Jump to content


Photo
- - - - -

Наказания в шампионата


  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#21 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 18.04.2010, 18:10

Пичове, няколко последни неща от мен по темата на контестациите от Благоевград.

1. На тутурутката ми дреме дали Марио ще бъде наказан или не - нито аз ще спечеля нещо, нито отборът ми. Краша е 3-ти в отбора, така че не взима точки за отборното класиране. Аз си пуснах контестация по реда, ДК си взе решение...

2. Аз лично ще съм много доволен, ако наказанието на Марио бъде отменено, защото когато гласувахме преди ГОДИНИ дали на изхода на завоя изпреварващият да оставя място на изпреварвания, аз бях против. Повечето от ОК бяха ЗА и с мнозинство се прие... Ако се отмени, не смятам, че ще е добре за шампионата, но лично на мен би ми било супер. Лошото е, че така ще се легализира изхвърлянето на пилоти от пистата при изпреварване, но поне аз обещавам да се възползвам от тази точка, а ако някой иска да ме изпревари или ако аз го изпреварвам, ВИНАГИ ще му оставям място само за 2 гуми на пистата... Честна пионерска! А то ако отменят наказанието, така или иначе Марио си е прибрал при него купата за 3 място...

3. Марио, като гледахме видеото, ти казах буквално "тук си за наказание, не ми оставяш място", ти отговори "да, не ти оставих място"... Относно твоята контестация срещу мен, Боби беше свидетел, каза "добре, че ме бутна и ме върна в траекторията"... Правиш много по-груба маневра срещу Румен, след това обаче не ти отърва да "сменяш темата"... В началото ми показваш видеото, винаги си давал видеото, сега - бил съм го откраднал и си щял да ме съдиш... Като разбра, че са ти взели близалката, се превърна в ощипана мома... Да не говорим за репликата ти, че никога не би изпреварил Румен във 2 манш, защото това би означавало аз да спечеля състезанието...

4. Аз нямах намерение да пускам контестация срещу теб, докато ти не каза, че ще пуснеш срещу мен и не подхвърли изречението от горния параграф. Това, че май-май не си искал да пускаш, аз какво да направя - казах си, щом ти ще пускаш, и аз ще пусна... Каквото сам си направиш, никой друг не може да ти го направи...

5. Всички, които тълкувате самоволно правилника, че било трябвало да останат само 2 гуми и това било достатъчно: Първо, ОК е тълкувал многократно, включително на брифинги, че се оставя място за ЦЯЛ карт. Тълкуване има право да прави само ОК, но не и пилотите. Сега ОК ще разгледа този текст, но повтарям, че ще съм много доволен каквото и да се реши - в единия случай наказанието на Марио ще бъде потвърдено, в другия правилото ще стане така, както аз лично предпочитам...

6. Относно тези, които казват, че не съм бил изгубил от маневрата и не съм се бил ударил в гумите. Марио не ми остави място на пистата на цитираната маневра след 2 завой и на контрата ми след 4 завой. Сега виждам, че гумите съм ги ударил само след 4 завой. Ако това ви успокоява - да, след 2 завой не съм ударил гумите. Това не пречи да считам, че съм изгубил, тъй като ако ми беше оставил място на пистата щях да мина 3 завой по външната траектория, докато той трябваше да мине през "сухата" траектория отвътре и по никакъв начин не можеше да ме задържи пред себе си...

7. Всички, които твърдите, че това не е избутване, защото няма контакт между картовете. ОК, да разгледаме 2-та варианта - Първо, това, което направих аз - карах максимално близко до него и ПО ПРАВИЛНИК не направих контакт с неговия карт. Вие вадите изводи, че това не е изблъскване. Обаче в такъв случай искате да ми кажете, че ако в нарушение на правилника се бях ударил в него, той щеше да бъде виновен за избутването ми, така ли??? Не се ли усещате колко абсурдна е ситуацията - аз да трябва да направя нарушение на правилника, за да си защитя интересите...

А, и ако правилото за цял карт се промени от сегашния му вид, само се молете да не вляза на някого отвътре примерно на 1 завой на Лаута... Директно ще го пратя да играе боулинг... Щом е така по правилник...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#22 gitbul

gitbul

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 146 posts

Posted 18.04.2010, 18:57

Краси, от всичко, което написа може да се направят няколко основни извода:

Първо, цялата работа е заради продължаваща вече втора година неприязън между теб и Марио.

