМЕНА и НИК
Собственик: ИМЕНА и НИК
xx. ИМЕНА и НИК
xx. ИМЕНА и НИК
xx. ИМЕНА и НИК

ТЕМАТА НЕ Е ЗА ДИСКУСИИ!!!


#7704 Национален финал на любителските шампионати

Posted by Bobby on 26.11.2011, 00:40

Тъй като вероятно няма да се видим и чуем до неделя - успех, момци! Бийте ги и покажете за н-ти път, че нашата школа е най-добрата, колко и ентусиастка да е тя! Posted Image

Специално поздрави и пожелания от мое име, на Вектрата, Чарли и Кобрети. :)


#7325 Къде ще се проведе следващия кръг

Posted by Bobby on 22.06.2011, 14:40

Готина е, ама първи завой е много опасен на обратно... влизането в бокса да не говорим...


#7259 Календар 2011

Posted by Bobby on 03.06.2011, 10:57

IRVINE, шампионата е национален, защото се провежда на различни писти в България. Пистите, които досега са приемали кръг от шампионата, са: София (Кр. поляна, Бенковски, зала Пол позишън и Дунев), Благоевград, Конска, Пловдив, Велинград, Хасково, Варна, Сл. бряг. Това са 11 писти. На фона на тъжната действителност у нас, по-голямо разнообразие от това - здраве му кажи. По-национално от това, не знам накъде...
Шампионатът е национален, защото в него са участвали и участват хора от цяла България. Повярвай ми, знам много добре за какво говоря, защото пилотската база данни е при мен. Шампионатът е национален, защото чисто организационно прави и неща съвместно с Федерацията - нещо, което никой друг шампионат от нашия ранг не го прави. А Федерацията се нарича БЪЛГАРСКА федерация по картинг спорт. За цяла България. Не за София-Пловдив.

Това, че в момента кръговете са главно в западната и южната част, не го прави регионален. Дет' вика Любо - Републиканското, като се провежда само в Хасково, Пловдив (само Ротакса) и Кюстендил, то какво - шампионат на южна България ли е? Реално погледнато, официалните класове по CIK/FIA, които са Mini, KF3, KF2, KZ2, се провеждат само в Кюстендил и Хасково. Дори те са на по-малко писти от нас. Ама ни е такава действителността. Тази година мислехме да направим кръг в Шумен, дори замисляхме, за да излезе по-рентабилно, да са в един уикенд кръг в Шумен и кръг във Варна. Дори в не-кризисните години, когато правихме Варна и Сл. бряг, бяха в един уикенд. Но поради редица обстоятелства, които са - условията във Варна, много малкото участници тази година и неяснотиите какво е положението в Шумен, май ще отложим една такава организация за догодина, дай Боже през 2012 нещата да са малко по-розови. И пак, дори без Шумен и Варна, имаме 4 писти, на които ще проведем 10 кръга. И това е 2 пъти повече от едно Републиканско. Дори трябваше да са 5, ама трудности да се договорим с Благоевград попречиха и те да са в календара. Иначе, като писта и картове, като цяло, Благоевград почти изцяло отговаря на условията за провеждане на кръг. И относно различните посоки и конфигурации на пистите - искам да ти кажа, че много от пистите, като им се обърне посоката и/или промени конфигурацията, стават напълно различни трасета. Единствената прилика, която остава, е факта, че географски са на едно и също място.

