Jump to content


KOBRETI

Member Since 20.11.2009
Offline Last Active 10.12.2020, 10:57
-----

#4329 Konza, 07.08.2010

Posted by KOBRETI on 08.08.2010, 11:42

Така...

Първо, ще съм благодарен на всички, ако не си водят изводи от информация дали ще се кара или не, ако не е изнесена от ОК. както знаете от предишни състезания, ако има опасност хората да се разкарат напразно, по-скоро бихме отменили състезанието. Договорено беше с пистата, че ще се кара на мокро, както и стана.

Относно състезанието, като цяло стана добре, с изключение на няколко инцидента. Има 2 контестации срещу Марио - от Илиан и от Чарли. При двамата едно и също - на 3 завой Марио ги удря отзад и ги изпреварва, а картовете им изгасват. За единия инцидент Марио е наказан с минаване през бокса (който дори не изтърпя в предвидените по правилник 2 обиколки), но за втория му е наложено още едно наказание, което означава автоматична дисквалификация. И двата инциденти са видени пряко от членове на ДК и ОК.

За да не се почнат пак тирадите, които се разразиха след като беше дисквалифициран в Благоевград, искам да уточня, че Марио има право да пусне молба за преразглеждане на решението, но за да бъде преразгледано, трябва да предостави някакви нови данни, с които към момента не разполагаме - примерно кадрите от камерата на каската си. Предупреждавам, че ОК и ДК вече ще се самосезират при обидни и неспортсменски квалификации във форума и на пистата, така че спазвайте добрия тон и внимавайте какво пишете.

Относно самото състезание - изля се дъжд в началото на тренировките. Тогава хората от пистата окончателно се успокоиха, като видяха, че караме без проблеми на мокро. Само уточнпвам, че тогава имаше други клиенти, извън шампионата, които не бяха допуснати да карат. Към края на тренировката пистата изсъхна и пекна слънце - сигурно стана 30 градуса. Квалификацията започна на голяма жега, но към края се смрачи и точно за победителя от миналото състезание - Румен - заваля зверски, което го прати на последно място в 3 гонка...

Пистата се оказа доста наказваща за по-тежките поради изкачванията, които ги има поради денивелацията. тъй като ОК прецени, че сегашният коефициент по никакъв начин не предлага адекватно изравняване в квалификацията на каращите без тежести, решихме от следващото състезание коефициентът в квалификацията да е 0,1 сек за всеки започнат килограм под минимума. Идеята на този коефициент е все пак да накара хората да карат с необходимите тежести, което при досегашния коефициент, не даваше необходимия "стимул"...

След разразилата се буря с гръмотевици, светкавици, градушка и порой, направихме пауза, докато дъждът стихне и започнахме със самото състезание.

В 1 гонка имаше доста изгаснали картове, тъй като от дъжда ударите отзад просто гасяха ударените картове, отделно имаше и изгаснали картове от самосебе си... Стана интересна гонка, в която Веско беше над всички и заслужено извоюва първата си победа в шампионата :) На подиума му партнираха Боби и Феро.

2 гонка започна на влажна писта, която, за съжаление, в началото на 2 манш вече беше изсъхнала. Аз лично се възползвах от мокрите условия и след като стартирах 5-ти и видях, че няма да мога бързо да прескоча тези пред мен, спрх в бокса и от последно място с бързи обиколки изпреварих няколко души, които спряха след мен в бокса, а други няколко изпреварих на самата писта. Борко успя да дръпне достатъчно и да спре така, че да излезе преди мен, както и завършихме 1 манш. Във 2 манш знаех, че на сухата писта ако не изляза пред Борко в 1-та обиколка, няма да имам никакъв шанс, и успях да го изпреваря на 3 завой веднага след старта на манша. До края той беше доста по-бърз от мен, но успях да го блокирам и да си запазя посицията.

В 3-та гонка добър 1-ви старт за дебютантката Люси :) на свободните тренировки се движеше ужасно бавно, но лека полека натисна газта и въпореки че беше затворена с обиколка - заедно с още един пилот - темпото ѝ беше много по-високо отколкото в началото. Румен стартира от последна позиция и лека полека си проправи път до 2 място, зад Марто. 2-та бяха единствените, които не спираха в бокса 1 манш. В началото на 2 манш Румен успя да го изпревари и да дръпне напред, а накрая да влезе в бокса и да излезе отново първи. Марто не успя да навакса достатъчно преднина, за да излезе 2-ри и излезе на 3 позиция след Росен. След манша се оказа, че Румен е малко под лимита от 80 кг и затова беше върнат по 1 позиция назад в 2-та манша, което даде победата в гонката на Росен.

