Jump to content


George Prix's Content

There have been 25 items by George Prix (Search limited from 30.04.2023)


By content type

See this member's

Sort by                Order  

#10140 2014 R10 - Благоевград - 11.10.2014

Posted by George Prix on 08.10.2014, 18:41 in Auto-Kart Championship

Има ли вариант да направим старта от 17:00 или 18:00, както останалите състезания на Благоевград (всички SWS са от 18, 19 или 20 часа).




#10118 Конска 12.07

Posted by George Prix on 24.07.2014, 19:05 in Auto-Kart Championship

Пишем го състезателен инцидент, като с Маса и Магнусен.  B)




#10110 Конска 12.07

Posted by George Prix on 20.07.2014, 17:00 in Auto-Kart Championship

Същото го направих и на Благоевград - на 1:49

 

Така че може и нещо в мен да е :)




#10098 Конска 12.07

Posted by George Prix on 08.07.2014, 22:58 in Auto-Kart Championship

Изпращам и аз вариант, подобен на този от Марио, но малко по-дълъг и с 2 варианта за изправяне или забавяне.

Идеята ми беше да има бързи секции и 1-2 места със спиране, където да може да се изпреварва. Има и няколко интересни бързи завоя.

Нещо подобно сме карали преди време и беше action.

Konza_3.jpg




#10071 Предварително записване за Благоевград

Posted by George Prix on 19.06.2014, 19:13 in Auto-Kart Championship

Преди да потвърдя - имам въпрос към Краси и Боби - каква е цената и броя обиколки.

 

Първи кръг карахме 3*13 = 39 обиколки за 65 лв (ако не ме лъже паметта на място платихме по 70 лв. всъщност).

Приемам, че 5-10 лв. са за фонд награди (не коментирам, малко ли са, много ли са), при 60 лв за 36 об =  1.54 лв./обиколка

 

На SWS Благоевград - 40 об.+10 мин = 50 об. за 60 лв. = 1.20 лв / обиколка, т.е. АК е 28% по-скъпо :blink: .

Ако смятаме със 70 лв. отива над 50% по-скъпо.

 

Има ли вариант цената на АК сега да е по-ниска след като от пистата намалиха малко цените си за SWS.

Обръщам се към вас, тъй като заплащам таксата на вас.




#10035 2014 R5 - Пловдив /Лаута/ - 24.05.2014

Posted by George Prix on 25.05.2014, 11:01 in Auto-Kart Championship

Кръгът на Лаута ми хареса. Мисля, че трябва да направим един и в обратна посока и да увеличим броя на обиколките, ако можем.

Освен това за Лаута бих предложил да има и задължителен бокс, което ще даде повече възможности за размествания на позициите.

 

Жалко, че по-бързите картове не са достатъчни за състезание, защото с тях пистата е много по-интересна за каране.




#10016 2014 R5 - Пловдив /Лаута/ - 24.05.2014

Posted by George Prix on 21.05.2014, 18:41 in Auto-Kart Championship

Здравейте,

 

Има ли вече график за състезанието?




#10001 Отбори и пилоти 2014 - РЕГИСТРАЦИЯ

Posted by George Prix on 07.05.2014, 19:32 in Auto-Kart Championship

Кристиан Вражилов кара за SRT




#9913 1 или 2 кръга в Хасково?

Posted by George Prix on 07.04.2014, 20:23 in Auto-Kart Championship

Ако остане 2 кръга, съветвам всеки, който е бил за 1 кръг да дойде също в събота и да си реши на място за колко кръга е. Ако пак си за един - караш и си тръгваш. Ако си вече за 2 - оставаш и за неделя.




#9902 Инспекция Хасково

Posted by George Prix on 06.04.2014, 20:20 in Auto-Kart Championship

Мисля, че дискусията не е кой има желание, а кой може да отдели времето и/или средствата.