Идеалът ми на мен за шампионат е 10 кръга - 10 писти. Ама сме България, не сме Италия, дето е с над 200 картинг писти, РАБОТЕЩИ и перфектни откъм всичко. Нито сме Франция, където например в 100-хилядно градче като Валанс има 5 картинг писти, едната е кръг от световния шампионат. Представи си - това е все едно в Бургас да има 5 картинг писти.
Иска ми се и Хасково да е в календара, така както беше навремето, иска ми се и Красна поляна да е пак в календара, Благоевград също, иска ми се дори Враца да е в календара, защото пистата е уникална, ама вече нито има асфалт, нито е имала и има картове.
Сл. Бряг, поради факта, че минимум 2 пъти в годината ходя до там по работа, го казвам най-отговорно - не става за кръг. Варна е готина писта, ама там на картовете са им изпили соса, и макар сега да има нови Соди-та там, още след това лято и там положението ще е "теглим жребия и да си раздаваме купите направо".
Логиката, по която недоволстваш, не е издържана, особено ако погледнем фактите и историческите бележки. По твоя начин, някой от Видин, Враца, Монтана, със същия успех би могъл да недоволства, че шампионата не е национален, защото няма кръгове в Плевен и Враца, а кръгове само в София, Пловдив, Велинград, Брезник, Благоевград и (примерно) Шумен. Със същия успех той би могъл да мрънка, че това е шампионат на югозапада и североизтока. Ама като няма писти и най-вече - подходящи условия на тях за изискванията ни, ние какво можем да направим? Съобразяваме се с това, което имаме. И БФКС иска пак да има кръгове във Враца, според всички пистата е може би най-добрата в БГ, но са категорични - нов асфалт и тогава. Пари няма кой даде, и затова там кръг няма. И при нас е така, но поради други изисквания, които пистите не могат или не искат да ни осигурят.
Да речем, че направим кръг в Шумен, дори два - дали ще си промениш мнението, че това е сбирка между софийски и пловдивски фенове? Особено ако вземем предвид и факта, че Пловдив вече втора година има само по 1 кръг в шампионата? Аз лично се съмнявам... тогава сигурно ще почнеш да мрънкаш, че само 2 кръга има в регион, различен от Пловдив-София, а останалите 8 пак са сбирката на група фенове от Пд и Сф.

И онова със София и най-високите заплати - много те моля... ние може средно за цяла БГ да сме с най-високите заплати тук, ама що не питаш колко струва хляба, сиренето и зеленчуците при нас? Що не питаш колко данък сгради, такса смет, данък МПС плащам? Що не питаш още други разходи колко са ми, за да ми говориш едностранно за най-високите заплати?


#6003 Убиха формулата, пичове...

Posted by Bobby on 11.12.2010, 14:06

Или поне й инжектираха смъртоносния вирус, който до 2 години ще я убие:

1.6 литра, 4 цилиндъра, директно впръскване с до 500 бара, 12 000 об/мин, 5 мотора на сезон (за 20 старта).:blink:

Цялата новина:
http://clubs1.bg/novina.php?n=17336

Очевидно след година-две все по-активно ще се увеличи и без това големия ми интерес към ИндиКар и НАСКАР сериите. Там поне, на V8-ците никой не си и помисля да им посегне...


#5196 След края на сезон 2010 - споделено

Posted by Bobby on 11.10.2010, 13:11

И така, сезон 2010 завърши. Всеки сигурно си е направил разбор на сезона, оценил е сам представянето си, направил си е някакви равносметки, извадил си е своите поуки за отделни неща. Бих искал да ви споделя няколко неща, надявам се ще имате търпението да ги прочетете.

Аз лично, приоритетно искам да споделя мнението си като един от организаторите и като председател на ОК. Шампионатът беше най-интересния, най-раздвижения и най-конкурентен от провежданите досега. Не съм сигурен дали е бил най-силния, защото в крайна сметка, завършилите в топ 3 са състезатели, които имат в актива си и втори гонки и тук би могъл да се зароди спор - дали конкуренцията е била толкова голяма, за да се случи това или просто шампионата беше по-слаб откъм претенденти за титлата, които не бяха състезатели, показващи постоянство от началото до края, както досега това са правили всичките ни шампиони (Васко Гълъбов, Илиан Наумов и Ники Димитров). Това обаче по-скоро е въпрос на гледна точка, отколкото на категорични факти. Победителите не ги съдят, се казваше в една приказка, и дали по-слаби или по-силни, шампионат 2010 си има своите топ 3 пилоти. Аз лично, имам едно малко по-странично виждане за нещата, и то е свързано точно с постоянството, поради което съществува в статистиките една колона "средно спечелени точки от състезателя в кръговете, в които е участвал". По този критерий, има един човек, който категорично ни срита каските, и това е Румен. Като добавим и факта, че само той има 2 победи, спорът за титлата според мен щеше да е доста по-различен, ако той беше карал във всички състезания. За съжаление на него обаче, Ротакс му е приоритет и съвпадналите кръгове му отнеха възможността да се бори за първото място.
Откъм организация аз поне съм доволен, че като цяло шампионата премина добре, подобрихме още няколко неща, като големия удар беше успешното въвеждане на новата точкова система и на спиранията в бокса. Това определено разкри една друга страна при уменията на всички и даде шанс да се види кой как се справя не само с карането, правенето на добри квалификации и изпреварването и доведе до доста сериозно сгъстяване на конкуренцията. Аз лично, не помня толкова много отбори да са успявали да прескочат 200-те точки актив, и то при положение, че точките за победа не сме ги увеличавали. Другият голям плюс беше, че успяхме да разчупим и календара, като 5 писти бяха част от нашите кръгове. Догодина, надяваме се, ще са дори повече.

