Jump to content


Photo
* * * * - 2 votes

Втори кръг - 28.11.2009 - Лаута


  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#21 gitbul

gitbul

    TNT-Pushing Unlimited

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 146 posts

Posted 24.11.2009, 13:58

Добре дошли на колегите от Ауди-Емоушън. За тези, които не знаят, те вече 3-та година си правят шампионат, подобен на нашия.

За тежестите - най-добрите варианти са олово - тъй като заема най-малко обем, или пясък за по-малките кила - по-лесно се намира :) Само да отбележа, че от 2 кръг минималното тегло е 78 кг.

Относно 1 и последен завой в обратна посока, това за забрана на изпреварването просто не е сериозно :)

B) Аз съм напълно сериозен - въпреки, че го предлагам като крайна мярка, смятам, че при старта на състезанието една забрана ще спести много нерви и травми.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Posted Image

#22 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 24.11.2009, 14:15

За възможно максимално изравняване от към възможностите на картовете, за събота се замисля нещо ново! Но, ще бъде изненада ;)
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#23 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 24.11.2009, 14:18

B) Аз съм напълно сериозен - въпреки, че го предлагам като крайна мярка, смятам, че при старта на състезанието една забрана ще спести много нерви и травми.

Stay calm, there is light on the horizon.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#24 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 24.11.2009, 14:22

B) Аз съм напълно сериозен - въпреки, че го предлагам като крайна мярка, смятам, че при старта на състезанието една забрана ще спести много нерви и травми.

И аз съм напълно сериозен като казвам, че е несериозно да забраниш изпреварването на 2-та основни завоя на всяка писта - преди и след правата :)

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#25 Frol

Frol

    Напреднал

  • Пилоти
  • PipPipPip
  • 71 posts

Posted 24.11.2009, 15:43

Вчера и аз се замислих по темата за първи завой.

От наблюденията които имам като маршал на втора и трета серия на първи кръг мисля, че зоната на първи и втори завой ще бъде много критична. Може би, промяна на местото за стоп-старт ще облекчи малко напрежението, което може да се създаде там.

Какво имам предвид. Предният кръг забелязах, че след стоп-старт, картовете се ускоряват бавно и имат голяма разлика в скоростите спрямо неспиралите картове. Тази разлика в скоростите намаляваше чак след първи завой и почти изчезваше на подхода към втори завой. Т.е. на спиралите машините им трябва доста разстояние, за да си изравнят скоростта с другите.

В този ред на мисли се зачудих, какво би станало, ако зоната за стоп-старт е на същото место където беше първи кръг. Спиралите картове ще са с много по-ниска скорост от неспиралите. В същото време, в обратна посока, първи завой е с много по-малък толеранс на траекториите по които може да се премине. Ако там се засечат спирал (бавен) и неспирал (бърз) карт, може да се получи сериозна колизия.

Имайки предвид странните разбирания за "безконтактен" спорт, както и липсата на опит у някои от участниците по отношение на смените на траекториите, призовавам организаторите да помислят по въпроса за преместване на зоната за стоп-старт, така че спиралите картове да имат възможност да изравнят повече скоростта си с неспиралите. Това би намалило риска от колизии поради голямата разлика в скоростите.

Като примерно място бих посочил края на последния завой преди старт-финалната права от външната страна на пистата (някъде там, където спирахме на квалификацията) или зоната след предпоследния завой.

Това са мислите, които ми се мотат из главата. Нека и други да споделят мнения по този въпрос. Организаторите са писали, че имат решение, но го пазят в тайна по неясни причини.

#26 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 24.11.2009, 15:52

Искаме да пробваме нещо и ако сполучи ще го обявим официално, ако не сполучи, ще сменим мястото или ще го изтеглим в началото на правата, но от вътрешната страна, като сигнализацията ще се прави много по-рано, за да може тези които не спират да минат от дясно. Гено вече каза, че на този завой преди правата (в случая последен)си има опасност някой да събере мрежата с металните колони, та камо ли ако има и спряли картове.
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#27 DJ Plazma

DJ Plazma

    Новак

  • Пилоти
  • Pip
  • 2 posts
  • Град:Sofia

Posted 24.11.2009, 17:33

Добре дошли на колегите от Ауди-Емоушън. За тези, които не знаят, те вече 3-та година си правят шампионат, подобен на нашия.

За тежестите - най-добрите варианти са олово - тъй като заема най-малко обем, или пясък за по-малките кила - по-лесно се намира :) Само да отбележа, че от 2 кръг минималното тегло е 78 кг.

Относно 1 и последен завой в обратна посока, това за забрана на изпреварването просто не е сериозно :)


Благодаря!
Аз затова попитах за тежестите. Предположих, че някои сте минали по този път :D . Все пак има ли как да ми онагледите с
някоя снимчица или идея как и къде е удобно да се закрепят въпросните тежести. Ушивате си торбички за оловото и ги стягате около кръста или....??? Все пак не върви да се появя с една раница с пясък на гърба! И аз ще мисля по въпроса.

