Jump to content


Photo
- - - - -

Първо състезание за Wildfire - Lotus


  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#41 goran.angelov

goran.angelov

    Новак

  • Пилоти
  • Pip
  • 4 posts
  • Град:София

Posted 04.02.2011, 12:21

Току що топли новини от бокса. След рутинен преглед на бегачката след състезание, установихме, че колата е била настроена не като за писта - ами като да не ти друса :lol: Т.е. супер мека. Така, че сме карали даже перфектно. А ако беше като хората...


Още едно правило: Никога, ама НИКОГА не се доверявай на когото и да било и всичко провери САМ. Особено преди състезанието.

#42 rosen.kolarov

rosen.kolarov

    Начинаещ

  • Пилоти
  • PipPip
  • 17 posts
  • Град:София

Posted 04.02.2011, 13:32

Росене, аз не съм човека да кажа как е най-добре, но влизане на 1-ви завой с около 110 км/ч беше немислимо. Задницата веднага литваше.


Ами явно нещо не сте нацелили завоя, освен това не виждам да подавате междинна газ при дауншифт-а (т.е. хиил анд тое) освен това както
сам казваш минаваш по доста "спъната" траектория. Е30-ката на младоците преди да счупат маторЯ влизаше в първи завой с 125-135 км. а
пък те караха с гуми за "мъгла" и на телове влизаха всеки път в бокса (има снимки по форумите доста).

#43 Vectra 1.4+

Vectra 1.4+

    Напреднал

  • ОК / ДК
  • 98 posts

Posted 04.02.2011, 14:20

Ами явно нещо не сте нацелили завоя, освен това не виждам да подавате междинна газ при дауншифт-а (т.е. хиил анд тое) освен това както
сам казваш минаваш по доста "спъната" траектория. Е30-ката на младоците преди да счупат маторЯ влизаше в първи завой с 125-135 км. а
пък те караха с гуми за "мъгла" и на телове влизаха всеки път в бокса (има снимки по форумите доста).


Росене ако гледаш мойто каране аз изравнявам обороти, но когато ми трябва (преди 14 завой). На първи не ми е необходимо. Проблема явно е в настройките - били сме на почти най-меки амортисьори (bound rebound). От събота още ми буташе задница на всички дълги завои. Сега чакам инфо за сходимостта и ъглите на предница и задница. Така, че нещата ще си дойдат на мястото :D Следващия Серес времената няма да са тия - обещавам.

#44 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 04.02.2011, 23:20

Поздравления за всичко....как ми се иска и на мен...., наистина ви завиждам, но може ли да се премести това в отделна тема, това противоречи на правилата на форума, не че някой му пука де...
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#45 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 04.02.2011, 23:41

Поздравления за всичко....как ми се иска и на мен...., наистина ви завиждам, но може ли да се премести това в отделна тема, това противоречи на правилата на форума, не че някой му пука де...

Ми то си е в отделна тема!
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#46 lubo lauta

lubo lauta

    Пенсионер

  • ОК / ДК
  • 661 posts
  • Град:Пловдив

Posted 06.02.2011, 16:35

Росене ако гледаш мойто каране аз изравнявам обороти, но когато ми трябва (преди 14 завой). На първи не ми е необходимо. Проблема явно е в настройките - били сме на почти най-меки амортисьори (bound rebound). От събота още ми буташе задница на всички дълги завои. Сега чакам инфо за сходимостта и ъглите на предница и задница. Така, че нещата ще си дойдат на мястото :D Следващия Серес времената няма да са тия - обещавам.

За този таласъм имам колектори за турбо,около 300лв. :)
Не забравяйте, че тука сме като във ФИА - отнасяш комисарската тояга и нямаш право на обжалване. :)

#47 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 06.02.2011, 18:17

И репатрак за превозване на колата... ;)
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#48 lubo lauta

lubo lauta

    Пенсионер

  • ОК / ДК
  • 661 posts
  • Град:Пловдив

Posted 06.02.2011, 19:18

И репатрак за превозване на колата... ;)

Разбира се B)
Не забравяйте, че тука сме като във ФИА - отнасяш комисарската тояга и нямаш право на обжалване. :)

#49 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 06.02.2011, 19:32

Разбира се B)

И застраховки!!!
И светодиодни ленти, да свети цялата от долу! :D :D
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#50 charlie

charlie

    Професионалист

  • ОК / ДК
  • 204 posts

Posted 19.02.2011, 09:31

Кадри от състезанието ползвани в този рекламен клип:

:)

#51 Quinn

Quinn

    Професионалист

  • ОК / ДК
  • 127 posts

Posted 19.02.2011, 21:02

Добро е :)
Споделете нещо повече за пилотирането на подобен тип машина. Какво са основоните разлики с картинга, как напаснахте навиците от ренталките към автомобила и т.н. Предполагам, на всички би им било интересно. :)

Shadow Kart Team


#52 lubo lauta

lubo lauta

    Пенсионер

  • ОК / ДК
  • 661 posts
  • Град:Пловдив

Posted 19.02.2011, 21:32

Добро е :)
Споделете нещо повече за пилотирането на подобен тип машина. Какво са основоните разлики с картинга, как напаснахте навиците от ренталките към автомобила и т.н. Предполагам, на всички би им било интересно. :)

Те са дЪрти,да не мислиш че вече помнят какво са правели :D
Не забравяйте, че тука сме като във ФИА - отнасяш комисарската тояга и нямаш право на обжалване. :)

#53 FERRARIST

FERRARIST

    Гадно Копиле

  • ОК / ДК
  • 366 posts
  • Град:Стара Загора

Posted 20.02.2011, 12:01

Мда - те затва и са снимали баси.......иначе мемори отде....

#54 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 20.02.2011, 18:44

Кадри от състезанието ползвани в този рекламен клип:

:)

Супер! Много яка! :)
"ЖЪЛТИЯТ ТИМ" - как да не го харесам
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#55 BoRkY

BoRkY

    BMW Kart Team Challenge

  • Пилоти
  • PipPipPipPipPip
  • 666 posts

Posted 20.02.2011, 20:20

Дано на другото участие, малко повече смелост с колата и работата, ще стане :)

#56 Vectra 1.4+

Vectra 1.4+

    Напреднал

  • ОК / ДК
  • 98 posts

Posted 21.02.2011, 17:56

Добро е :)
Споделете нещо повече за пилотирането на подобен тип машина. Какво са основоните разлики с картинга, как напаснахте навиците от ренталките към автомобила и т.н. Предполагам, на всички би им било интересно. :)


Как да ти кажа... Доста е различно и от ренталки и от бегачки картове та дори и от каране на кола. Първото е че тази кола си е направена за писта - не е като улична. Много лека е, но за сметка на това стои зверски добре (има сцепление) до толкова, че даже трябва да преодолееш психическата бариера, че влиза в завоя без да мръдне. Другата основна разлика са спирачките - спираш много късно и си мислиш, че едва ли не си закъснял, а след това се оказва, че си спрял 30-50м по-рано :blink: В случай, че успееш да и свикнеш и изкараш възможностите на шасито, със сигурност може да носи още поне 100 к.с. - с сегашните 192к.с. предполагам че доста скоро ще ни станат малко. Но това след следващите тренировки :D В сегашния вариант според мен имаме поне 5-6 сек. още да свалим на пистата в Серес.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users