Явно сезон 2010 е сезон на прецедентите, защото за първи път имаме отбори с такива точкови активи, за първи път имаме дебютант-шампион, за първи път имахме такива сериозни организационни промени и за първи път се стигна дотам, че да кажем на един състезател "върви си и не се връщай".
Да, за съжаление, не всичко е розово и шампионата имаше и своите неприятни, да не казвам направо грозни моменти. Разбира се, за тях няма да замълча и няма да ги подмина тихо-мълком, защото по мое лично мнение, тези грозни моменти съсипаха всичко хубаво и оцапаха всичи ценности, които сме се старали през годините да вадим на преден план. Още от миналото лято водихме разговори с Марио, когато от негова страна имаше молби, мрънкане и обяснения да не го спираме в шампионата. За съжаление, всички, включително тези, които го защитаваха, се убедиха и видяха, че у него промяна няма, макар той да обещаваше. Той никога не си призна кое да е прегрешение, никога не се постара да не прави същите глупости на пистата, които си е свикнал да прави, дори напротив - стана още по-агресивен и с още по-изявено нападателно и грубо отношение към точно определени хора, като се почне от мненията му във форума тук, та се стигне до поведението му с карт на пистата. За голямо съжаление на всичко, което изповядва като идея този шампионат, историите с него не приключиха със спирането му от участие в този шампионат и прерастнаха в някаква лична война, чийто резултат го видяха всички, присъствали в събота. Някой ще каже "добре де, има ли доказателства?". Ами всъщност официално няма, макар да има пряк свидетел на диалог между лицата М и Я. Резултатите от шампионата и по-точно 10-ия кръг няма как да ги отменим, нямаме причина и официален мотив да го направим, защото няма категорични доказателства, но само заслепен и незапознат със ситуацията човек би казал, че всичко е било нормално и както си му е реда. Факт е, че заплахите и обещанията, които сипеше едно определено лице Я, си ги изпълни успешно, показа колко е "голям", успокои се сигурно от този факт и предполагам доволно си е легнал да спи, че е успял да пре**е поредната система, която не му е била по вкуса. Това е типично за Ганьо Балкански, затова няма да ни бъде в спорта, дали е картинг или дори футбол, затова в нищо не може да ни бъде пред света, докато има лица като Я, за който това няма да е първото, няма и да е последното място, където той ще се изхожда на метеното, при това хилейки се като зелка от кеф. Сигурно се чудите защо пиша само една неопределена буква, вместо име. Ами, просто не споменавам име и не отправям преки обвинения, за да не ме обвинят в клевета, също както няма никакви доказателства защо от 10 карта, само този на Чарли, само втория манш, беше с върнат наполовина смукач. Лицето Я не спря да мели през всичките 4 кръга на Конска как това не можело така да се прави, онова не можело, еди кое си как трябвало да бъде, без никой да му е искал мнение и да го е питал. Черешката беше тази събота, когато започна да ми търси отговорност кой съм бил аз или ние ОК, че да не допускаме някой до участие, къде го пишело черно на бяло, по какви правила на БФКС било направено, защото сме били в отчета им и сме се били водели по техните правила, след като имаме и лицензи... ами първо, нека цитирам една много точна фраза и кажа - ти кой си точно, Я? За какво БФКС и документи черно на бяло ми се говори, след като ние сме любители и караме на писта, за която БФКС се изказа само че е "опасна дори за по-бързи ренталки" с тези колове, огради и чакъл, и е писта, която не е никаква пред БФКС, също толкова, колкото една зала Пол Позишън или писта Дунев, например. Дали ние на тази писта се гоним с ренталки, тичаме на крос, ритаме топка или си бием шамари, на БФКС й е все тая. Второ, когато някой отиде на частно организирано събитие и не го допуснат организаторите вътре, официален документ по нечии държавни норми ли изисквате, по които НЕ СЕ организира и води частното събитие? Отговорете си сами...

