Добро е
Споделете нещо повече за пилотирането на подобен тип машина. Какво са основоните разлики с картинга, как напаснахте навиците от ренталките към автомобила и т.н. Предполагам, на всички би им било интересно.
Как да ти кажа... Доста е различно и от ренталки и от бегачки картове та дори и от каране на кола. Първото е че тази кола си е направена за писта - не е като улична. Много лека е, но за сметка на това стои зверски добре (има сцепление) до толкова, че даже трябва да преодолееш психическата бариера, че влиза в завоя без да мръдне. Другата основна разлика са спирачките - спираш много късно и си мислиш, че едва ли не си закъснял, а след това се оказва, че си спрял 30-50м по-рано
В случай, че успееш да и свикнеш и изкараш възможностите на шасито, със сигурност може да носи още поне 100 к.с. - с сегашните 192к.с. предполагам че доста скоро ще ни станат малко. Но това след следващите тренировки
В сегашния вариант според мен имаме поне 5-6 сек. още да свалим на пистата в Серес.