Jump to content


Photo
- - - - -

8 кръг - БЛАГОЕВГРАД - 25.08.2012


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 22.08.2012, 09:04

Лека промяна - ще се кара пак в права посока, а последния кръг през октомври ще бъде в обратна.Отново с вечерен график, че този път наистина дават стабилни жеги.

16:00 - 18:00 - Тренировки
18:30 - 20:00 - Квалификация
20:30 - 21:10 - Гонка 1
21:30 - 22:10 - Гонка 2
22:30 - 23:10 - Гонка 3 (ако има)

Посока: права (по часовника)
Дистанция: 720 м/об
Състезателни об: 2 манша по 14
Дистанция на манш: 10,08 км
Общо обиколки с квалификация: 34
Обща дистанция: 21,16 км

Цена - 65 лв

#2 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 25.08.2012, 23:52

От моя гледна точка, състезанието беше много яко. Супер борби си направих преди всичко с Румен и Веско, а преди това и с Косьо :)

Извинявам се на Веско за един жест, дето не трябваше да го правя, ама неуспешното му изпреварване на място го възприех малко по-лично, отколкото трябваше :) Ще черпя...

С Румен над половин обиколка бяхме карт до карт, а зад нас плътно, пак карт до карт, бяха Веско и Ники и лютеницата беше невероятна по едно време втори манш! А първи манш с Веско толкова се бяхме вглъбили в битката, че Румен и Ники пред нас като си направиха спирането в бокса преди последната обиколка, и двамата решихме, че манша е свършил и спират в Бокса, така че много бавно, без да се изпреварваме, влязохме и ние на колонка в бокса, а там гледам - вдигат флага за тръване :D Ама така е, като изгубих бройката на обиколките... Ако бях останал на пистата, щях да свърша манша 1-ви, а втори манш с 10-ката нямаше да имам проблем да си направя ластик и да спра, ама както и да е!

Честита победа на Румен и пак - страхотни битки на пистата, поне с мое участие :) Веско е започнал да кара доста по-агресивно, което ме изненада донякъде, но поне спрямо мен всичко беше в рамките на правилника и удоволствието беше на макс...

Организационно малко издънки - нямахме марж да мърдаме с гумите, за което ще си говоря със собственика за следващото състезание, защото с това ниско налягане най-малкото картовете се хлъзгаха доста повече, отколкото щяха с по-високо, така че ако целта е била да се пазят гумите, стана точно обратното... Имаше и някакъв тийм-билдинг, ръчнат по средата на ссътезанието ни, който не беше фатален, но не трябва да се допуска повече...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#3 Frol

Frol

    Напреднал

  • Пилоти
  • PipPipPip
  • 71 posts

Posted 29.08.2012, 17:23

Качил съм онборд записите:
първи манш - Румен
втори манш - Веско
втори манш - Румен

Качил съм и квалификацията, но не съм дал линкове тук. Всеки може да ги види в канала в YouTube.

#4 charlie

charlie

    Професионалист

  • ОК / ДК
  • 204 posts

Posted 01.09.2012, 10:09

Гледах видеото и мога да кажа че съм голям тъпак.
Повече никаква спирачка при атака в завой, ама нейсе...
Ако ни бяха разрешили поне гумите да бъдат 1,5 - 1,6 според мен
щеше да бъде още по оспорвано и времената биха паднали с още 0,5 - 0,6, ама нали има специлисти, аз кво да кажа...
Отеглям консигнацията срещу Веско в касата остават 20 лв от мен. :)

Charlie

#5 Michail

Michail

    Напреднал

  • Пилоти
  • PipPipPip
  • 73 posts
  • Град:София

Posted 08.09.2012, 10:24

Гледах видеото и мога да кажа че съм голям тъпак.
Повече никаква спирачка при атака в завой, ама нейсе...
Ако ни бяха разрешили поне гумите да бъдат 1,5 - 1,6 според мен
щеше да бъде още по оспорвано и времената биха паднали с още 0,5 - 0,6, ама нали има специлисти, аз кво да кажа...
Отеглям консигнацията срещу Веско в касата остават 20 лв от мен. :)

Charlie


Не си забравил какво си говорихме тогава нали ?
Да, мерси за което ;) :D
Never underestimate the Power of stupid things in large numbers !




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users