Jump to content


Photo
- - - - -

4-тактов двигател и състезателно шаси


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Stanislav siromahov

Stanislav siromahov

    Новак

  • Пилоти
  • Pip
  • 2 posts

Posted 09.06.2010, 22:07

ПЪРВО СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ПИСАНЕТО НА ЛАТИНИЦА.НЕ МОГА ДА ПИША НА КОМПАУТАр НА БГ. инофрмацията е полезна за хора които нямат много пари а искат да карат кърт различен от ренталските и с много евтина подръжка. ако някой друг е решил да си прави кърт като мен състезателно шаси със 4 тактов мотор ето и моя опит до момента. шасито; ново шаси под 1200 евро не се намира освен ако някои не ти направи подарък или друг частен случай.втора употреба запазени са около 1000-1500 лв. шасито трябва да става за 4 тактов двигател. т.е. от дясната страна на седалката трябва да има достатъчно място за саеднинителя и веригата. трябват и стойки за двигател 200ccc струват около 50 евро.като тези за 270cc не се намират лесно но могат да се изработят. двигател ; избора е голям хонда гх 200cc около 650 лв без редуктор и съединител( с маслем съединител и 2/1 редуктор 1200 лв). gx270cc около 800 лв без редуктор и съединител(с маслем съединител и 2/1 редуктор 1400 лв). събару ex21 206cc 7 бхп- 650, лв ex27 270 cc 9 бхп- 850лв.на 270cc ако се ползва сух съединител трябва да се отреже оста щото е много дълга. аз избрах събару екс 27 9бхп.според мен е по добър от хонда но ще видим.със сигурност е по тих и вибрира по малко от хонда. може би трябваше да взема събару екс 21 7 бхп по малък е и по лесен за монтаж и достатъчно мощен.в крайна сметка сложих 200cc събару и се получи супер. съединител; маслен съединител с редуктор излиза към 500-600 лв. сух центробежен съединител качествен 100-140 лв.има и разни боклуци по 50-60 лв но качеството с другите е несравнимо. аз избрах сух ценробежен съединител защото стърчи 2 пъти по малко от редуктор и маслен съединител. това прави монтажа по лесен на състезателно шаси.иначе мотора се монтира много в страни почти до странични протектор или буффер.даже понякога се изрязва ,зависи от типа. за сега сам зациклил до запчатки предвателни числа и изработвам стойка за двигателя .вече сложих запчатки.10 заба на двигателя и 30 на жадната ос.карта лети с 65 мах скорост на пистата в слънчев бряг но мисля че с повече от 30 заба на жадната ос ще е още по добре но не съм пробвал още.според мен може да се подобри динамиката на карта на тази писта с около 10-20 % при още по високо предавателно число. и тка в крайна сметка се получи супер як кърт които има по добра динамика от ренталките.шасито е по леко с около 50-70 кг от ренталското(не съм ги теглил на кантар).управлението се е като на състезателен кърт няма нищо общо с ренталския танк.и въобще сам супер доволен от състезателно шаси и ренталски мотор.разхода на гориво е смешен.5 литра цял следобяд 6 човека го карахме не можахме да го изгорим.не съм го засичал но няма смисъл.масло за двигателя се сменя на 10 часа (600 мл за 200cc)струва 10 лв литъра.карам със сликове които не се износват бързо като на кърт които е с 28 коня двигател и имат супер грип по завоите.успявам да ги загрея и държат яко по завоите. и на финала искам да кажа че се получи кърт с добра динамика и управление и много ниски разходи.толкова ниски че не си струва да ги отбелязваме. мисля че за хоби карач е супер -отиваш на пистата и караш на корем ако имаше овече хора с такива къртове можеше и да си се гонкаме.достатъчно бърз е да се изкефиш и достатъчно безопасен за да намлиш риска от това да се пребиеш сериозно.аз имах и world формула 14 коня и ротах 28,5 коня които продавам в момента и ще си остана на 200cc и сатезателно шаси. за мен това е най добрата комбинация. ако някои иска да си направи такъв кърт може да ми зване и ще му помогна да си сглоби лесно и бързо а не да се лута като мен 1 година. тел. 0898200304 цурие ето и цените на всичко; роллинг часи = от 700-1800lv втора употреба или кой за колкото намери двигател 4 тактов марков хонда или събару 200cc нов = около 650 лв съединител сух центробежен нов = 100-150 лв верига = 30-50 лв задна запчатка = 20-30 лв държач за запчатката =40-50 лв стойка за двигател 60-80 лв сами можете да си ги сметнете цените са приблизителни.

