Аз все още не съм много наясно, как точно ще се провде, но звучи яко.ОТБОРЕН ШАМПИОНАТ
“100 –ТЕ МИНУТИ НА ВАРНА КАРТИНГ”
УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ
Право на участие: всеки клиент на Картинг Писта „ВАРНА”, без ограничение на възрастта, който има регистрация в базата данни на пистата, като е предоставил ДОБРОВОЛНО своето име, ЕГН и телефон за връзка. Записване за участие: на касата на Картинг Писта „Варна”със заплащането на таксата и получаването на финансов документ, краен срок - 3 дни преди датата на състезанието.
Такса за участие: 99 лв. на отбор
Дати на месечни финали: посочени са в Календара на Картинг Писта „ВАРНА”.
Начален час за провеждане: 10:00 часа
Отборното състезание се провежда при записани минимум 6 отбора.
Участниците в отбор трябва да са минимум 2 и максимум 5.
РЕГЛАМЕНТ
• На всяка 30-та, 60-та и 90-та минута Stop and Go!
• Задължителни 4 смени на пилоти извън Stop and Go!
• Смяна на картинг на всеки Stop and Go!
• Картинга, с който стартира всеки отбор е зареден с 1л бензин.
• Задължително спиране първите 30 минути за зареждане с бензин.
• Жребий:
- бокс на отбора
- 4 картинга /смяна на 30-та, 60-та и 90-та минута/
Начин на стартиране:
Общ старт на 20м зад картингите
Със звуков сигнал
При запалени двигатели
Регламент на състезанието:
Задължително спиране за доливане на бензин - 1-те 30 минути!
На 30-тата минута състезателите трябва да спрат за Stop and Go!, като при финиширане им се показва кариран флаг и се засича разликата във времето на финишране между 1-вият и 2-рият пилот, 1-вия и 3-тия, 1-вия и 4-тия и т.н., което е определящо за поредността на стартиране на вторите 30 минути и за времето на стартиране.
Пример: Ако пилота от даден отбор е финиширал 0,15 секунди след първия, то неговият отбор ще стартира следващите 30 минути 0.15 секунди след него.Ако 3-тия пилот от съответния отбор е финиширал 0.40 секунди след първия, то следващите 30 минути ще стартира 0.40 секунди след 1-вия отбор.
На 60-тата минута отново има Stop and Go! , отново
смяна на картинг и отново поредността и времето на стартиране се определя от разликата между 1-вия и 2-рия, 1-вия и 3-тия, 1-вия и 4-тия и т.н. при финиширане на 60-те минути.
На 90-тата минута регламента е същият.
Стартирането на 30-тата, 60-тата и 90-тата минута се извършва от бялата линия, като картингите са подредени един зад друг по поредност на стартиране.След като стартира пъвият картинг, втория заема мястото на стартиране.Старта се дава с националният флаг.При вдигане на флага пилота има право да стартира.Ако е стартирал преди вдигането на флага има фал – старт и неговият отбор се наказва с 5 наказателни секунди при следващото сртартиране или се добавя във финалното време.
!!!! Спирането за Stop and Go! и смяната на пилотите се извършва в съответния бокс на отбора !!!!
Победител е отбора, чийто пилот пръв пресече страрт-финала
на 100-те минути от състезанието.
ОТБОРЕН ШАМПИОНАТ{100-те минути на Картинг Варна}
Started by JAGUAR, 16.03.2010, 20:18
2 replies to this topic
#1
Posted 16.03.2010, 20:18
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)
#2
Posted 16.03.2010, 21:30
Радвам се че ти е харесал регламента.
Идеята е следната:
Всеки отбор кара максимално много на брой картове, което изключва фактора "предимство на машината" и тъй като не може два отбора на дистанция 20 сек да спрат и разменят машините си се налага Стоп/Го и реалните разлики остават.
В крайна сметка печели не отбора карал най-бърза машина, а най-добре представилия се.
Истинската идея на този регламент е всички отбори да карат всички машини, което е било избегнато тук с цел да не се сменя правилника на всяко състезание на което се появи отбор повече или по-малко
Идеята е следната:
Всеки отбор кара максимално много на брой картове, което изключва фактора "предимство на машината" и тъй като не може два отбора на дистанция 20 сек да спрат и разменят машините си се налага Стоп/Го и реалните разлики остават.
В крайна сметка печели не отбора карал най-бърза машина, а най-добре представилия се.
Истинската идея на този регламент е всички отбори да карат всички машини, което е било избегнато тук с цел да не се сменя правилника на всяко състезание на което се появи отбор повече или по-малко
#3
Posted 16.03.2010, 21:44
На мен идеята ми е ясна. Това как да се избегне фактора неравностойни картинги аз и други участници сме го предлагали и друг път, но чак сега се прилага.
Best Lap Time Varna Karting Track 200cc-1:03.3xx 270cc-1:02.2xx Rotax-0:52.363
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)
Best Lap Time Lauta Karting Track 270cc-0:50.969(4 Laps)
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users