Jump to content


KOBRETI

Member Since 20.11.2009
Offline Last Active 10.12.2020, 10:57
-----

#9239 Епекс на завоите

Posted by KOBRETI on 11.05.2013, 21:29

Ейпексът е точката, в която си най-близо до вътрешната част на завоя... Затова е ранен, късен, среден... Ако беше някаква константна точка, нямаше да се казва "траектория с късен ейпекс", а щеше да е "траектория с приближаване до вътрешната част СЛЕД ейпекса"... Не знам кой ви ги е наговорил тези глупости... Ейпексът е различен според пилота, стила му на каране, ситуацията в състезанието - една обиколка може да го вземеш един завой с късен, а друга - примерно ако се защитаваш - с ранен...




#9141 Ъпдейт на форума

Posted by KOBRETI on 11.04.2013, 16:17

Да отбележа няколко благинки на новия форум...

 

1. Имате бутон Like на всеки пост долу вдясно. Гласуването е публично и се вижда кой е харесал

2. В профила имате възможност да качите фонова снимка или цвят на фона, за да си го персонализизрате... (Или сложете много голяма като размер снимка, за да покрие целия прозорец, или отбележете полето Tile, за да се повтори снимката много пъти)

3. През мобилно устройство автоматично се отваря много приятен мобилен вариант




#9139 2 кръг - FDKART - 06.04.2013

Posted by KOBRETI on 10.04.2013, 22:10

Бижу! Много добре казано, Веско!




#9122 2 кръг - FDKART - 06.04.2013

Posted by KOBRETI on 08.04.2013, 22:42

Сега.... Вярно е, че отпред водачите на колоната караха прекалено бавно на старта и се оглеждаха назад, вместо да гледат напред към маршала с флаговете... Но принципно те няма как да са виновни за това, че някой отзад е прекалено напорист, прави фал старт, удря предния и т.н... Виновен в общия случай за удар отзад е задният... а предният като цяло няма вина за това, да не говорим пък още по-предния... самият старт ще се оправи лесно с малко повече инструктаж и с по-стриктно наблюдение на редицата от втори маршал отстрани... мазильокът в първи завой не идва от предните а от задните... предните са свободни по правилник да си избират къде карат по цялата ширина на пистата, без да правят 2 блокиращи маневри.... тези отзад трябва да се съобразяват с това...




#9041 Съдийството оттук насетне

Posted by KOBRETI on 07.04.2013, 19:00

Не знам дали не ми е рано да давам акъл, защото съм прекалено отскоро тук, но това, което виждам е по-скоро някакъв full contact вариант на картинг.  Ако настройката на пилотите е да карат така не виждам оправия ако ще и 1000 маршала да има...

Има, има... и по-зле е било ;)

 

 

Пък и решенията на маршали, които са ангажирани с отбори са меко казано... атакуеми.

Затова всеки сектор ще бъде наблюдаван от двама. Ако единият е съотборник на виновния, неговото мнение няма да се взима предвид...

 

 

Така че съветите ми са - махнете отборите - това ще изчисти системата.

Лично аз не бих искал... това е едно от хубавите неща...

 

 

И въведете наказание за ВСЕКИ контакт, който води до промяна в позицията в рамките на два завоя след мястото на контакта . Ако всяка лоша атака или защита ти коства 3-4 позиции ще се замислиш, преди да правиш каубойски изпълнения.

Това и сега го има... всяко изпреварване след контакт се наказва със старт-стоп... Второто такова нарушение се наказва с черен флаг... Проблемът е, че маршалите не са разпределени правилно и има слепи петна по пистата...

 

 

И друго - според мен не трябва да се допускат като правомерни атаки, при които има дори и една гума на карта на атакуващия извън асфалта. Това отваря врата за атаки при напълно затворена врата, които винаги завършват с контакт и с черни мисли за атакувания през поляната. 

Във всички моторни спортове го има правилото за 2 гуми на пистата... Ако забраним излизането от пистата, трябва да слошим още 10 пъти повече маршали, за да гледат на всеки завой дали някой не е стъпил с 5 см отвън, а и става много спорно дали той нарочно е минал оттам, или не му е оставено място... За контактите при изпреварване, не винаги е виновен изпреварващият - както в твоя случай с Феро - ти си вътре, а той те удря отвън...




#9035 2 кръг - FDKART - 06.04.2013

Posted by KOBRETI on 07.04.2013, 12:54

Краси -

Радвам се, че се интересуваш от мен :-)

Аз се интересувам от всеки състезател в шампионата, така че не ги взимай толкова навътре...

 


 

На пистата ви казах - ударих карта на Велислава в страничния борд на завой 4. Моят карт беше изцяло на бордюра отвътре до нейният. Не видях, че се е завъртяла защото не стана пред мен. Наказахте ме. Нито съм спорил, нито съм се карал с някого. Вие решавате, аз приемам решението ви. От своя страна не съм си позволил да кажа 1 дума на никой от хората, които ме удряха.