Второ, подвел си ДК (вж. Четвърто), който взима бързо-бързо решение, с което отново наритва "черната овца" на шампионата.

Трето, разбира се, че ти дреме за наказанието. В противен случай нямаше да заплашваш какво би правил, ако то бъде отменено.

Четвърто, на пистата и на ОМВ многократно повтори, че си ударил гумите. Сега признаваш, че не си. Какво още НЕ се случи между вас с Марио?
Btw, Вектрата, като член на ДК също твърдеше, че удара в гумите е станал пред очите му, а такъв изобщо няма....



Боби, който ме познава знае, че не съм човек, който се пали ей-така и решава да пише във форуми за щяло и не щяло. Мразя този вид комуникация, ако трябва да съм честен, особено когато другата страна не иска да чуе чуждо мнение.
Преспах една нощ и реших, че това, което се случи вчера е несправедливо. Дадох пример с Ф1, защото там се прави разлика между нарушение на правилата и състезателен инцидент. Тук такова нещо няма или зависи от замесените пилоти.

Не искам да се заяждам и няма да пиша докато ДК не оповести решението си. Просто мислех, че идеята на шампионата е да се състезаваме за кеф, а не да спорим след всяко състезание. Не мисля, че вчера имаше дори едно нарушение, което да заслужава по-строга санкция от предупреждение с флаг. На последните десетина състезания виждам хора, които могат да карат, а не говеда, които имат нужда от остен, за да бъдат дисциплинирани.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Posted Image

#23 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 18.04.2010, 18:57

Ето това за целия карт е изяснено като тълкувание от ОК още преди сезон 2007 тук:
http://clubs1.bg/for...ndpost&p=542989

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#24 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 18.04.2010, 19:09

Краси, от всичко, което написа може да се направят няколко основни извода:

Чета

Първо, цялата работа е заради продължаваща вече втора година неприязън между теб и Марио.

Ако имаше такава, примерно вчера вечерта щях да кажа, че не съм съгласен на Марио да се издаде лиценз Е. Можеш да питаш Чарли и Вектрата какво казах... Ако имаше такава, между сезоните нямаше да го питам дали си търси отбор...

Второ, подвел си ДК (вж. Четвърто), който взима бързо-бързо решение, с което отново наритва "черната овца" на шампионата.

Никого не съм подвел. Забранено е не да забиеш другия в гумите, а да го изкараш от пистата. Там в частност може да има или да няма гуми. В частност, другият може да намали и да остане зад теб, за да не се забие в гумите, но това не те оневинява, ако не му оставиш място на пистата...

Ти не ми отговори, дали ще е ОК, ако на 1 завой на Лаута ти вляза отвътре и ти оставя място на пистата колкото за 2 гуми... Там дори гуми няма, в които да се забиеш, така че по твоята логика би трябвало всичко да е наред, така ли?

Трето, разбира се, че ти дреме за наказанието. В противен случай нямаше да заплашваш какво би правил, ако то бъде отменено.

О, не - аз казах, че бих се РАДВАЛ наказанието му да бъде отменено и правилника да бъде преправен така, както аз предлагах навремето...

Четвърто, на пистата и на ОМВ многократно повтори, че си ударил гумите. Сега признаваш, че не си. Какво още НЕ се случи между вас с Марио?

Ударих ги не след 2, а след 4-ти завой, когато Марио отново не ми остави място на пистата. Можеш да видиш на видеото, че това е така. Опс, забравих - Марио и там ми остави място за 2 гуми...
А какво не се случи между нас? Марио не ми остави място...

Не искам да се заяждам и няма да пиша докато ДК не оповести решението си. Просто мислех, че идеята на шампионата е да се състезаваме за кеф, а не да спорим след всяко състезание. Не мисля, че вчера имаше дори едно нарушение, което да заслужава по-строга санкция от предупреждение с флаг. На последните десетина състезания виждам хора, които могат да карат, а не говеда, които имат нужда от остен, за да бъдат дисциплинирани.

Както написах, нямах никакво намерение да подавам контестация, докато Марио не каза: "аз нямаше да изпреваря Румен, защото ти щеше да станеш първи. Все пак аз контестация ще пускам срещу теб, а ти ще ставаш първи - не става"... Та приех думите му като чиста монета и пуснах ответна контестация...