Нека разясня нещо, и нека това бъде кристално ясно в съзнанието на всички вас - Националният любителски шампионат по картинг Club S1, представлява една частна, добре организирана група от фенове, посещаваща пистите и провеждаща състезания по свои собствени вътрешни правила и изисквания. Това, че на участниците в този шампионат се полагат по право лицензи, издадени от БФКС за категория F (и за изявилите желание - кат. Е, за което САМИ СИ ПЛАЩАТ на БФКС, даващ право на едно участие в състезания, организирани от тях), е един допълнителен бонус за самите пилоти и вид взаимопомощ, която си оказваме с федерацията за доброто на този спорт у нас. Тези пластики от БФКС, на които има само лични данни на отделния състезател, по никакъв начин не променят статута на шампионата ни. Ние, като организация, не робуваме и не се подчиняваме на никакви външни правилници, били те на БФКС, на CIK/FIA, на Бърни Екълстън или на МОК. Това кой да кара, кой да участва, по какви правила и при какъв ред, го решаваме ние. Кои сме ние? Ние сме аз, Чавдар Варийски, Красимир Цолов, Любомир Иванов, Костадин Костадинов и ДК (тримата представители на трите топ-тима от миналогодишния шампионат). Ние сме хората, нагърбили се, покрай собствения си кеф, да направят и кефа на всички останали, абсолютно безвъзмездно. Ако някой, по някаква причина не е съгласен с това какви са порядките тук - има пълната свобода да не участва в тези събития, организирани от нас, и има още по-пълното право да се жалва на Арменския, Хисарския и който си поиска поп. Статутът на всички нас, на всички вас, по тези състезания, е "клиент на пистата". Това, че ние като група, си имаме допълнителен ред и някакви изисквания към пистата КАТО КЛИЕНТИ, които изисквания да спомогнат за осъществяване на този ред, това е нещо наше си, не е незаконно, не е в разрез с правилата на определени федерации и следователно е неприкосновено от каквато и да е правна точка. И ако някой не го разбира правилно това, проблемът си остава лично негов. Правно погледнато, между нас, като организиран шампионат, и фирмена група, правеща си тийм билдинг на някоя писта с определена организация, няма НИКАКВА разлика. И както шефовете на една фирма могат да кажат на външни лица "не, вие няма да участвате, защото...", така и ние петимата от ОК имаме право да кажем "не, ти няма да участваш, защото...".

Всичко това го пиша, за да ви бъде ясно, че този шампионат го е имало и ще го има въпреки хора, които са се опитвали да ни пречат, въпреки хора, които не са харесвали порядките в него, въпреки финансовата криза, която не намали участниците по никакъв начин, и въпреки не дотам добрите и равни условия на някои от пистите, на които сме провеждали кръгове през годините. Целите тук винаги са били хората да спортуват, да има приятелска обстановка, да научат нови и нови неща, да си правят кефа, далеч от ежедневните ядове и проблеми и такива моменти, като случката в събота, които са следствие от "постижение на всяка цена" и "щом като ще ме прецаквате, ще ви прецакам и аз", ще направим абсолютно всичко нужно, за да не се повтарят повече и никой дори да не си помисля, че би било възможно да се правят подобни глупости. Дори ако цената е да не стъпваме повече на писта като Конска, с цел избягване на сблъсъск с хора, решили че нашия формат не им допада по този начин и трябва да му пречат - ще го направим, можете да бъдете сигурни. Няма да ни е за първи път, и Благоевград, бидейки пистата с най-добрите картове, я отсвирихме, докато не ни устройваха цените там.

