Jump to content


Photo
- - - - -

РЕГЛАМЕНТ ЗА ВТОРИ ЗИМЕН ШАМПИОНАТ


  • This topic is locked This topic is locked
No replies to this topic

#1 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 09.11.2010, 19:00

Second Cool season Lauta

ВТОРИ ЗИМЕН ШАМПИОНАТ „ЛАУТА"

2010 – 2011г.

С НАГРАДЕН ФОНД ЗА ВСЯКА СПЕЧЕЛЕНА ТОЧКА И МНОГО ПРЕДМЕТНИ НАГРАДИ!

Шампионатът ще се състои от 8 кръга. Право на участие в него имат всички желаещи. Състезателите до 16 годишна възраст трябва да бъдат придружавани от родител.
Първи, втори, трети и четвърти кръг се провеждат в права посока.
пети, шести, седми и осми кръг са в обратна посока.
В зимния шампионат, пилотите имат право да участват самостоятелно или отборно, като има ограничение до трима пилоти в отбор. Всички пилоти участвали в състезанието носят точки за своя отбор, независимо от позицията на която са завършили както в състезанието така и в квалификацията.

РЕГЛАМЕНТ ЗА ПЪРВИ И ПЕТИ КРЪГ

За квалификацията си избират 3-те най-равностойни един на друг карта. Вътре в отбора (или чрез жребий) се разпределя кой пилот да управлява дадения карт. Пилотите имат право на 1 загряваща 1 бърза обиколка. Първият пилот в квалификацията печели 30т., всеки по-заден с 1т. по-малко (29,28,27...). След края на квалификацията всеки пилот попада в различна серия в зависимост от това на коя позиция е завършил. Пример за 30пилота:

A серия – 1,7,13,19,25 според квалификацията, определят серия А
B серия - 2,8,14,20,26 според квалификацията, определят серия Б
C серия - 3,9,15,21,27 според квалификацията, определят серия С
D серия - 4,10,16,20,28 според квалификацията, определят серия D
E серия - 5,11,17,21,29 според квалификацията, определят серия E
F серия - 6,12,18,22,30 според квалификацията, определят серия F

Състезателната дистанция която трябва да покрият пилотите е 40 обиколки минимум (в случая с примера са 52).
По време на маншовете във всяка серия, всеки пилот е длъжен да направи „СТОП-СТАРТ", на определеното от маршалите за целта място, независимо по кое време през манша, без първа и последна обиколка. Маневрата „СТОП-СТАРТ" – е успешна, ако картът е застанал в пълен покой и веднага след това пилота може да продължи, като затова се сигнализира с вдигане на зелен флаг от маршала, отговарящ за „СТОП-СТАРТ" – маневрата.
„СТОП-СТАРТ" – ще се прилага и в случаите, когато пилот е наказан с черно-бял флаг за не спортсменско каране и други нарушения. Това не замества задължителния „СТОП-СТАРТ", който пилотът трябва да направи в манша!!!
След показването на черно-бял флаг, пилотът е длъжен да спре в следващата обиколка. Ако пилотът не се съобрази с горното, то той бива дисквалифициран от състезанието и не получава точки за класирането!!!
Състезанието протича в последователност:
А срещу серия B
C срещу серия D
E срещу серия F
А срещу серия C
В срещу серия E
D срещу серия F
A срещу серия D
B срещу серия F
C срещу серия E
A срещу серия E
B срещу серия D
C срещу серия F
A срещу серия F
B срещу серия C
D срещу серия Е

Като за първа позиция в манша състезателя печели 10т., а всеки по заден пилот с по 1 по-малко. Пример (при 12 човека в манш победителя печели 10т., а последния и предпоследния в манша не печелят точки)
Победител в състезанието е пилотът с най-много точки.
Всеки състезател трябва да спазва минимален праг за лично тегло, заедно с пълната екипировка. За първи кръг се определя минимално тегло от 80кг. Ако състезателят е по-лек, той е длъжен да добави нужния баласт, който да носи със себе си, по време на състезанието. За следващите кръгове минималното тегло се определя от общото тегло на участниците без баласт в предишния кръг, разделено на броя им.(средно тегло на участниците) и то ще се обявява преди всеки кръг.
Ако състезател не отговаря на изискването за минимално тегло, то времето от квалификацията ще се коригира с 0,10сек. на кг. за първите 10кг. 0,08сек. на кг. за следващите 10кг., 0,06сек. на кг. за третите 10кг. и т. на т.
За класиране в манша, пилотът се премества с една позиция назад, за всеки 5кг. под минималното тегло.
За генералното класиране, точките се разпределят така:
Първия – 500т., Втория – 480т., Третия – 460т., Четвъртия – 440т., Петия: 420т., Шестия: 400т. и т.н.
Двадесет и петия: 20т., от там нагоре, точки няма.