Честито на всички пилоти за хубавото състезание и ще се видим на същата писта, но на 2 конфигурация, след точно 2 седмици :)

Пряко излъчване нямаше, защото валеше, беше мокро и се беше кондензирала влага в камерата на телефона ми и просто нямаше как да направя излъчването...

Лично аз си направих страхотни битки във 2 гонка, особено с Никола, Косьо и Борко! Поздравления на всички!


#3714 Картинг състезанията на живо!

Posted by KOBRETI on 09.06.2010, 13:59

Момчета и момичета, в събота ще направя експериментално излъчване на състезанието на живо през интернет!

Ще може да се гледа на специална страница на сайта, която ще се появява само когато има излъчване, подобно на лайв-тайминга на Ф1!

Така че, който не дойде, ще може да гледа какво се случва на пистата и да следи гонките :) Ако има някъде прекъсвания, то ще е за зареждане на батерията на GSMа, но това ще се прави и в паузите между маншовете и гонките, така че самите гонки би трябвало да са онлайн изцяло...

В първото излъчване ще експериментирам с различни настройки на излъчването, за да видим къде е най-доброто съотношение между качество и бързина, защото при най-високо качество може да накъсва картината...  Ще има и възможност за чат между гледащите клипа и оператора, който снима в момента :)

Така че ако някой няма да идва, да сяда пред монитора и да гледа на живо!

Картинг на живо през интернет не знам дали е имало в България досега :) По ТВ мисля, че са давали, но пак не съм много сигурен :)

Скоро ще пиша подробности :)

Допълнителен плюс е, че излъчените видео кадри остават на разположение за гледане през интернет! Така че дори и да изпуснете първата част на излъчването - примерно квалификацията - пак ще можете да я гледате!


#3433 Formula 1 на живо онлайн през интернет

Posted by KOBRETI on 30.05.2010, 12:57

Ето ви и ТВ7 онлайн :)

http://www.bgsreshta...e=tv&channel=23


#3208 Безплатен банер за пилоти

Posted by KOBRETI on 09.05.2010, 14:13

Предлагам на всеки пилот показването на безплатен банер на всички страници на сайта - в дясната колона с размер 250х250 пискела.

Който има сайт, може да предостави банерче. Всеки пилот ще получи достъп до статистиката за визуализацията на банера си.

Предлагаме и изработка на сайтове за пилоти - за потребителите на форума на наистина символични цени!

Пишете тук за повече информация.


#3196 Formula 1 на живо онлайн през интернет

Posted by KOBRETI on 07.05.2010, 10:54

http://live.f1.f-e-n.net/live.php

Тук можете да гледате на живо, включително тренировките - в момента тече 1-та свободна


#3187 Шосейно колоездене

Posted by KOBRETI on 04.05.2010, 23:32

Предимства

Колоезденето е страхотна кардио тренировка, а и може да е много забавно (особено ако имате партньор, с когото заедно да карате). То ви дава възможност да получите изключително ниво на сърдечносъдовата система, а и не натоварва силно ставите и мускулите.

Колоезденето в седнало положение е сравнително леко упражнение, което като плуването, почти не подпомага заздравяването на костната система. Когато е в изправено положение, от друга страна, се получава прехвърляне на по-голяма част от теглото на тялото върху краката, което силно стимулира растежа и подсилването на костите.  

Колоезденето използва най-големите мускули в тялото (седалищните и квадрицепсите) и е страхотно за горене на мазнините в тялото и за развитието на тези мускулни области. Колоезденето с нисък интензитет е по-добро за тези, които искат да отслабнат, тъй като тялото не може да гори мазнини при големи натоварвания, а вместо тях, ще използва глюкоген (въпреки че тялото ще замени изгорения глюкоген с метаболизирани мазнини веднага, щом може).

Колоезденето дава и други ползи за здравето, освен че подобрява представянето на пистата. Получавате всички предимства от кардио тренировките.

Недостатъци

Колкото и полезно да е колоезденето за издръжливостта, както всичко друго, то си има недостатъци и минуси.