Държа да ми отговориш на горния въпрос за 1 завой на Лаута...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#25 gitbul

gitbul

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 146 posts

Posted 18.04.2010, 19:15

За Лаута:

Ако е мокро и загубиш контрол - ами случва се. Тази година точно на първи завой (включително и наобратно) ми се случиха дузина такива удара.

Наричат се състезателен инцидент.

Четох другите теми, в които твърдите, че Марио трябва да се накаже, заради случая с Румен.

Тъй като Румен обясни на всички защо се е стигнало до това, не мога да повярвам на очите си как изопачавате правилника, за да изкарате един конкретен пилот виновен. Не е истина! :(

Според революционното ви тълкуване, ако по време на състезание натисна спирачка ей-така, всички зад мен трябва да ме пазят и, ако някой не дай Боже ме изпревари, трябва да ми върне позицията в рамките на една обиколка... :o :o :o

Да не говорим, че Боби се пазари да накаже теб, ако накаже и Марио за случая с Румен!

Това трябва да е някакво ново тълкуване на думата "обективност", така ли?
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Posted Image

#26 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 18.04.2010, 19:47

Не ти говоря за "случва се", а дали може да бъде легализирано като поведение на пистата това, че е достатъчно да му оставиш място колкото за 2 гуми на пистата... Защото там марио по никакъв начин не беше изгубил контрол над карта си... Защото тук някои хора така тълкуват правилника - достатъчно е да има място за 2 гуми на другия карт, с други думи около 30-40 см.... Какво мислиш?

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#27 gitbul

gitbul

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 146 posts

Posted 18.04.2010, 19:58

Не ти говоря за "случва се", а дали може да бъде легализирано като поведение на пистата това, че е достатъчно да му оставиш място колкото за 2 гуми на пистата... Защото там марио по никакъв начин не беше изгубил контрол над карта си... Защото тук някои хора така тълкуват правилника - достатъчно е да има място за 2 гуми на другия карт, с други думи около 30-40 см.... Какво мислиш?

Мисля, че още вчера ясно казах какво мисля - Марио не е искал да те избута от пистата! Как би могъл да цели подобно нещо, като знае как следите всяка негова грешка?!
Аз също карах на тази писта и знам какво има точно в тази част на втори завой. Дупка с повече вода, която не е голяма, но ако влезеш в нея задницата ти тръгва към тревата. Точно това се случва и на Марио. Илиян вчера се чудеше защо волана на Марио не е навит налява, за да те избегне - ами, опитай да завиеш наляво, когато задницата ти отива надясно. Няма пилот, който да направи подобна самоубийствена маневра, още повече, че инстинкта те кара да не го правиш.

Краси, за мен това е част от надпреварата в условия като вчерашните. Аз самият станах жертва на подоби обстоятелства, след като бях подмятан от всички зад мен на първи завой, за да остана последен няколко метра по-късно. Не съм подал контестация е не смятам да подавам, защото знам, че никой отзад не го направи нарочно. Няма как да предвидиш какъв изход ще има дори най-лекия удар на мокро трасе и затова съм убеден, че никой не атакува, ако има риск от подобен развой.

Баси, сезонът си започна толкова добре...
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Posted Image

#28 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 18.04.2010, 20:39

Искам да те уверя, а това се вижда много добре и от видеото, че картът на марио хич не се плъзга наникъде и си се движи по траекторията, по която го води Марио... Ако задницата му беше изпуснала, щеше да стане това, което стана на 1 завой, когато моята задница изпусна и го ударих...

Иначе - през годините е имало много-много по-сериозни скандали, така че не се стряскай толкова :) В моторните спортове винаги е така... Ти да видиш на Ротакса каква война беше към края на сезона по-миналата година - то гаечни ключове се мятаха, парцали се бутаха в ауспусите на конкуренцията... :lol: :lol: :lol: Питай Вектрата как се кара с парцал в ауспуха :lol: И Чарли го питай как се настройва такъв карт :lol:

Но ти пак не ми отговори - считаш ли за правилно понеже в правилника я няма думичката "цял" карт, да се тълкува така, че е ОК, стига да си оставил на външния място само за 2 гуми?