И за да завърша все пак положително всичко това, ще кажа - очаквайте големи приятни изненади още тази зима, обмисляме организацията на нещо доста по-забавно и интересно от "сватбарска маса" с мезета и бира, което определено ще ви хареса. Ще има и някои дребни промени по шампионата догодина, които да спомагат за още по-приятно прекарване на пистата, така че следете форума, всичко ще обявяваме тук.


#4284 Записване за участие в шампионата

Posted by Bobby on 06.08.2010, 11:06

В тази тема се описват начините и реда, по който всеки желаещ да участва в шампионата, може да го направи.

ВАЖНО: Да се прочете всичко внимателно! Оправдания, че "това не го знаех", не се приемат!

1. Прочетете Правилникът и Спортният Кодекс на шампионата. Връзка към тях има в най-горната част на този подфорум. Ако считате, че сте съгласен с реда на провеждане на шампионата, и покривате задължителните изисквания, то няма пречка да се включите в шампионата като състезател.

2. Задължително условие е да сте регистриран потребител на форума на auto-kart.

3. След като сте се регистрирали, е нужно да се запишете и като участник в шампионата. Това става в тази тема ТУК. Как става регистрирането и какво конкретно се изисква за състезател и/или отбор, е описано и в самата тема, както и в Правилника (раздел 1) и Спортния кодекс (раздели 1, 2, 3, 4).

4. За да бъде допуснат до участие в състезания от шампионата, е нужно всеки състезател да подпише Декларация по образец, която се изготвя от Организационната комисия. За целта е нужно да се изпратят следните данни:

- Снимка паспортен формат в анфас, в графичен файл (моля, спазвайте изискването за паспортен формат!)
Изрезки и части от снимки, на които сте застанали пред Айфеловата кула, Сиърс Тауър или гондоли във Венеция не вършат работа!

- Трите имена
- Регистрацията във форума на auto-kart.com (никнейм)
- роден/а на ден.месец.година, в гр./село
- Телефон
- e-mail
- Кръвна група

- Трите имена на близък/роднина и неговия телефон за връзка


Всичко това изпращайте на мейл barbolov <at> mail.bg, в subject-а пишете имената си и никнейма, за мое улеснение.

5. При участие на състезатели, които са непълнолетни (14-18 години) - изисква се попълване на молба по образец от страна на поне един родител/настойник.
Във файлът ТУК в този линк ще откриете документ. Това е молба-образец, която ви моля да си изтеглите на компютъра, след което да редактирате нужните полета, а именно:
- трите имена на единия от родителите/настойниците (логично - този, който ще подпише), ЕГН-то му/й, както и телефона
- част от текста на молбата - частта син/дъщеря и съгласен/на (в зависимост от пола на състезателя и съответно родителя/настойника)
- на първия ред от текста, след "Моля синът/дъщеря ми" - да се изпишат трите имена и ЕГН на състезателя
- актуалната дата в края на молбата и мястото на подписване (примерно, за пловдивчаните трябва да се изпише гр. Пловдив)
След това, тази молба я разпечатвате и давате на родителя да я разпише. Препоръчително е да се връчи лично от родителя подписана тази молба, на някой от членовете на ОК, или на някой от стартовете на шампионата.

6. Допълненителни разяснения:
- запознайте се с Правилника и Спортния кодекс на шампионата! Не доброто им познаване по никакъв начин няма да се счита за оправдание при нарушаването им!
- относно данните - моля за точност! Случайно или умишлено - не пропускайте нищо от изисканите данни. Какво имам предвид - например, кръвна група "нулева" - няма такова нещо, има нулева положителна или нулева отрицателна. Ако не си знаете кръвната група, направете си едно изследване, ще ви я кажат, а и ще проверите и здравословното си състояние по този начин. Останалите данни пък не считам, че са непосилни за който и да било да ги изпрати, така че очаквам да ги изпращате без частични или пълни пропуски.
- не ми изпращайте данните си на лично съобщение във форума! Посочил съм къде да се изпраща всичко, така че - моля, спазвайте това!
- изпращането на данните има ОПРЕДЕЛЕН СРОК - данни и заявки се приемат до 96 часа (4 дни) преди съответния кръг от шампионата. Изпратени данни и заявки след този срок няма да се разглеждат и всеки новорегистриран и записал се състезател, който обаче не е изпратил данните си в срок, ще бъде допуснат до участие в непосредствено предстоящия кръг, но срещу заплащане на такса участие в двоен размер. Нерегистрирани във форума и незаписали се състезатели пък, въобще няма да бъдат допускани до участие.