Колоезденето може да се окаже скъп начин за кардио тренировки – необходимо е определена инвестиция, освен ако вече си имате всичко необходимо. Шосейното колоездене е по-скъпо от планинското, защото има неща, без които не можете да минете. Все пак е възможно да сведете разходите до минимум. Например, не е задължително да си купите топ велосипед... и по-обикновен ще свърши работа. Не е задължително да си купите каска за 150 лв... и такава за 20 лв ще свърши работа. Схванахте идеята.

Шосейното колоездене може да има и негативи за здравето на пилота (или на който и да е, всъщност). Карането в изправено положение силно ще увеличи натоварването върху краката и така ще развие мускулите им и ще подсили костите, но пък натоварването на коленете и ставите с времето може да доведе до контузии. Също така карането в изправено положение изисква много повече енергия, отколкото ако седите на седалката.

Прекаляването обаче може да навлече неприятности за здравето. Контузиите от претоварване, включително хронични нервни поражения на натоварените части на тялото, могат да се появят в следствие на прекалено дълго каране на велосипед. Други възможни контузии са възпаление на нерви в дланите от кормилото и на уринарния тракт от седалката на велосипеда. Това може да доведе до така наречената непреодолима перинеална болка.

Къде да карате

Когато става въпрос за шосейно колоездене, няма пряк отговор на въпроса, къде да карате в съответния град или из страната. Все пак, ето някои съвети:
1. Намерете някой онлайн форум за колоездене и се присъединете! Форумите са страхотно място за срещи с други колоездачи и за откриване на цялата необходима информация.
2. Проверете къде е легално и законно да карате във вашия регион.
3. Присъединете се към някой колоездачен клуб! Повечето от членуващите там вече познават района и знаят къде е най-добре да се кара.

Безопасност

Безопасността е много важно нещо, което не трябва да взимате лековато. Ако не се подготвите и образовате правилно за опасностите при шосейното колоездене, можете да се окажете с травми, а когато карате по автомобилни пътища, дори да бъдете ударени от автомобил.

Първите базови процедури, които ТРЯБВА да следвате, когато се подготвяте да „хванете пътя” на велосипед, са следните:
1. Трябва да имате подходяща каска за велосипед. НИКОГА не карайте без каска – тя наистина може да ви спаси живота или най-малкото да ви спести наранявания по главата, ако паднете. Освен това днешните каски изглеждат много добре, а и помагат в аеродинамично отношение.
2. Винаги спазвайте пътните правила, тъй като ще карате точно по пътищата. Запознайте се със законовите изисквания при управление на велосипед по пътищата. И въпреки че понякога може да сте с предимство... имайте предвид, че някой 2-тонен пикап може да ви свали доста лесно, затова винаги бъдете нащрек!
3. Ако карате нощно време, трябва да имате подходящи светлини на велосипеда, за да могат колите и мотористите да ви виждат и да не ви блъснат.
4. Подходящата екипировка и облекло също е много важно. Не искате да се спускате по някой наклон с 60 км/ч и панталонът ви да се заплете във веригата... няма да е никак забавно. Трябва да съобразите облеклото си и с метеорологичните условия... така е без якета при 40-градусова температура, нали...
5. Хидратацията е ключова за всяко физическо упражнение. винаги трябва да имате лесен достъп до течностите, необходими на тялото ви, за да избегнете риска от дехидратация.

Техники

В интернет можете да намерите разнообразни техники, стилове за каране на велосипед, както и други полезни съвети. Можете да проверите например тук http://www.obikolkata.com/ и тук http://koloezdene.com/

Как да започнете

Разбира се, първо ще ви трябва велосипед и екипировка, които можете да закупите от някой вело-магазин или през интернет.

Препоръчително е да вземете велосипед с подходящи размери и да му направите пробно каране, ако е възможно. Много шосейни велосипеди имат педали, които чрез специален механизъм се закачват за специализирани обувки, което ви позволява да предавате сила към педалите по време на целия оборот. Нощното каране изисква светлини. Карането в дъжд изисква подходящо облекло – ръкавици, водонепроницаемо яке, панталони и обувки.

Компонентите на велосипеда също са от значение. Среден венец най-вероятно ще е достатъчен като за начало, въпреки че доста велосипеди са снабдени със скорости. Ако ще правите големи изкачвания, за предпочитане е предният венец да е с три скорости. Иначе ще ви е достатъчно да имате и само две скорости.