От прочетеното до тук мисля, че повечето хора не разполагат с 2-та дни за картинг. Освен това неделя е Цветница, т.е. имен ден на поне една дузина приятели и роднини, а пък покрай тях и всяка жена го прием по-лично този ден.

 

Предложението ми е да караме само Събота, но по-дълга дистанция - например всеки манш да е двойно по-дълъг и да се дават двойни точки накрая или нормални точки, важното е да има каране. Така може и да се пазарим повече и за цената на обиколка.




#9885 Инспекция Хасково

Posted by George Prix on 31.03.2014, 22:18 in Auto-Kart Championship

Ако на Лаута картовете са хубави, ще се прежаля и с колан да карам :)

За Хасково, сигурни ли сте, че ако направим двоен кръг, няма да се откажат някои хора, заради парите, преспиването и цялата организация?




#9881 Инспекция Хасково

Posted by George Prix on 30.03.2014, 21:20 in Auto-Kart Championship

Та, какви са впечатленията от Пловдив и Хасково. Силно се надявам да направим състезания и на двете места.




#9870 Инспекция Хасково

Posted by George Prix on 21.03.2014, 19:59 in Auto-Kart Championship

Питайте и за някакви цени, защото тук в София излизаше към 2.50-2.60 лв на минута каране (цената беше на обиколка, но толкова излизаше на минута).




#9842 2014 R2 - Бенковски - 15.03.2014

Posted by George Prix on 12.03.2014, 18:03 in Auto-Kart Championship

Търся 3-ти пилот за SRT Motorsport. Желаещи да се присъединят?




#9811 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by George Prix on 03.03.2014, 22:59 in Auto-Kart Championship

Помолих Веско и Румен да го качат, поне този момент.




#9808 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by George Prix on 03.03.2014, 22:34 in Auto-Kart Championship

Относно инцидента на завой 1 - залага 5 лв, че това на снимката е левия страничен борд на 1 карт, а не 2 предни прони на два карта. :)
и още 5 лв, че същият този карт удари със задницата си Salle.




#9789 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by George Prix on 03.03.2014, 01:28 in Auto-Kart Championship

... а 9-ката вървеше толкова добре, че даже аз завърших пръв с нея.

 

Ето и от мен една случка. Без да предявявам претенции искам да питам как се тълкува ситуацията от 0:22? Според мен ме блъснаха отзад при положение, че когато влязох в завоя нямаше карт вдясно от мен (не и наполовина на моя карт) а заради този удар ме изпревариха четирима. Смешното е, че стана пред очите на петима маршали а техния коментар беше, че не са видели какво е станало.

https://vimeo.com/87999639

 

След като го гледах няколко пъти, мнението ми е, че получи удар от Номер 10-ти. Той се завъртя сам и при завъртането те удари със задния ляв ъгъл на карта. На стоп кадър на 0:22 се вижда как Номер 10 сочи с предницата перпендикулярно на бордюра, а задницата (която не се вижда) отива към теб. В момента на завъртането на Номер 10 се вижда как получаваш удара.

 

Другите са твърде назад - застигат те едва когато си с лице към тях :)

От камерата на Веско ще се види по-добре.

 

Аз бях от 5-имата  "маршали" на завоя. Сашо видя най-добре ситуацията и каза, че Номер 10 се е завъртял сам на спирането и в опита си да го заобиколиш си имал контакт с него. Предвид, че гледаме от другата страна на удара, не видяхме добре как се закачихте и кой кого удари.
За мен ситуацията е - 40% състезателен инцидент и 60% наказание за Номер 10 за удар отзад на влизане в завой, независимо от това с кой край на карта те е ударил.

 

Миналата година причиних подобен удар на този завой, заради необмислено късно спиране и тогава всички бяха единодушни, че аз съм виновен. Прилагам материал:  5:46  от   http://www.youtube.com/watch?v=7O7JfT1iQN4




#9728 Календар 2014

Posted by George Prix on 26.02.2014, 17:01 in Auto-Kart Championship

Не мисля, че ще е студено - темп около 10-11 градуса с лек южен вятър е добре за каране с гащеризон и дреха отдолу.