РЕГЛАМЕНТ ЗА ВТОРИ И ШЕСТИ КРЪГ

За втори кръг квалификация няма да има, защото състезанието ще се проведе на принципа на рали състезание.
В зависимост от броя на участниците ще се определи броя на състезателните серии (до 10 човека = 1 серия, 10-20 = 2 серии, 20-30 = 3 серии)
Разпределение на пилотите, картингите които ще карат и сериите:
(От ляво са пилотите по реда в който са завършили предишното състезание победителя=1, а от дясно номера на картинга който ще карат)
Целта е да се кара постоянно на квалификационно темпо!
Серия А
1 - (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10)
2 - (2,3,4,5,6,7,8,9,10,1)
3 - (3,4,5,6,7,8,9,10,1,2)
4 - (4,5,6,7,8,9,10,1,2,3)
5 - (5,6,7,8,9,10,1,2,3,4)
6 - (6,7,8,9,10,1,2,3,4,5)
7 - (7,8,9,10,1,2,3,4,5,6)
8 - (8,9,10,1,2,3,4,5,6,7)
9 - (9,10,1,2,3,4,5,6,7,8)
10- (10,1,2,3,4,5,6,7,8,9)
Серия B
11 - (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10)
12 - (2,3,4,5,6,7,8,9,10,1)
13 - (3,4,5,6,7,8,9,10,1,2)
14 - (4,5,6,7,8,9,10,1,2,3)
15 - (5,6,7,8,9,10,1,2,3,4)
16 - (6,7,8,9,10,1,2,3,4,5)
17 - (7,8,9,10,1,2,3,4,5,6)
18 - (8,9,10,1,2,3,4,5,6,7)
19 - (9,10,1,2,3,4,5,6,7,8)
20 - (10,1,2,3,4,5,6,7,8,9)
Серия C:
21 - (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10)
22 - (2,3,4,5,6,7,8,9,10,1)
23 - (3,4,5,6,7,8,9,10,1,2)
24 - (4,5,6,7,8,9,10,1,2,3)
25 - (5,6,7,8,9,10,1,2,3,4)
26 - (6,7,8,9,10,1,2,3,4,5)
27 - (7,8,9,10,1,2,3,4,5,6)
28 - (8,9,10,1,2,3,4,5,6,7)
29 - (9,10,1,2,3,4,5,6,7,8)
30 - (10,1,2,3,4,5,6,7,8,9)

Всеки манш е от по 5 обиколки, като първи тръгва пилотът в карт номер 1. Състезателите тръгват с дистанция 5 секунди (след предхождащият и 5 секунди преди следващият).
Точки се раздават не за време в манша, а за време със съответния карт.
Пример: Пилотът с най-добро време с карт номер 1 печели 50т.
1-50
2-48
3-46
4-44
5-42
6-40
7-38
8-36
9-34
10-32
Максималният брой точки които може да спечели всеки пилот е 500(ако картовете са 10).
Всеки състезател трябва да спазва минимален праг за лично тегло, заедно с пълната екипировка. За първи кръг се определя минимално тегло от 80кг. Ако състезателят е по-лек, той е длъжен да добави нужния баласт, който да носи със себе си, по време на състезанието. За следващите кръгове минималното тегло се определя от общото тегло на участниците без баласт в предишния кръг, разделено на броя им.(средно тегло на участниците) и то ще се обявява преди всеки кръг.
Ако състезател не отговаря на изискването за минимално тегло, то времето от квалификацията ще се коригира с 0,10сек. на кг. за първите 10кг. 0,08сек. на кг. за следващите 10кг., 0,06сек. на кг. за третите 10кг. и т. на т.
За класиране в манша, пилотът се премества с една позиция назад, за всеки 5кг. под минималното тегло.
За генералното класиране, точките се разпределят така:
Първия – 500т., Втория – 480т., Третия – 460т., Четвъртия – 440т., Петия: 420т., Шестия: 400т. и т.н.
Двадесет и петия: 20т., от там нагоре, точки няма.