 

 

Attached File  AKC_code2013.doc   250.5K   47 downloads

 

Attached File  AKC_regs2013.doc   258.5K   37 downloads




#3274 Лаута, 01.05.2010

Posted by Bobby on 13.05.2010, 23:28

"Прецених, че мога да се задържа в завоя, въпреки скоростта и малкия радиус". Е, да ти имам преценката. А си човек, карал и Ротакс, имаш и опит със спортни машини, а правиш генерални глупости - да нахлуваш там, където вече влизат 3 карта ЕДИН ДО ДРУГ, борещи се за позиция, и където няма място и за едно пиле - ти с цял карт влиташ. При аналогична ситуация с Ротакси, ще влетиш ли по същия начин? Не ми отговаряй, въпроса е риторичен, защото при горе-долу подобен мармалад, знаеш Маги как летя и кацна по каска, точно там на Лаута в кръг от Ротакс.

Но аз знам откъде идва проблема - "е аз само го жулнах, не го изнесох от пистата" - ей само заради това показваш колко си си заслужил наказанието. Ти какво, искаш да го пратиш при кеглите в замъка ли, за да счетеш маневрата си за по-тежка? Проблемът идва от факта, че ренталките са обезопасени и много хора си мислят, че "абе, кво толкова, побутнах го, жулнах го, чукнах го...". Не ви ли влезе в главите най-накрая, че моторния спорт е безконтактен спорт? Като искате контакт, вървете на тепиха на класическа или свободна борба, или бокс, кикбокс, кеч или квото се сетите още. Там побутване, жулване, чукване - доволно, и никой няма да ви накаже за това.

И се опитайте да спрете да минавате с този номер "ама аз нали го пуснах после". Старайте се да изпреварвате чисто, а не с мисълта "ще пробвам баш на ръба, пък ако не стане, ще го пусна". Запомнете, че това "правило" се появи покрай съществуващото не-писано джентълменско споразумение на пилотите от Ф1, които го правят това, и ние просто решихме да е по-регламентирано и при нас едно такова нещо, но забележи думата "джентълменско". Става въпрос за ситуации, при които умисъл за груби или безумни действия няма, но са се случили, поради обстоятелства. При теб нямаше такова нещо, и дори собствените ти думи го доказват. Точно заради това я има точката 13.14) в Кодекса, за случки като твоите, Гоше, срещу Петя Баръмска в Хасково преди 2 години на Ротакс, при които повторили се такива ситуации ще бъдат наказвани, а не като чичо Тошо - да ги подминем със смях.
И пак, дори и само 1 път да се е случило, като тази ситуация с твое участие сега на Лаута, Гоше, от ситуация за връщане на позиция до ситуация за връщане на позиция - има разлика. Има разлика да предобриш атака/защитата си, и да правиш очевадни безумия на пистата, без капка преценка и мисъл за този/тези, с които се бориш. Има разлика аз и Любо да се сбутаме странично един в друг в завоя, аз да си получа черно-белия флаг от Чарли и нищо да не се промени на пистата от това, и има разлика ти да се бухнеш в завоя, в 3 карта, сякаш тях ги няма, и да обясняваш, че по твоя преценка можело да мине, само си жулнал Гено и после си ги пуснал, след като ти всъщност не ги пусна, а излетя от пистата.