#9717 Отбори и пилоти 2014 - РЕГИСТРАЦИЯ

Posted by George Prix on 24.02.2014, 19:06 in Auto-Kart Championship

Отбор: SRT
Шеф: Георги Попчев /George Prix/
Собственик: Александър Керемидарски /salle/
50. Александър Керемидарски /salle/
51. Георги Попчев /George Prix/
52. /допълнително ще потвърдим 3-ти пилот/

 

srt_motorsports_logo.jpg

 

 

P.S. Днес разбрах, че няма да карам с Pushing Unlimited.




#9716 Календар 2014

Posted by George Prix on 24.02.2014, 16:39 in Auto-Kart Championship

Благоевград е добър избор за първи кръг - широка писта, едва ли ще има инциденти :)

 

Относно 390 cc нямам търпение да ги пробваме на Хасково. Тук наистина не им е мястото, даже и без половината завои на пистата.

 

Минималното тегло на някаква специална диета ли е :)




#9708 Календар 2014

Posted by George Prix on 21.02.2014, 13:50 in Auto-Kart Championship

С някоя от по-интересните конфигурации ще стане добра битка. А и опитът ни показва, че там и на мокро държи и се кара добре.




#9705 Календар 2014

Posted by George Prix on 19.02.2014, 23:14 in Auto-Kart Championship

390 cc Honda, 13 hp and up to 80 mph.... за такива машини ли става въпрос :rolleyes:




#9698 Календар 2014

Posted by George Prix on 19.02.2014, 17:49 in Auto-Kart Championship

Аз съм за Пловдив или Конска, или Благоевград.

 

Моите уважения към Бенковски и чудесното отношение към нас там, но картовете са доста зле вече и карането им няма нищо общо като усещане с каране на нормален картинг на писта.

 

В Пловдив съм карал на няколко много хубави състезания и даже когато съм завършвъл отзад, винаги съм бил доволен от карането. Същото важи и за Блг и Конска.

В Кюстендил също е много хубава пистата, но наличните картове там са много бавни за нея. Във Варна е перфектно, но пък е нереално да ходим до там, освен ако не се разпределим всичко по коли и делим разходите.

 

Разходите са голяма тема - аз лично оптимизирам като пътувам заедно с повече хора и карам само 1 тренировка или не карам тренировки.




#9687 Календар 2014

Posted by George Prix on 18.02.2014, 16:25 in Auto-Kart Championship

Само предложение - ако сме малка група да опитаме на Лаута (мисля, че имат само 6 карта по 270 куб см).

Ако сме повече хора - Благоевград. Карах онзи ден в Благоевград. Заради по-ниските температури, пистата беше по-хлъзгава от лятото и е интересно за каране.

 

За следващата дата мога да говоря с Иван да отвори пистата на Конска и да се кара нова конфигурация, за да е различно.

 

Със сигурност не искам да карам на Пол Позишън или Бенковски :)




#9618 Календар 2013

Posted by George Prix on 23.10.2013, 16:28 in Auto-Kart Championship

Към организаторите -

Искате ли да караме една от алтернативните конфигурации на пистата. Конска позволява 12-13 различни конфигурации, някои от тях доста бързи.

 

Пример - в неделя имахме месечен финал на един вариант (50 сек средно за обиколка) с дълга права и накрая завършихме първите 6 в 2-3 сек. разлика (Марио ще ме поправи колко точно беше разликата. Аз си помня само, че Крис зад мен беше на 0,1 сек :) )

 

Има една изпитана хубава и бърза конфигурация от миналата година (състезанието за издръжливост). Тогава за 3 часа разликата между 1-ви и 2-ри беше около 15 сек.

 

Think about it.