РЕГЛАМЕНТ ЗА ТРЕТИ И СЕДМИ КРЪГ

Първото състезание се състой от всички нечетни номера от 1 до 23, карат в два манша по 10 обиколки с 1 стоп/старт.
Второто състезание е всички четни номера от 2 до 24, карат 2 манша по 10 обиколки с 1 стоп/старт.
Третото състезание е от първите 6 от 1 до 23 се състезават с първите 6 от 2 до 24.
В два манша с по 10 обиколки с 1 стоп/старт, като определят местата за класиране от 1 до 12 място!
Четвъртото състезание е от вторите 6 от 1 до 23 се състезават с вторите 6 от 2 до 24, в два манша по 10 обиколки с 1 стоп/старт, като определят местата за класиране от 13 до 24 място.
Като за първа позиция в манша състезателя печели 10т., а всеки по заден пилот с по 1 по-малко. Пример (при 12 човека в манш победителя печели 10т., а последния и предпоследния в манша не печелят точки)
Победител в състезанието е пилотът с най-много точки.

Всеки състезател трябва да спазва минимален праг за лично тегло, заедно с пълната екипировка. За първи кръг се определя минимално тегло от 80кг. Ако състезателят е по-лек, той е длъжен да добави нужния баласт, който да носи със себе си, по време на състезанието. За следващите кръгове минималното тегло се определя от общото тегло на участниците без баласт в предишния кръг, разделено на броя им.(средно тегло на участниците) и то ще се обявява преди всеки кръг.
Ако състезател не отговаря на изискването за минимално тегло, то времето от квалификацията ще се коригира с 0,10сек. на кг. за първите 10кг. 0,08сек. на кг. за следващите 10кг., 0,06сек. на кг. за третите 10кг. и т. на т.
За класиране в манша, пилотът се премества с една позиция назад, за всеки 5кг. под минималното тегло.
За генералното класиране, точките се разпределят така:
Първия – 500т., Втория – 480т., Третия – 460т., Четвъртия – 440т., Петия: 420т., Шестия: 400т. и т.н.
Двадесет и петия: 20т., от там нагоре, точки няма.