#2959 Благоевград 17.4.2010

Posted by Bobby on 19.04.2010, 10:30

Косьо, прати специални поздрави на Дувара (както е популярен Митака тук), с него сме си останали в много добри взаимоотношения и до днес. :)
За него писах в съседната тема, като давах примери. С много неща съм съгласен при него, но не и с това, че е бил несправедливо и пресилено наказван. И мога да намеря една дузина хора, които ще застанат зад думите ми.
За помощта - много хора са помагали с какво ли не за шампионата. Някои от тях дори вече не са в България и единствения останал спомен от тях са имената им в статистиките на шампионата. Нищо и никой не сме забравили, всеки дал нещо от себе си за това нещо Club F1 Kart Championship, или сега Националния любителски шампионат Club S1, няма как да бъде забравен или пропуснат, защото целия шампионат се гради върху това.

Относно сравнението ти със зимния шампионат - какво да ти кажа... и ние така почнахме през март 2005... няколко месеца по-късно, след като почнаха лека полека спорове, и усмивките след всеки старт в доста случаи почнаха да преминават в сръдни, цупни и пр., Краси Ръджов, главния мениджър на списанието, реши и обособи една група организатори, всеки със своето задължение и оттам нещата тръгнаха така, че да стигнат днес до тук като организация. В зимния шампионат просто не сте били достигнали до етапа да почнете да се ядете един-друг, това мога да ти кажа и мога да ти го потвърдя като препатил лично. И не ми казвай, че няма как да се случи там, защото тези неща се случват навсякъде, където има много хора и решения взимани по начина, по който описа. Рано или късно идва разнобоя и тъй като си човек, имащ повечко житейски опит, съм сигурен, че ще си съгласен с това мое твърдение. ;)


#2849 Наказания в шампионата

Posted by Bobby on 18.04.2010, 14:50

Току-що завършилото състезание в Китай...


Убеден бях, че ще има хора, които веднага да започнат да мятат примери от таз-сутрешното състезание. Единствено може би неприятно съм изненадан, че го прави Гено.

Отговорът ми е - нашият и на Ф1 правилниците нямат нищо общо.

Напълно съм съгласен с Явор, ако беше някой от 3та гонка за такова нещо нямаше да му обърнете и внимание, но щом е някой от "ДОБРИТЕ" пилоти веднага. Това според мен си е чист състезателен инцидент, ама дори немога да го нареча инцидент щом Краси в следващия завой атакува Марио.


Ще бъда щастлив ако подкрепиш думите си с доказателства. Иначе бих го приел това за клавиатурна гимнастика на пръстите...


#2778 Благоевград 17.4.2010

Posted by Bobby on 16.04.2010, 10:03

И ако продължи да вали както сега, баси сеира ще стане...
Аз обаче имам надежда лека-полека да поспира дъжда, да изсъхва пистата... и без това съм сред последните на квала...:rolleyes:


#2769 Благоевград 17.4.2010

Posted by Bobby on 15.04.2010, 21:37

До утре по някое време следобед или привечер, ще дадем инфо ще се кара ли или не. Прогнозите са за обилни валежи, тук в Сф цяла вечер вали стабилно и напоително, така че нека сме по-сигурни утре и ще обявим дали да се разкарвате до пистата в събота.


#2765 Благоевград 17.4.2010

Posted by Bobby on 15.04.2010, 11:32

Дърто, то за тия неща, това са си мои решения и никой не може да ми каже дали да пуша или да не пуша. Просто от гледна точка здраве и финанси, е много по-полезно да не ги пафкам. Преди 5 години бях успял да ги спра тотално за 6 месеца, после пак ги почнах, но сега вече окончателно ги разкарвам, щото установих, че спокойно мога и без тях. В офиса не се пуши, в колата съм забранил пушенето, съответно покрай всичко това успявам да не пуша и вкъщи, и дори навън като излизам. 100-ина лв на месец уж са нищо, ама всъщност са ми горе-долу едно състезание от шампионата. Що да ги превръщам в пепел и гняс за белия дроб? ;)

Както и да е, майната й на тази тема, тя е вечен спор като кокошката и яйцето, като Интел срещу АМД и немски срещу японски коли, така че няма смисъл да продължаваме.
Всеки сам си избира, но нека все пак се сещаме за основната част от идеята на демокрацията: "стига да не пречи на околните". :)