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#29 mario_montoya

mario_montoya

    Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 369 posts
  • Град:Перник

Posted 18.04.2010, 20:43

Искам да те уверя, а това се вижда много добре и от видеото, че картът на марио хич не се плъзга наникъде и си се движи по траекторията, по която го води Марио... Ако задницата му беше изпуснала, щеше да стане това, което стана на 1 завой, когато моята задница изпусна и го ударих...

Иначе - през годините е имало много-много по-сериозни скандали, така че не се стряскай толкова :) В моторните спортове винаги е така... Ти да видиш на Ротакса каква война беше към края на сезона по-миналата година - то гаечни ключове се мятаха, парцали се бутаха в ауспусите на конкуренцията... :lol: :lol: :lol: Питай Вектрата как се кара с парцал в ауспуха :lol: И Чарли го питай как се настройва такъв карт :lol:

Но ти пак не ми отговори - считаш ли за правилно понеже в правилника я няма думичката "цял" карт, да се тълкува така, че е ОК, стига да си оставил на външния място само за 2 гуми?

Оказва се че и четирите ти гуми са били на асфалта ;)

#30 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 18.04.2010, 21:39

Искам да те уверя, а това се вижда много добре и от видеото, че картът на марио хич не се плъзга наникъде и си се движи по траекторията, по която го води Марио... Ако задницата му беше изпуснала, щеше да стане това, което стана на 1 завой, когато моята задница изпусна и го ударих...

Иначе - през годините е имало много-много по-сериозни скандали, така че не се стряскай толкова :) В моторните спортове винаги е така... Ти да видиш на Ротакса каква война беше към края на сезона по-миналата година - то гаечни ключове се мятаха, парцали се бутаха в ауспусите на конкуренцията... :lol: :lol: :lol: Питай Вектрата как се кара с парцал в ауспуха :lol: И Чарли го питай как се настройва такъв карт :lol:

Но ти пак не ми отговори - считаш ли за правилно понеже в правилника я няма думичката "цял" карт, да се тълкува така, че е ОК, стига да си оставил на външния място само за 2 гуми?

Затова ли толкова си приличат Ротакс и този шампионат по манталитет, понеже съм чувал на брифингите да се гордеете, че тези които карат там, са се учили при вас?
Иначе мнението ми е в тон на това, което чух на ОМВ-то - в този спорт "няма ние се разбрахме" или т.н. Както каза Чарли, има правилник и Краси е подал контестация първи (щото бил уж чул, че Марио "щял" да го направи), въпреки че се били разбрали, което провокира Марио да го направи от своя страна. Тогава защо да не се придържаме към правилника и както е в моторните спортове да спазваме това което не е забранено в него. Чисто по правилник, без етичен кодекс, аз невиждам къде са нарушени писаните правила? Без да ми се говори за първи завой на Лаута, защата правилник има и той не е нарушен. Ако това го решава съд, ще ви направи на пух и прах. Или по-скоро са нарушени с пребързаното решение на шефовете...
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#31 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 18.04.2010, 21:47

Да не говорим, че Боби се пазари да накаже теб, ако накаже и Марио за случая с Румен!


Няма пазарлък, а говорим за принцип. Нали Марио реве за правила и правилник? Изгледай видеото с Румен, което май не си гледал, и ще разбереш за какво говорим.
И ако Краси е за наказание според вас, то Марио е за същото. Абсолютно категоричен съм за това. Да не говорим, че тук една камара народ се нарои да ни обяснява кое било правилно и кое не. Ми не че нещо, ама 98% от тази камара народ дори не е "разлистила" правилника и кодекса (не посочвам, говоря по принцип) - от тия 98%, половината дори не ми изпратиха правилно данните си, а съм описал толкова ясно как да го направят. Но докато дори хора като Чарли чистосърдечно си казват, че не знаят правилника наизуст, с репликите за правилата точно на мен насреща не ми излизайте. Като човек, написал този правилник през 2005, и доразвил го през годините с помощта на Дивака, Любо, Кобрети, Вектрата, Чарли, Феро и Айртона + всички онези, направили безпрецедентни "ситуации", помогнали ни да се изгради правилника в днешния си вид, мога само да се усмихна на тези, които дават акъл тук сега по повод случките от събота. Затова и в правилника има точка, в която се казва "тълкувания по правилника има право да прави само ОК". Много по-освирепели и побеснели пилоти с наложени наказания сме изтърпели през годините (които по някаква случайност до един са в Ротакс сега), така че мен лично един Марио, който ми крещи "млЪкни бе" и постоянно подхвърля обиди, подигравателни обръщения и све във форума, характерни за хлапетии от 5 клас, няма да ми разклати психиката грам.
И като споменах правилниците - има само един човек, който познава тези правилници добре колкото мен (който ги пише) и Кобрети (който се пада нещо като "редактор" на написаното от мен). Да видим колко хора ще се сетят кой е той.