Edited by KOBRETI, 09.06.2010, 23:13.
Автоматичен превод латиница-кирилица


#2 boby1105

boby1105

    Начинаещ

  • Пилоти
  • PipPip
  • 11 posts
  • Град:Своге

Posted 11.01.2011, 18:50

ПЪРВО СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ПИСАНЕТО НА ЛАТИНИЦА.НЕ МОГА ДА ПИША НА КОМПАУТАр НА БГ. инофрмацията е полезна за хора които нямат много пари а искат да карат кърт различен от ренталските и с много евтина подръжка. ако някой друг е решил да си прави кърт като мен състезателно шаси със 4 тактов мотор ето и моя опит до момента. шасито; ново шаси под 1200 евро не се намира освен ако някои не ти направи подарък или друг частен случай.втора употреба запазени са около 1000-1500 лв. шасито трябва да става за 4 тактов двигател. т.е. от дясната страна на седалката трябва да има достатъчно място за саеднинителя и веригата. трябват и стойки за двигател 200ccc струват около 50 евро.като тези за 270cc не се намират лесно но могат да се изработят. двигател ; избора е голям хонда гх 200cc около 650 лв без редуктор и съединител( с маслем съединител и 2/1 редуктор 1200 лв). gx270cc около 800 лв без редуктор и съединител(с маслем съединител и 2/1 редуктор 1400 лв). събару ex21 206cc 7 бхп- 650, лв ex27 270 cc 9 бхп- 850лв.на 270cc ако се ползва сух съединител трябва да се отреже оста щото е много дълга. аз избрах събару екс 27 9бхп.според мен е по добър от хонда но ще видим.със сигурност е по тих и вибрира по малко от хонда. може би трябваше да взема събару екс 21 7 бхп по малък е и по лесен за монтаж и достатъчно мощен.в крайна сметка сложих 200cc събару и се получи супер. съединител; маслен съединител с редуктор излиза към 500-600 лв. сух центробежен съединител качествен 100-140 лв.има и разни боклуци по 50-60 лв но качеството с другите е несравнимо. аз избрах сух ценробежен съединител защото стърчи 2 пъти по малко от редуктор и маслен съединител. това прави монтажа по лесен на състезателно шаси.иначе мотора се монтира много в страни почти до странични протектор или буффер.даже понякога се изрязва ,зависи от типа. за сега сам зациклил до запчатки предвателни числа и изработвам стойка за двигателя .вече сложих запчатки.10 заба на двигателя и 30 на жадната ос.карта лети с 65 мах скорост на пистата в слънчев бряг но мисля че с повече от 30 заба на жадната ос ще е още по добре но не съм пробвал още.според мен може да се подобри динамиката на карта на тази писта с около 10-20 % при още по високо предавателно число. и тка в крайна сметка се получи супер як кърт които има по добра динамика от ренталките.шасито е по леко с около 50-70 кг от ренталското(не съм ги теглил на кантар).управлението се е като на състезателен кърт няма нищо общо с ренталския танк.и въобще сам супер доволен от състезателно шаси и ренталски мотор.разхода на гориво е смешен.5 литра цял следобяд 6 човека го карахме не можахме да го изгорим.не съм го засичал но няма смисъл.масло за двигателя се сменя на 10 часа (600 мл за 200cc)струва 10 лв литъра.карам със сликове които не се износват бързо като на кърт които е с 28 коня двигател и имат супер грип по завоите.успявам да ги загрея и държат яко по завоите. и на финала искам да кажа че се получи кърт с добра динамика и управление и много ниски разходи.толкова ниски че не си струва да ги отбелязваме. мисля че за хоби карач е супер -отиваш на пистата и караш на корем ако имаше овече хора с такива къртове можеше и да си се гонкаме.достатъчно бърз е да се изкефиш и достатъчно безопасен за да намлиш риска от това да се пребиеш сериозно.аз имах и world формула 14 коня и ротах 28,5 коня които продавам в момента и ще си остана на 200cc и сатезателно шаси. за мен това е най добрата комбинация. ако някои иска да си направи такъв кърт може да ми зване и ще му помогна да си сглоби лесно и бързо а не да се лута като мен 1 година. тел. 0898200304 цурие ето и цените на всичко; роллинг часи = от 700-1800lv втора употреба или кой за колкото намери двигател 4 тактов марков хонда или събару 200cc нов = около 650 лв съединител сух центробежен нов = 100-150 лв верига = 30-50 лв задна запчатка = 20-30 лв държач за запчатката =40-50 лв стойка за двигател 60-80 лв сами можете да си ги сметнете цените са приблизителни.

Kолега,ако може съдействие за съединител .

#3 zanardi

zanardi

    Captain

  • ОК / ДК
  • 416 posts
  • Град:Горна Оряховица, Велико Търново, София

Posted 11.01.2011, 19:16

Kолега,ако може съдействие за съединител .


0898200304

ето ти номера на Станислав
BMW 320I - 110kw

#4 alex72bg

alex72bg

    Начинаещ

  • Пилоти
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 22.04.2011, 15:31

един вариант на идеята - http://tuning-parts..../karting-maniya
www.Tuning-Parts.bg
The Performance Shop




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users