Можете да закупите голям набор от аксесоари заедно с велосипеда или отделно. Това са верига, калници, багажник, помпа, специализирано облекло, резервна вътрешна гума, помпа с въздух под налягане, бутилка за вода, стойка за бутилка, комплект за лепене на гума, ключове за смяна на гума, компютърче за скоростта и други данни и т.н.

Други неща са задължителни от гледна точка на сигурността, а също и от законова гледна точка. Това е каската, светлините, звънецът и т.н.

След като имате всичко това, можете да започнете да карате. Ето накратко основните неща:
- Ако сте новаци в областта на кардио тренировките или карането на велосипед, започнете с малко и постепенно увеличавайте времето, което карате всяка седмица. Като основно правило, може да започнете само 3 пъти първата седмица, като първото каране да не е повече от 45 минути. Постепенно увеличавайте времето с по 10 минути всяка седмица
- Не карайте повече от 5 дни на седмица, за да може тялото ви да се възстанови и почине.
- Недейте да карате всеки път по един и същи маршрут, защото ще ви доскучае и ще достигнете плато на нивото си.

Допълнителна информация

Потърсете в интернет за допълнителна информация. Ще намерите много общности и форуми, които ще ви помогнат в начинанието!


#3173 Да започваме

Posted by KOBRETI on 03.05.2010, 16:03

След като отметнахме техническите подробности, нека да се концентрираме върху тренировъчната програма. Във всяка следваща секция ще намерите всичко необходимо за съответните техники, как да изпълнявате упражненията, информация за мускулните групи, как да структурирате тренировките, различни диаграми и дори илюстративни снимки.

Тук няма да намерите всички упражнения на света. Упражненията и програмите, описани тук, са специфични да създаване на тяло и ум, способни да бъдат на върха в моторните спортове. Тук ще намерите само необходимите упражнения и програми, които ще са ви необходими като пилот, за да подобрите карането си, и нищо повече. Тук няма да ви губим времето в опити да ви направим професионални бодибилдери или бегачи.


#3152 Тренировки с тежести

Posted by KOBRETI on 02.05.2010, 16:14

Тренировките с тежести развиват силата и размера на мускулите. Изпълнявани правилно, упражненията с тежести дават значителни функционални предимства и подобрения на цялостното здраве, физическа форма и, което е най-важно, високо ниво на представянето в карта или автомобила.

Според един широко разпространен метод, техниката включва повдигане на прогресивно увеличаваща се тежест под формата на разнообразни упражнения и типове оборудване, целящи различни мускулни групи. Вдигането на тежести е анаеробна тренировка, въпреки че може да се адаптира така, че да дава и предимствата на аеробната.

Основни принципи

Едно повторение представлява контролирано повдигане или избутване на определена тежест. Една серия се състои от определен брой повторения, изпълнени едно след друго без почивка между тях. Броят повторения в серията зависи от целта на упражнението. Сериите с по-малко повторения се изпълняват с по-големи тежести. Темпото на повторенията също е важен фактор.

Според теорията:
- Серия от 1 до 5 повторения развива основно силата, с по-слабо въздействие върху размера на мускулите и никакво върху издръжливостта
- Серия от 6 до 12 повторения развива балансирано силата, размера и издръжливостта на мускулите
- Серия от 13 до 20 повторения развива издръжливостта, с малко увеличение на размера на мускулите и ограничено въздействие върху силата
- Серия от над 20 повторения се счита за аеробно упражнение

Обикновено се правят от 1 до 6 серии на всяко упражнение, като се работи с 1 до 3 мускулни групи, с кратки почивки между сериите. Продължителността на почивките определя енергийната система, която ще използва тялото: например, ако изпълнявате сериите упражнения с минимална или без никаква почивка, това е известно като „кръгова тренировка” и тялото ще черпи голяма част от необходимата енергия от аеробната система.

Доказано е, че за начинаещи, тренировките с повече серии предлагат само минимално предимство пред тренировките с по 1 серия по отношение или на силата, или на увеличената мускулна маса, но за напредналите атлети, за оптимален прогрес е необходима програма с множество серии.

Тежестите за всяко упражнение трябва да бъдат така подбрани, че да могат да бъдат изпълнени определеният брой повторения. Всяко упражнение трябва да бъде изпълнявано според описанието, иначе могат да се получат контузии. Това е известно като ‘правилно изпълнение”.