Затова ли толкова си приличат Ротакс и този шампионат по манталитет, понеже съм чувал на брифингите да се гордеете, че тези които карат там, са се учили при вас?


Като не си запознат, недей и ти да пишеш наизуст. Проблемите в Ротакс не дойде от групата, която преди е карала при нас, а от постоянните опити за "тънки хватки" от страна на бащата на Денис Янев - Янек, който отдавна е популярен с това в картинг средите. И издивяваше, че въпреки всичко, което се опитваше да прави, Илианчо lampard биеше Денис както си искаше. Иначе, въпросната група хора, "тръгнала" от този шампионат тук, са една сплотена и помагаща си взаимно група в Ротакс. Като не знаете нещата от кухнята, по-добре си спестете коментарите.

#32 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 18.04.2010, 22:13

Боби, аз не говоря за проблемите на Ротакс шампионата и ще си премълча това за кухнята, защото от срещите ми с други добре запознати, си съставих представа за доста неща, аз го казвам във връзка с отношението към конкуренцията, която състезателите демонстрират, за мръсните и неспортсменски способи, които бяха споменати и как те си приличат някак с взетото на секундата решение за наказание на Марио, който "крещи "млЪкни бе" и постоянно подхвърля обиди, подигравателни обръщения и све във форума, характерни за хлапетии от 5 клас" и ама хич не ви е разклатил психиката и не е нещо като "черна овца" и нарочен за "непребързани" и единствено "правилно" разтълкувани от правилника наказания.
И ако искаш да знаеш, може би вече си си изградил няк`во мнение за мен, съм чел правилника няколко пъти, въпреки че съм съгласен, че е невъзможно да запомниш всяка буква, а и това не е целта...
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#33 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 18.04.2010, 22:34

Няма пазарлък, а говорим за принцип. Нали Марио реве за правила и правилник? Изгледай видеото с Румен, което май не си гледал, и ще разбереш за какво говорим.


И все пак наказанието не е за тази ситуация, нека и в тази тема не изместваме въпроса, Марио сто пъти призова за това...
а по-скоро дали това, за което наказахте Марио на пистата е по правилника?
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#34 Quinn

Quinn

    Професионалист

  • ОК / ДК
  • 127 posts

Posted 18.04.2010, 22:42

Ето това за целия карт е изяснено като тълкувание от ОК още преди сезон 2007 тук:
http://clubs1.bg/for...ndpost&p=542989

Без да се заяждам искам да направя опит за паралел с правото в по-широк смисъл (тъй като всички правила, действащи в шампионата са си норми):
Тълкува не нормотвореца (ОК, защото правилника е акт на въпросната комисия), а правоприлагащия орган (ДК, защото именно тази комисия решава как да приложи разпоредбите на правилника към конкретна спорна ситуация).

Отново искам да поясня, че не се заяждам,но да сте чували Народното събрание (като нормотворец) да издава тълкувателни решения? Това се прави от колегиите на Върховния касационен съд и Върховния административен съд (като правоприлагащ орган). Въпросните тълкувателни решения са единствените, които са задължтелни за органите на съдебната и изпълнителната власт (тук пак правя паралел с ДК), в смисъл, че те са длъжни да правоприлагат в съответствие с тълкуването.

Това че тълкува не нормотвореца, а правоприлагащия орган не е просто приумица. А това че ОК и ДК са до голяма степен "срастнати" е вече отделен въпрос, в който (според мен) се коренят всичките прения относно наказанията.

Смятам, че това е темата в която е уместно и целесъобразно да напиша това. ДК трябва да е независима от ОК.
В тази връзка имам следното предложения:

1. Членството в ДК да е изборно;
2. Избраните за членове на ДК, да са обвързани от правилник за дейността на комисията, ясно и точно описващ правата и задълженията им и не на последно място, гарантиращ независимостта на органа.