РЕГЛАМЕНТ ЗА ЧЕТВЪРТИ И ОСМИ КРЪГ

За квалификацията си избират 3-те най-равностойни един на друг карта. Вътре в отбора (или чрез жребий) се разпределя кой пилот да управлява дадения карт. Пилотите имат право на 1 загряваща 1 бърза обиколка. Първият пилот в квалификацията печели 30т., всеки по-заден с 1т. по-малко (29,28,27...).
Състезанието, ще се проведе по следният начин:
Първи кръг от шампионата включва:
Квалификация - на 270 сс
Бързата обиколка на всеки състезател определя мястото му в стартовата решетка.
В зависимост от броя участници се формират серии за маншовете.
ПЪРВИ МАНШ – 13 обиколки на 200 сс. Тегли се жребий за картове.
ВТОРИ МАНШ – 13 обиколки на 200 сс, като стартовата решетка се определя от реда на финиширане в първи манш.
ТРЕТИ МАНШ - 13 обиколки на 200 сс, като стартовата решетка се определя от реда на финиширане във втори манш.
Общо 41 обиколки на участник.
Първите десет по време са в първа серия – карат първи три манша с два СТОП - СТАРТ, вторите десет са втора серия и третите десет са в трета серия.
Първи манш – 1 загряваща обиколка, подреждат се според времената и стартират с летящ старт. Правят 10 обиколки. След карирания флаг маршалите спират състезателите, тегли се жребий за картове за втори манш,/Ако някой изтегли карта с който е карал в първи манш, той ще тегли на ново жребий за друг карт/ подреждат се по реда на финиширането от първи манш и започва надпреварата с летящ старт. По същия начин е и трети манш. Като за първа позиция в манша състезателя печели 10т., а всеки по заден пилот с по 1 по-малко. Пример (при 10 човека в манш победителя печели 10т., а десетия 1т.)
Победител в състезанието е пилотът с най-много точки.
Ако няколко пилоти, имат еднакъв брой точки, се взима резултатът от квалификацията, за определяне на по-предно класиране.
Всеки състезател трябва да спазва минимален праг за лично тегло, заедно с пълната екипировка. За първи кръг се определя минимално тегло от 80кг. Ако състезателят е по-лек, той е длъжен да добави нужния баласт, който да носи със себе си, по време на състезанието. За следващите кръгове минималното тегло се определя от общото тегло на участниците без баласт в предишния кръг, разделено на броя им.(средно тегло на участниците) и то ще се обявява преди всеки кръг.
Ако състезател не отговаря на изискването за минимално тегло, то времето от квалификацията ще се коригира с 0,10сек. на кг. за първите 10кг. 0,08сек. на кг. за следващите 10кг., 0,06сек. на кг. за третите 10кг. и т. на т.
За класиране в манша, пилотът се премества с една позиция назад, за всеки 5кг. под минималното тегло.
За генералното класиране, точките се разпределят така:
Първия – 500т., Втория – 480т., Третия – 460т., Четвъртия – 440т., Петия: 420т., Шестия: 400т. и т.н.
Двадесет и петия: 20т., от там нагоре, точки няма.
По време на сериите в два от трите манша, всеки пилот е длъжен да направи „СТОП-СТАРТ", на определеното от маршалите за целта място, независимо по кое време през манша, без първа и последна обиколка. Маневрата „СТОП-СТАРТ" – е успешна, ако картът е застанал в пълен покой и веднага след това пилота може да продължи, като затова се сигнализира с вдигане на зелен флаг от маршала, отговарящ за „СТОП-СТАРТ" – маневрата.
„СТОП-СТАРТ" – ще се прилага и в случаите, когато пилот е наказан с черно-бял флаг за не спортсменско каране и други нарушения. Това не замества задължителния „СТОП-СТАРТ", който пилотът трябва да направи в манша!!!
След показването на черно-бял флаг, пилотът е длъжен да спре в следващата обиколка. Ако пилотът не се съобрази с горното, то той бива дисквалифициран от състезанието и не получава точки за класирането!!!
Втора серия се формира от времената от квалификацията- 11 – 20 място
Регламентът е същият както в първа серия.

ГРАФИК И НАГРАЖДАВАНЕ

Състезанието започва със свободни тренировки, които се заплащат от всеки участник допълнително в часовете - 09.00 – 10.00 часа. Пистата работи и с други клиенти.
Квалификация – 10.00 - 11.00 часа. Тя се прави на едни същи картинги /270 сс/.Пистата работи през това време с клиенти.
Състезанието стартира в 11.30 и ще продължи до 16.30ч
Такса участие за състезанието – 45 лв.
Записването е тук във форума.
Лица за контакт:
Костадин Костадинов – 0898-554-558
Марио Динолов – 0899-956-938 (предимно за първи, втори, пети и шести кръг)
Във всеки кръг, медали и шампанско осигурени от картинг-писта ЛАУТА.
Паричния награден фонд се осигурява от организаторите и се разпределя след осми кръг според броя събрани точки на всеки един участник.
Ще се раздадат и предметни награди, осигурени от картинг-писта ЛАУТА.
От наградния фонд, ще се подсигури парична награда и за първите трима в класирането, както и на първите три отбора!
В последния кръг официално закриване и награждаване с богата почерпка и барбекю!
КАЛЕНДАР:
1-ВИ КРЪГ – 20.11.2010
2-РИ КРЪГ - 04.12.2010
3-ТИ КРЪГ – 11.12.2010
4-ТИ КРЪГ – 18.12.2010
5-ТИ КРЪГ – 08.01.2011
6-ТИ КРЪГ – 22.01.2011
7-МИ КРЪГ – 05.02.2011
8-МИ КРЪГ – 19.02.2011
Картинг писта „Лаута" си запазва правото за промяна на датите, ако атмосферните условия не позволяват провеждането на състезанието.
(тоест, ако има сняг)
09.11.2010г.
Гр. Пловдив
ОК.си запазва правото да променя формата на състезанието според броя участници!!!
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users