Според един широко разпространен метод, тренировката с тежести трябва да използва принципа на увеличаващото се тегло, при което мускулите се натоварват поне толкова тежести, колкото могат. На това те реагират като нарастват и стават по-силни. Тази процедура се повтаря прогресивно с по-големи и по-големи тежести, когато трениращият придобие повече сила и издръжливост.

Все пак, изпълняването на упражнения на абсолютния лимит на възможностите (известно като „тренировка с 1 повторение”) се счита за прекалено рискова за всички, освен за най-напредналите, или за начинаещи, които са под надзора на инструктор. Още повече, че повечето трениращи искат да развият комбинация от сила, издръжливост и мускулна маса. Сериите с по 1 повторение не са подходящи за тази цел. Затова трениращите използват по-малки (под максимума) тежести с повече повторения, за да напрегнат мускулите – и всички техни мускулни влакна – както е според принципа за прогресивно увеличаващата се тежест.

Обикновено всяко упражнение се изпълнява до точката на моментен отказ на мускулите. Обратно на разпространеното мнение, това не е моментът, в който трениращият си мисли, че не може да направи повече повторения, а е първото повторение, когато не може да бъде довършено поради недостатъчна сила на мускулите. Тренирането до отказ, обаче, е противоречива тема. Привържениците на високата интензивност препоръчват всяка серия да бъде изпълнявана до отказ. но други експерти вярват, че това ще доведе до претрениране, и препоръчват повторенията до отказ да се изпълняват само в последната серия от дадено упражнение. Някои предлагат пък серията да приключва точно преди точката на моментен отказ: например, ако можете да извършите 12 повторения до отказ с дадена тежест, да правите само 11.

Тренировката с тежести може да бъде много ефективен начин за засилване на силата, защото могат да бъдат подбрани подходящи упражнения, а тежестите да бъдат прецизирани до разумно изтощаване на съответните мускулни групи след определения брой серии и повторения, най-подходящи за конкретния трениращ. Други упражнения за трениране на сила не предлагат гъвкавостта и прецизността, предлагана от тежестите, и често не могат да бъдат изпълнявани безопасно до моментния отказ на мускулите.

Предимства

Предимствата на тренировките с тежести са увеличена сила на мускулите, подобрен тонус на мускулите, повишена издръжливост, по-висока плътност на костите и подобряване на работата на сърдечносъдовата система.

Базовият метаболизъм на тялото се повишава с увеличаването на мускулната маса, което води до загуба на мазнини в дългосрочен план. Още повече, че интензивните тренировки повишават метаболизма за няколко часа след тренировката, което също води до загуба на мазнини.

Тренировките с тежести предлагат и функционални предимства. По-силните мускули подобряват стойката, осигуряват по-добра подкрепа на ставите и намаляват вероятността за контузии по време на ежедневните дейности. По-силната мускулатура подобрява представянето в множество спортове. Много спортисти използват тренировки, специфични за конкретния спорт. Препоръчително е скоростта на мускулните контракции при вдигането на тежести да е същата, използвана при съответния вид спорт.

Когато бъде изпълнявано правилно и с подходяща интензивност, вдигането на тежести осигурява отличен стимул за сърдечносъдовата система. Сърцето и белите дробове поддържат мускулната система; когато се използват мускулите, те от своя страна използват сърцето и белите дробове.


#3075 Кардио тренировки

Posted by KOBRETI on 30.04.2010, 00:09

При физическите упражнения, аеробната тренировка е допълнение към анаеробната. Аеробна означава „с кислород” и се отнася до процеса на използването на кислород за генериране на мускулната енергия. Аеробните упражнения включват различни видове упражнения, обикновено извършвани на средно ниво на трудност за по-дълги периоди от време, които поддържат увеличено ниво на пулса. При тези упражнения кислородът се използва за „горене” на мазнините и гликозата с цел получаване на аденозин трифосфат – основният транспортер на енергия към клетките. В началото на аеробна тренировка гликогенът се разлага на гликоза, но при неговата липса, започва разграждането на мазнината. Това е бавен процес и е придружен с намаляване на нивото на постиженията. Превключването към мазнините като гориво е основна причина за това, което маратонците наричат „да се удариш в стената”.