хм... Как аз, който бях ПРЕД вас, видях, че тя се е завъртяла, а ти не си... странно... За другото - поздравления, така се прави...

 

 

 

Боби се заяде лично с мен без даже да ме познава. Поздравявам го за усиличта по организацията на състезанията, това е чудесно хоби за всеки от участниците. Но когато прерастне в лични нападки и квалификации, няма как да не се получи съответната реакция.

Точно тук бъркаш много...

 

 

 

За инцидентите, които съм видял - те бяха 3 - за всеки съм информирал Мишо (най-близо до мен по завоите, при липса на комуникация). Нито съм решавал кой с колко ще се наказва, нито съм давал наказанията.

За маршалстването ти не съм казал нищо... Такива са сегашните условия и всеки прави каквото му е по силите...

 

 

 

Ако Жоро Маждраков качи он-борда от ситуацията и аз греша - ще си понеса всички критики, последствия и лоши настроения.

Ако се окаже, че аз съм прав - очаквам да ми се извините със същата енергия и децибели.

аз нямам проблеми с това... но, доколкото разрах на пистата, Жоро нямаше никакви претенции към Боби...

 

 

 

Краси -

След състезанието имаше възможност да ми зададеш въпроси и за разлика от теб не съм си измислял нищо. Написаното от теб ме засяга лично, защото от части е невярно и обвинително към мен (не че много хора ще седнат да го четат). Не знам дали ще ти бъде приятно, ако аз започна да си изразявам публично мненията на база настроения и (мога само да предполагам) лични симпатии. Аз не се чувствам в позиция да ти отговарям на коментарите. Ако ви преча на провеждането на частния ви шампионат, моля да ме информирате, за да не идвам следващите пъти  :) .

Аз на Бенковски се опитах да говоря с теб, след като ме избута от завоя и ме минахте 2-3 карта, но ти каза, че не се интересуваш и не искаш да говориш с мен, така че не видях причина да го правя пак... Но може пък да греша и ти да си почнал да проявяваш интерес към мнението ми... На никого не пречиш, спокойно... Казах ти, че си на светлинни години от този момент...




#7662 Любителски Шампионат по Картинг гр БУРГАС

Posted by KOBRETI on 18.11.2011, 15:45

не, за другия шампионат говоря - варна, пловдив, стара загора


#7646 без Фейсбук

Posted by KOBRETI on 17.11.2011, 11:58

така, момчета и момичета, положенкето е следното. до гуша ми дойде от фб. отсега нататък там няма да се развива никаква дейност официално, освен че новините ще излизат автоматично на страничката на сайта. няма да пускам никакви състезания, събития, информация и каквото и да било друго. работя усилено по новатс версия на сайта и там ще имате всичко, което ви трябва без да се налага ползвамето на фб. освен форума, мобилна версия ще има и самият сайт. всеки потребител ще има много богати опции за настройки на профила си и това ще е интегрирано с данните за пилоти, състезания и резултати, така че ще имаме доста повече "социални" функции. цялата информация за потребителя, включително състезания, в които е участвал, календар на състезанията, в които планира да участва, резултати, класиране, статистики и т.н., ще бъде налична в много удобен вариант. ще бъде имплементирана и опция за приятели, за да виждате и те какво правят, в кои състезания участват и т.н.... социална мрежа за моторни спортове :)


#6957 Допълнителни правила за секцията

Posted by KOBRETI on 10.04.2011, 14:44

Освен правилата на форума, тук важат и следните допълнителни правила:

1. Забранено е ъпване на теми, освен ако не е с нова информация/цена.
2. Желателно е след като дадена оферта вече не е валидна, това да бъде написано от автора в темата, за да бъде тя заключена.
3. Забранено с спамене по офертите. Ако цената не ви харесва, просто не пишете по темата.
4. Секцията е безплатна само за лични обяви. Търговски обяви се считат за реклама и ще бъдат публикувани срещу заплащане.

 

Ценоразпис за платени услуги:

1. Лична обява - бодната тема за 1 месец: 10 лв

2. Търговска обява - публикуване: 10 лв на обява

3. Търговска обява - бодната тема: 30 лв на месец или 10 лв на седмица

4. Изпращане на обява по имейл до всички регистрирани потребители на форума: 50 лв




#5779 Rotax Max Challenge Grand Finals 2010

Posted by KOBRETI on 18.11.2010, 14:14

В галерията съм качил снимки от първите 2 дена


#5721 Rotax Max Challenge Grand Finals 2010

Posted by KOBRETI on 15.11.2010, 22:33

На сайта е направена специална секция за финалите - влиза се през банерчето в лявата колона точно под търсачката.

http://auto-kart.com...finals-2010.php

Тук ще се показва видеото, когато го излъчват, можете да видите конфигурацията на пистата, прогнозата за времето, както и информационна брошура за състезанието. Видеото може да се увеличава на цял екран. Брошурата също.