Дали предложението ми ще бъде прието или дори разгледани е решение на ОК. За мен това е възможното решение на всичките караници покрай състезанията, които в крайна сметка само ни отдалечават от целта, поради която сме се събрали да се състезаваме. Сами се сетете какво имам предвид...

Shadow Kart Team


#35 Bobby

Bobby

    Скудерия Ферари

  • Админи
  • 890 posts

Posted 18.04.2010, 22:49

...


Виж, ти си от малкото чели правилника и които го познават, и това се вижда и личи от моята позиция, повярвай ми.
От друга страна, аз никого никога не съм посочвал като черна овца. Ако някой се превърне в такъв, то той сам си е виновен.
Любо преди години караше заедно с Митко Костадинов, който съм сигурен, че в Пд всички познавате. Той в един момент се отказа да идва да кара, защото бил много наказван. Еми, грубо си караше, и това всички го знаеха. Да не говорим, че категорично отказваше каране с екип и казваше "ми взимайте ми по 1 точка, все ми е тая", защото му било топло и си караше по къс ръкав и анцуг. Всички бяха единодушни, че да тежиш 90 кг и постоянно да си някъде около подиума, е високо ниво на умение. А тогава тежести нямаше. 60-килограмовите си караха така, 90-килограмовите също. И няма да забравя онова състезание на Дунев, на което Митко дойде, направи само 3 обиколки на конфигурацията на обратно (никога не беше карал на тази конфигурация) и на квалификацията после беше 3-ти от поне 25 човека участници. Но беше често наказван и сам си го правеше.

С Марио е абсолютно същата история. Никой, ама никой не го наказва, защото така му е кефнало. Даже мен ми е тъпо, ама какво да направя... правилата са си правила. И аз отнесох черно-бял флаг за минаване през тревата като изпреварвах Краси и после самосезиране за ситуация с Явор на Бенковски миналия сезон и бях дисквалифициран. Да съм ругал Чарли, задето ми показа флага? Да съм теглил една на Кобрата и Илиан, че ми теглиха дисквал после след финала? Да, въобще не видях Явор, който ми влезе на входа за тунела и не разбрах, че го забих в гумите, ама на видеото после го видях. Приех ли наказанието като мъж? Само това ми кажи?
Защо аз дори мога, а Марио почва с обидите, с грубите обръщения и негативното си отношение, а после като тръгнем да му отнемаме лиценза, идва и се моли с мънкане като мома? Вие не му го знаете това мънкане, ама аз, Кобрети, Илиан, че дори и Юлия (приятелката ми) го знаят това негово мънкане на Бенковски с молене за лиценза му. После по форумите - по мой адрес най-разнообразни епитети. Ами не става. Тъпо е. И тъпото е, че вместо той да си вземе бележка за карането, както дори сам обещаваще при онова негово мънкане, той пак така си кара и после ние сме лошите, та чак изпрати Кобрети на съд... знам и виждам, че пловдивската група доста му правите евала и го защитавате, заради което и той допълнително се наежва, ама разгледайте нещата от друга страна също.

А ние, ОК и ДК, винаги ще сме лошите, то е ясно... отдавна сме го преглътнали това.

#36 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 18.04.2010, 23:10

Никола, за това кой може да тълкува - да, звучи логично. Нашата позиция е да го тълкува ОК, защото ОК е писала правилника и може да прави необходимите корекции, когато нещо е спорно, а също и когато има въпроси да изяснява каква е идеята на написаното и защо. Нищо не пречи това да се промени, просто това никога не е повдигано на въпрос.

Относно това, че ОК и ДК са "сраснали" - аз МНОГОКРАТНО и ПЕРИОДИЧНО (при всеки скандал) предлагам - който иска да помага в организацията на шампионата, е добре дошъл! Досега желаещи не виждам... Когато помолим или предложим по наша инициатива на някой да стане, след време той си прави отвод, защото не му се занимава... И ти, и Феро, и Айртон, и кой ли не друг...

Но пък като предлагаш да е изборна длъжност органът, който прилага правилника и го тълкува, аз не съм чувал Върховния касационен съд и Върховния административен съд да се избират от избирателите... Поправи ме, ако греша...

Въобще, ако опрем и тук до избори, не ми се мисли каква война ще бъде. Никъде в никакъв спорт няма практика спортистите да си избират ДК... Ще ми е любопитно някой да посочи такъв случай...