Анаеробните упражнения – за разлика от аеробните – се отнасят към началната фаза на тренировката, или за всякакви кратки и интензивни движения, при които гликогенът, или захарта, се отработва без кислород. При анаеробна работа, нетрениран спринтьор на 400 м ще „се удари в стената” само след около 300 м.

Кардио тренировката ще даде на пилота следните предимства:
- Увеличена сила на мускулите, отговорни за дишането и насочването на въздуха към белите дробове и навън
- Засилване и увеличаване на сърдечния мускул за подобрена ефективност на изпомпване на кръвта и намаляване на пулса в спокойно състояние
- Тонизиране на всички мускули в тялото, което ще повиши цялостната циркулация и ще намали кръвното налягане
- Увеличаване на общия брой червени кръвни телца в тялото, които транспортират кислорода към клетките
- Увеличаване на депата за съхранение на енергийните молекули, като мазнини и въглехидрати, в мускулите, което ще доведе до по-голяма издръжливост
- Увеличен поток на кръвта в мускулите

Аеробният капацитет е функционален статус на сърдечносъдовата и дихателната система, включително сърцето, белите дробове и кръвоносните съдове. Аеробният капацитет се дефинира като максималният обем кислород, който може да бъде консумиран от мускулите по време на физическо натоварване. Той е функция и на представянето на сърдечносъдовата и дихателната система, и на способността на мускулите да извличат кислорода и горивото, доставени до тях. За да се измери максималният аеробен капацитет, обикновено се ползва бягаща пътека, като първо се ходи с нормална скорост, а след това на определени интервали постепенно се увеличава натоварването. Колкото по-високо е нивото на издръжливост на сърдечносъдовата и дихателната система, толкова повече кислород се транспортира към натоварените мускули и толкова по-дълго може да бъде поддържано определено ниво без преумора. Колкото по-висок е аеробният капацитет, толкова е по-високо нивото на аеробната подготовка.

Внимание: Когато общата фитнес подготовка е професионално изискване, както при атлети, бойни спортове, полиция, пожарникари и т.н., само аеробни упражнения може да не дадат добре балансирана подготовка. В частност, мускулната сила, особено на горната част на тялото, обикновено се пренебрегва. Също така метаболичните пътища, свързани с анаеробния метаболизъм, които генерират енергия по време на високо-интензивни кратки задачи, като спринт, не се тренират на необходимото ниво. Аеробните упражнения, обаче, са изключително ценен компонент на балансираната програма за подготовка, както и за здравето на сърдечносъдовата система. Да не говорим за предимствата, които те дават на занимаващите се с моторни спортове.

Някои хора получават травми от повтарящите се движения на някои форми на аеробните упражнения и трябва да изберат по-нетравмиращи и по-леки упражнения или да увеличат паузите между аеробните тренировки, за да могат да се възстановяват по-добре.

Аеробните упражнения не увеличават толкова забележимо метаболизма при покой, колкото някои форми на вдигане на тежести, и следователно може да са по-малко ефективни за намаляването на натрупаните мазнини. Все пак, този вид тренировки позволява по-дълга и по-честа активност, а и консумира повече енергия при активен начин на живот. В допълнение, метаболичната активност се увеличава за няколко часа след конкретна аеробна тренировка.

Като резултат, аеробната тренировка ще увеличи нивото ви на издръжливост и ще помогне на тялото ви да се представя на оптимално ниво. Кардио тренировката е един от най-важните методи за моторните спортове, дори повече от тренировките с тежести. Ако имате добра аеробна подготовка, ще можете да карате много по-дълго и при по-големи натоварвания по време на състезателния уикенд, което може да се окаже разликата между победителите и губещите.


#2428 Награда за шампиона 2010

Posted by KOBRETI on 19.03.2010, 00:44

ОК с удоволствие обявява, че ще осигури на шампиона през тази година да кара напълно безплатно в едно състеазние Ротакс през 2011. За негова/нейна сметка ще е единствено да отиде на съответната писта, евентуално храна и спане, ако остане. Всички разходи по състезанието ще му бъдат осигурени.

Предложението важи със задна дата и за шампиона през 2009 г - Феро.

Подробности ще има много скоро.


#1990 Пилоти и отбори 2010 - ДИСКУСИИ

Posted by KOBRETI on 13.02.2010, 12:39

какво точно искаш да ри кача за отбори и пилоти, само не разбрах...