А не разбрах, каква е наградата?

C) The title Winner of the RMCGF will be awarded to the Driver who has won the Final

купа :)


#5697 Rotax Max Challenge Grand Finals 2010

Posted by KOBRETI on 14.11.2010, 14:33

Момчета и момичета, от днес започват големите финали в Ротакс за 2010 на пистата Ла Конка (La Conca) В Италия.

Стискаме палци на Васко да се представи страхотно! От тази година има и специален клас за пилоти над 32 години, така че като гледам колко добри пилоти над тази възраст има при нас, дано догодина да имаме повече участници :)

На сайта ще ви държим в течение с новини около финалите, а също така ще можете да наблюдавате видео на живо, когато има такова от организаторите. Вече можете да коментирате новините направо на съответната страница с новината :)

http://auto-kart.com/novina.php?id=239

http://auto-kart.com/novina.php?id=245


#5541 ВТОРИ ЗИМЕН ШАМПИОНАТ

Posted by KOBRETI on 27.10.2010, 22:44

аз се записвам също, без да обещавам участие всичките кръгове :)

от мен - класиране, новини и резултати на сайта в момента, когато ми бъдат изпратени :)


#5216 Врат и трапецовидни мускули

Posted by KOBRETI on 12.10.2010, 10:02

Снимките тук: http://auto-kart.com/novina.php?id=228

Ще започнем с може би най-важната група мускули – ако я игнорирате, това ще унищожи представянето ви на пистата и до голяма степен ще обезсмисли останалата ви тренировка. Тези мускулни групи са вратът и трапецовидните мускули. Трябва да развиете тези мускулни групи и те да са в оптимална форма, за да издържите по време на състезание. Вратът и поддържащите го мускули са отговорни за издържане на G-силите под тежестта на каската – ако си мислите, че това е лека работа, направете няколко обиколки с бърз карт или друга, по-голяма, машина. Ако вратът ви е слаб, той ще се предаде и представянето ви ще пострада ужасно много, независимо в каква форма е останалата част от тялото ви.

Изометрично упражнение за врата – напред и назад
Сн. 1 - Начало и край
Сн. 2 - Начало и край

Изпълнение
Можете да изпълнявате упражнението от седеж или стоеж, въпреки че може би е малко по-добре да сте в седнало положение с изправен гръб и правилна поза на твърд стол. Дръжте главата си изправена и поставете двете си ръце на челото. Започнете да натискате с глава напред, използвайки само мускулите на врата си, като същевременно упражнявате същия натиск с ръцете си (главата не се движи). Дръжте мускулите напрегнати през цялото упражнение, особено при натиска с глава назад. Повторете същото, но с ръце зад главата.

Серии и повторения 6 серии по 35 повторения

Изометрично упражнение за врата – настрани
Сн. 3 – Начало
Сн. 4 – Край

Изпълнение
Можете да изпълнявате упражнението от седеж или стоеж, въпреки че може би е малко по-добре да сте в седнало положение с изправен гръб и правилна поза на твърд стол. Дръжте главата си изправена и поставете едната си ръка отстрани на главата. Започнете да натискате с глава настрани, използвайки само мускулите на врата си, като същевременно упражнявате същия натиск с ръката си (главата не се движи). Повторете същото, но от другата страна.

Серии и повторения 6 серии по 35 повторения

Повдигане на раменете с дъмбели за трапецовидните мускули
Сн. 5 – Начало
Сн. 6 – Край

Изпълнение
Започнете в стоеж с ръце отстрани на тялото. Изберете средни или тежки дъмбели. Повдигнете раменете си колкото можете повече, все едно се опитвате с тях да докоснете ушите си. Задръжте в горната позиция 3 секунди и след това отпуснете в начало положение. При това упражнение трябва да движите само раменете си. Много е важно да задържите в най-горна точка за малко, както и да не отпускате раменете си рязко надолу – вместо това трябва да спуснете бавно, под пълен контрол.

Серии и повторения 6 серии по 25 повторения


#4334 Konza, 07.08.2010

Posted by KOBRETI on 08.08.2010, 12:02

Класирането ще излезе по-късно днес, след като разгледаме видеото, защото има още ненаказани инциденти с удар и изгасване на предния карт.

Между другото - едно страхотно изпълнение от вчера - на Косьо му изгасва карта на старт-финалната права, той реагира веднага, влиза в бокса за стоп/старт по инерция, където му палят карта и продължава! Просто шампка му свалям за това изпълнение!