Jump to content


Photo
- - - - -

ПРОМЕНИ! Влизат в сила от следващия старт на Лаута!


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 20.03.2012, 10:18

Така, поради голямото протакане на Бенковски, част от което беше по независещи от нас причини - по-ъсния старт заради неготовност на пистата, проблемите с транспондера на квалификацията и пуснатите преди старта клиенти - но имаше и такива, които си зависеха само от регламента и организацията.

Боби ще пусне по-късно до края на седмицата окончателните текстове в регламента и кодекса - не знам точно кое къде ще бъде, но ето набързо в какво се състоят те:

1. Маншовете в гонките отново се събират заедно. Т.е., 1 гонка кара 2-та си манша, след това 2 гонка и т.н.
2. След изтегляне на жребия за картовете, главният маршал ще обяви колко време имат пилотите да си подготвят карта с баласт и налягане на гумите. Времето ще бъде засичано по часовник и ще бъде обявявано - или с голям часовник, ако намерим подходящ, или с табелка с броя на оставащите минути както във Ф1 са светлините на светофара, или устно. Който пилот не е в карта си готов за тръгване при изтичане на това време, ще потегли последен, без да има право да си върне мястото в стартовата решетка по време на загряващата обиколка. Това време най-вероятно ще е нещо от рода на 5 мин. Може някой да каже, че времето е малко, но затова сте отбори - помагайте си.
3. Който иска да си регулира налягането на гумите, да си се погрижи за съответното средство за това - помпа, компресор, балон, с уста, или каквото си поиска. Времето за подготовка на картовете НЯМА да е достатъчно всички да се изредят на компресора на пистата. Не е забранено той да бъде използван, но там ще е на принципа който превари, стига да е в рамките на позволеното време. Компресора на пистата, ако има такъв, ще бъде използван безпроблемно по време на квалификацията, но отново - за да е сигурно, че ще можете да си регулирате налягането на гумите, си осигурете средство за целта, тъй като не е гарантирано, че пистата ще може да предостави компресор, който да бъде сложен на мястото, на което се сменят пилотите по време на квалификацията.

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#2 ulyalyalya

ulyalyalya

    Напреднал

  • Пилоти
  • PipPipPip
  • 90 posts
  • Град:Бургас

Posted 20.03.2012, 10:31

След тези промени ще се намали времето на състезанието минимум с 1 час. Поздравления за повишаването на организацията. По отношение на налягането, скоро видях манометри от порядъка на 10 лв с които естествено можеш само да изпускаш, но мисля, че ще вършат работа.....

"Край на колоната"


#3 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 20.03.2012, 10:45

Ами, един манш 22 обиколки се минава за 20 мин... Значи 6 манша по 20 мин - състезанието е било чисто 2 часа, ако броим само самите гонки. Ние го направихме за 5 часа, значи сме губели по около 30 мин на всеки манш, така че спестеното време би трябвало да е повече от 1 час :) Аз ги смятам към 2. Крачни, ръчни и т.н. помпи също има доста евтино, така че едва ли ще е проблем на база на разходите за самите състезания...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#4 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 20.03.2012, 14:19

Само да вмъкна, че на Лаута няма да разрешат изнасянето на тамошния компресор, така че не разчитайте изобщо на него.
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#5 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 20.03.2012, 16:19

то па един компресор.... без накрайник и манометър
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#6 Say Nothing

Say Nothing

    Професионалист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 100 posts
  • Град:София

Posted 20.03.2012, 17:43

Може, ама го има ;)
Страшно е, когато шефът ти е жена. Но още по-страшно е, когато ЖЕНА ТИ ТИ Е ШЕФ!

Каква е поуката от филма Шрек? - Не е важно да си красив, важното е да намериш същия изрод като себе си!

#7 FERRARIST

FERRARIST

    Гадно Копиле

  • ОК / ДК
  • 366 posts
  • Град:Стара Загора

Posted 20.03.2012, 18:24

Има помпи, голямо важно че няма да го дадат......

#8 BasicElement

BasicElement

    Schumacher Sport

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 145 posts
  • Град:София

Posted 21.03.2012, 09:06

Като цяло съм съгласен с промените, макар че лично за мен маншовете са по-добре в сегашния им вид - първи маншове на отделните гонки, след това втори маншове.
По този начин от една страна избягваме голямото чакане за тези, които ще карат във втора и трета гонка, от друга - класиралите се от 4-то до последно място в първата гонка вероятно ще останат за награждаването.

При събрани маншове и наличие на три гонки, тези които попадат в последната, ще трябва да чакат близо 2 часа между квалификацията и състезанието. Лично за мен това е прекалено дълъг период, в който се губи всякаква концентрация.

За времето между жребия и старта съм напълно съгласен.

#9 zanardi

zanardi

    Captain

  • ОК / ДК
  • 416 posts
  • Град:Горна Оряховица, Велико Търново, София

Posted 21.03.2012, 20:08

Като цяло съм съгласен с промените, макар че лично за мен маншовете са по-добре в сегашния им вид - първи маншове на отделните гонки, след това втори маншове.
По този начин от една страна избягваме голямото чакане за тези, които ще карат във втора и трета гонка, от друга - класиралите се от 4-то до последно място в първата гонка вероятно ще останат за награждаването.

При събрани маншове и наличие на три гонки, тези които попадат в последната, ще трябва да чакат близо 2 часа между квалификацията и състезанието. Лично за мен това е прекалено дълъг период, в който се губи всякаква концентрация.

За времето между жребия и старта съм напълно съгласен.


навремето 1 бяха 3 ,2,1 гонка после няколко камикадзете прецакаха картовете върви карай, затова мисля че така е най добре 1 гонка 2 манша и след това другите. Относно чакането могат да помагат в маршалстване и прочие, така или иначе е хубаво да има поне 4 поста със знамена освен главния поне преди беше така.
BMW 320I - 110kw




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users