Иначе личното ми мнение е, че ОК и ДК в идеалния случай ще са хора, които НЕ КАРАТ в шампионата... Такива не виждам как могат да бъдат осигурени по никакъв начин...

Аз съм казвал многократно, но пак ще повторя - с нетърпение чакам деня, когато ще съм само пилот в шампионата и ще съм от другата страна на "барикадата"...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#37 Quinn

Quinn

    Професионалист

  • ОК / ДК
  • 127 posts

Posted 18.04.2010, 23:16

Никола, за това кой може да тълкува - да, звучи логично. Нашата позиция е да го тълкува ОК, защото ОК е писала правилника и може да прави необходимите корекции, когато нещо е спорно, а също и когато има въпроси да изяснява каква е идеята на написаното и защо. Нищо не пречи това да се промени, просто това никога не е повдигано на въпрос.

Относно това, че ОК и ДК са "сраснали" - аз МНОГОКРАТНО и ПЕРИОДИЧНО (при всеки скандал) предлагам - който иска да помага в организацията на шампионата, е добре дошъл! Досега желаещи не виждам... Когато помолим или предложим по наша инициатива на някой да стане, след време той си прави отвод, защото не му се занимава... И ти, и Феро, и Айртон, и кой ли не друг...

Но пък като предлагаш да е изборна длъжност органът, който прилага правилника и го тълкува, аз не съм чувал Върховния касационен съд и Върховния административен съд да се избират от избирателите... Поправи ме, ако греша...

Въобще, ако опрем и тук до избори, не ми се мисли каква война ще бъде. Никъде в никакъв спорт няма практика спортистите да си избират ДК... Ще ми е любопитно някой да посочи такъв случай...


Не, не се избират от избиратели, в прекия смисъл - аз и ти не ги избираме (в този смисъл). Идеята ми е: нека се избират от пилотите, за да са хора на които те имат вяра, че са безпристратстни. Пак това ми е аргумента и за последната част от поста ти.

Shadow Kart Team


#38 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 18.04.2010, 23:25

Да, прие го, а и може би защото не искаш да се конфронтираш с хората взели това решение или просто си разбрал, че е вярно. А ако не беше правилно тяхното решение??? Но това не е по темата. Да вярно, че е трудно ОК, ДК или както и де се наричат комисиите, да не носят негативни последици от решенията, защото винаги ще има недоволни. Аз исках да се дистанцирам от станалото, защото сезонът започна добре, много по-интересен е с нововъведенията, но все същия откъм подобни глупави скандали. Но независимо дали щеше да е Марио или който и да е, начинът по който се случи всичко с решението за наказанието беше някак несправедливо, просто не се прави така. И не, ние от Пловдивската група опитваме да защитаваме равноправието, което всички трябва да имаме, за да сме стимулирани да се състезаваме и да правим шампионата по-завързан и да идват повече нови участници, както стана с новодошлите момчета от Пловдив. В противен случай шампионатът лека-полека ще си замине в историята.
Все пак ще чакаме решенията за контестациите.
Иначе Никола е прав, може би нещо като разделение на властите, за да се намали рискът от съмнения за пристрастност.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#39 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 18.04.2010, 23:26

А какво да правим, ако няма кандидати, които искат да са ДК? Или ако избраните очевидно взимат решения в разрез с правилника, но това се харесва на "избирателите" им, които са мнозинство, и продължават да си ги преизбират?

Как предлагаш да се осъществява контрол върху ДК, за да се гарантира на пилотите, че не се случва горното?

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#40 Quinn

Quinn

    Професионалист

  • ОК / ДК
  • 127 posts

Posted 18.04.2010, 23:34

А какво да правим, ако няма кандидати, които искат да са ДК? Или ако избраните очевидно взимат решения в разрез с правилника, но това се харесва на "избирателите" им, които са мнозинство, и продължават да си ги преизбират?

Как предлагаш да се осъществява контрол върху ДК, за да се гарантира на пилотите, че не се случва горното?

Кандидати ще се намерят, ако се приеме това решение.
Въпросът за контрола над ДК стои и сега според мен... Такъв липсва, защото ОК и ДК са до голяма степен едно и също.
Предлагам следното: Контролът над независимата ДК да се осъществява от БФКС. Така и така сме под тяхната юрисдикция.
Вие кажете дали е възможно...

Shadow Kart Team





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users