Корекции в номерата НЯМА да има. Номера получават всички отбори, които са участвали предишния сезон. Ако някой отбор не участва, номерата му остават незаети до следващата година...


#1939 Отбори и пилоти 2010 - РЕГИСТРАЦИЯ

Posted by KOBRETI on 09.02.2010, 16:58

В тази тема ШЕФОВЕТЕ да запишат отборите си. Краен срок - преди първото участие на някой пилот от отбора!

Много внимавайте със състезателните номера, тъй като тази година те ще са от изключително значение. Всеки пилот ще трябва да има своя номер от двете страни на каската си! Лепенките ще бъдат изработени от ОК. Ако някой иска сам да си ги направи, също не би било проблем, но трябва да се съобрази с изискванията за размер и четивност на номерата. Освен това не е добра идея боядисването им на каската за постоянно, тъй като номерата ще се сменят за следващия сезон. По-долу давам заделените състезателни номера за отборите, намерили място в миналогодишното класиране. Всички нови отбори трябва да заемат следващите ТРИ състезателни номера, които са свободни към момента на записването си!


0-3 Скудерия Ферари - KOBRETI, Frol, CRASH
4-6 Shadow Kart Team - Bobby, Zanardi, Руски
7-9 Wildfire - Charlie, Vectra 1.4+, Lubo Lauta
10-12 TNT Racing - gitbul, Nightblade, mario_montoya
14-16 Plovdiv Racing Team - Goran, Kose Bose, Marto.A.M
17-19 Pushing Unlimited & M3
20-22 Teva Racing - yavor, -KaMeN-, Maverick
23-25 Kartridge
26-28 JAK Racing Team - Joko44, Kickdown, [...]
29-31 Shnur Racing - dimerio, [...], Kirlifon
32-34 KSV Racing - calypso^, SeT, senna112
35-37 Leader Kart Team - Quinn, Wheldon, julija_ok
38-40 RC Racing
41-43 Karting Sport Team - bob4o, [...] , [...]
44-46 Ghost Riders
47-49 Fly Boys
50-52 CLM Karting Team
53-55 Digisound Racing
56-58 Vampires Hunters - ILIEV, mitko.malinov, Filkata323
59-61 Alpinestars Racing - BoRkY, Riper, kartingman
62-64 BRT vasil_kolarov, specialized
65-67 Sixth Gear The Red Baron, Gag, [...]
68-70 Krisi, [...] , [...]
71-73 Димитър Лалев, [...] , [...]
74-76 Underground Kart Team niki7878, [...] , [...]
77-79 SpeedLine ToniKRS, [...] , [...]
80-82 EF-D2 Shippy, unforgiven_III , [...]


Записването да става по следния образец:

Отбор: ИМЕ
Шеф: ИМЕНА и НИК
Собственик: ИМЕНА и НИК
56. ИМЕНА и НИК
57. ИМЕНА и НИК
58. ИМЕНА и НИК

ТЕМАТА НЕ Е ЗА ДИСКУСИИ!!!


#510 Накланяне на тялото

Posted by KOBRETI on 02.12.2009, 19:01

Само с 2 думи ще кажа каквое моето мнение да дам тон на дискусията...

При завой е хубаво тялото да се накланя НАВЪН, а не навътре! В някои завои е добре освен навън, да се накланя и напред. На правата е добре тялото да стои изправено - навеждане с цел аеродинамика няма смисъл.

Съгласни ли сте, не сте ли съгласни, вие как карате и т.н. :)


#164 Втори кръг - 28.11.2009 - Лаута

Posted by KOBRETI on 27.11.2009, 00:36

Марио, мен си ме пропуснал в списъка, макар че в петък ще потвърдя дали ще идвам... Дадох заявка още 2-то мнение по темата


#83 Стоп-старт

Posted by KOBRETI on 25.11.2009, 12:32

Може да ви предложим лека модификация на правилото, примерно за вторите 3 кръга, за да се види на практика кой вариант е по-добър...

Недостатъкът на сегашния вариант е, че ако си с бърз карт, спираш след 1-та обиколка, после караш на чиста писта и никой не може да те спре да победиш, докато ако си с по-слаб карт, общо взето нямаш никаква стратегия...

Ще ти пиша някъде след 3 кръг, за да го дообмислим дотогава...