П.П. :blink: видях, че вече минималното тегло е 78кг! Много сте дебели бе :D

#28 Pringles

Pringles

    Ice Team

  • Пилоти
  • PipPip
  • 11 posts
  • Град:София

Posted 24.11.2009, 19:56

Лъчезар Панчовски - участва
Ice Team - пълен състав
Глупавият проумява само онова, което вече е станало.
Ice Team ;)

#29 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 24.11.2009, 21:39

Това са мислите, които ми се мотат из главата. Нека и други да споделят мнения по този въпрос. Организаторите са писали, че имат решение, но го пазят в тайна по неясни причини.

Причината е по-точно ПРИЯТНА ИЗНЕНАДА!
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#30 KOBRETI

KOBRETI

    Ferrari

  • Админи
  • 1,616 posts
  • Град:София

Posted 25.11.2009, 00:21

Няма да е зле на брифинга да се обясни на всички, че трябва да вдигат ръка, когато спират...

Валяк мачка... | Авариен автоключар София - avtokluchar.net


#31 Goran

Goran

    Plovdiv Racing Team

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 360 posts
  • Град:Пловдив

Posted 25.11.2009, 07:51

Краси 100 пъти го повторихме и пак имаше хора, дето не вдигаха. Но за Старт-стоп ги карахме от 2 завоя преди това да вдигат и се получи
Гражданска отговорност от - GBROKERS

#32 Riper

Riper

    Алпинист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 267 posts

Posted 25.11.2009, 14:52

Краси 100 пъти го повторихме и пак имаше хора, дето не вдигаха. Но за Старт-стоп ги карахме от 2 завоя преди това да вдигат и се получи

Нали от следващия кръг ще има наказания за тия дето не дигат.Аз така разбрах.

#33 lubo lauta

lubo lauta

    Пенсионер

  • ОК / ДК
  • 661 posts
  • Град:Пловдив

Posted 25.11.2009, 21:39

Здравейте и честито за сайта! Очертава се хубав зимен шампионат!
И понеже в първото мнение е спомената думата "дискусии", ще се възползвам да попитам.
Какви тежести ползвате и по какъв начин ги закрепяте??? Моля споделете опит!
За нашия картинг турнир бях подготвил тежест (парче гранит) с тегло около 18 кг. Проблема беше, че не можах да намеря начин за безопасно закрепване!
Затова и питам как решихте проблемите с тежестите. Да кажем, че ще намаля малко размера на блокчето - нужни са ми 12кг допълнителна тежест, за да достигна минималното тегло от 75кг.
Успех на всички в турнира! От март ще има и още един отбор участник.
Ето как изглежда:

Posted Image

Здравей те на всички,и браво на змиЪта за този сайт.Относно тежестите,ще трябва да си измисляте или други тежести или друго мяста за захващане.Тази вечер с Косебосе бяхме на пистата и видяхме пораженията по седалките от тежести с такава форма.Имаме предопреждение че може да гризнем дървото при следващ случай.
Не забравяйте, че тука сме като във ФИА - отнасяш комисарската тояга и нямаш право на обжалване. :)

#34 Riper

Riper

    Алпинист

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 267 posts

Posted 25.11.2009, 21:59

Здравей те на всички,и браво на змиЪта за този сайт.Относно тежестите,ще трябва да си измисляте или други тежести или друго мяста за захващане.Тази вечер с Косебосе бяхме на пистата и видяхме пораженията по седалките от тежести с такава форма.Имаме предопреждение че може да гризнем дървото при следващ случай.

Еми аз нямам проблем другите да му мислят B)

#35 Kose Bose

Kose Bose

    www.kosebose.com

  • ОК / ДК
  • 960 posts
  • Град:Plovdiv

Posted 25.11.2009, 23:24

Божидар Митев - Участва
Ако Любо се съгласи, той може да се впише в неговия отбор, тъй като само този пилот няма тим!
:P Що пък да не се съгласи, Божидар вече има точки... ;)
www.kosebose.com
НЕОНОВИ РЕКЛАМИ

#36 spasimir

spasimir

    Новак

  • Пилоти
  • Pip
  • 6 posts

Posted 26.11.2009, 11:58

Бройте ме и мен

#37 alex72bg

alex72bg

    Начинаещ

  • Пилоти
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 26.11.2009, 13:25

участвам
www.Tuning-Parts.bg
The Performance Shop

#38 Stanislav siromahov

Stanislav siromahov

    Новак

  • Пилоти
  • Pip
  • 2 posts

Posted 26.11.2009, 14:11

Burgas racing team участва на 28.11
станислав сиромахов
иван пачев
тодор василев
може някои да не доиде но засега сме толкова.
тел.0898200304 ако има някои от бургас може да патува с нас.

#39 yavor

yavor

    TEVA Racing

  • Пилоти
  • PipPipPipPip
  • 174 posts
  • Град:София

Posted 26.11.2009, 14:16

Пишете ме и мен.
Posted Image

#40 kartingman

kartingman

    Начинаещ

  • Пилоти
  • PipPip
  • 39 posts

Posted 26.11.2009, 16:30

Николай Атанасов участва :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users