Jump to content


gitbul's Content

There have been 9 items by gitbul (Search limited from 30.04.2023)


By content type

See this member's

Sort by                Order  

#7736 НАЦИОНАЛЕН ЗИМЕН ЛЮБИТЕЛСКИ ШАМПИОНАТ ПО КАРТИНГ 2011-2012

Posted by gitbul on 04.12.2011, 22:18 in Зимен шампионат Лаута

Този формат и на мен ми е скучен, така че промени трябват. Вярно, кара се доста, но основно фитнес и един час квалификационни обиколки ми идват в повечко. Posted Image

А относно останалото, тук не му е мястото да говорим. Posted Image

Ела следващия път и ще ги обсъдим с кафе на пистата! Posted Image



#7734 НАЦИОНАЛЕН ЗИМЕН ЛЮБИТЕЛСКИ ШАМПИОНАТ ПО КАРТИНГ 2011-2012

Posted by gitbul on 04.12.2011, 18:32 in Зимен шампионат Лаута

Поради мои лични съображения, не мога да продължа да участвам в този шампионат! Марио ще е човека който ще Ви информира за всяко случващо се и предстоящо събитие!


Искрено се надявам, да размислиш! Posted Image



#7677 НАЦИОНАЛЕН ЗИМЕН ЛЮБИТЕЛСКИ ШАМПИОНАТ ПО КАРТИНГ 2011-2012

Posted by gitbul on 21.11.2011, 18:39 in Зимен шампионат Лаута

а ето и новото предложение на Марио:

.................
...................
...................
Очаквам Вашите предложения!


Това повече ми харесва като вариант. С деветките имам доста повече шанс да потегля от място, отколкото с малките. ;)



#7597 Любителски Шампионат по Картинг гр БУРГАС

Posted by gitbul on 27.10.2011, 15:11 in Общи дискусии за картинг

.....Картинг писта „Слънчев бряг” е модерна, технологична картинг- писта, съчетаваща в едно изумителен лабиринт от завои, шикани и дълги прави отсечки, които наподобяват някои от ключовите компоненти на световно известни трасета от калибъра на Монте Карло, Силвърстоун, Хокенхайм, а също така и Спа- Франкоршамп......


Това е най-забавното нещо, което съм чел напоследък :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Трасето напомня някоя от тези писти толкова, колкото завоя на Църна Маца напомня Параболика. И моят автомобил има четири колела и волан, но не е болид от Формула 1.

Сори за спам-а, но не се сдържах! ;)

Успех в шампионата!



#6662 Трансферен прозорец 2010-2011

Posted by gitbul on 02.03.2011, 09:29 in Auto-Kart Championship

Боре, успокой се малко!  :huh:

Нали не мислиш, че ще постигнеш нещо с подобни заяждания?
Ако няма да участваш в новия шампионат, какво значение има дали си в зелено, червено или розово...

Оспамили сте темата и без това.



#6401 Отбори и пилоти 2011 - РЕГИСТРАЦИЯ

Posted by gitbul on 08.02.2011, 11:07 in Auto-Kart Championship

Засега не смятаме да участваме.



#6182 Видеоклипчета и снимки

Posted by gitbul on 16.01.2011, 08:50 in Срещи на картинг (и бира) и всичко друго

Много сладка реклама. Жалко, че утре Косето ще ме бие с тиган по главата...  :lol:

Еее, това ме разби  :lol:  :lol:
Очакваме отговор от другата страна...



#6023 Убиха формулата, пичове...

Posted by gitbul on 17.12.2010, 09:32 in Срещи на картинг (и бира) и всичко друго

Поглед в бъдещето... Flash forward...... 2014 г.

23 ноември 2014 г.
Монако
специално интервю на Иван Тенчев със шампиона във Формула 1 – Фернандо Алонсо

ИТ : Фернандо, поздравления за титлата през този доста напрегнат сезон! Как се чувстваш на върха в моторния спорт?

ФА: Благодаря ти, Иван! Това е шестата ми титла, но се чувствам сякаш я печеля за първи път!

ИТ: Ферари се справи изключително добре с конкуренцията на основните тимове в лицето на Ред Бул , МакЛарън, Протон и УАЗ. Какво беше основното ви предимство пред останалите?

ФА: Да, сезонът бе успешен и за тима, тъй като спечелихме всичките три състезания през годината и завършихме на първо място при отборите. Нашите съперници дадоха всичко, на което са способни, но мисля, че ние бяхме с един ход пред тях във всеки старт. Колкото до предимствата на Ферари, мисля, че в основата им стои преди всичко отборния дух и желанието за победа. Използвам случая да благодаря на Фелипе за подкрепата през сезона.

ИТ: Да се върнем към началото на годината! В първия старт имахте трудности с настройките на болида и най-вече с темпото в дълга серия от обиколки с два от типовете гуми. Как успяхте да се справите с грейнинга при ниските температури в Сибир?

ФА: Да, наистина, сезонът не започна обещаващо. Още в първите свободни тренировки осъзнахме, че имаме проблем със загряването на някои типове гуми, но все пак успяхме да направим добра квалификация. В хода на състезанието, инженерите от бокса решиха да рискуваме и качихме Фелипе върху задното крило на болида. Помощта му се оказа решаваща, тъй като триенето на задните гуми в подметките на съоборника ми успя да ги спаси от бързо износване и те издържаха цели седем обиколки. В същото време, позицията на Фелипе върху соларните панели се оказа не толкова лоша, предвид сравнително мрачното време в Чукотка през целия уикенд.

ИТ: Във Виетнам Ферари също се представи добре, макар ти да завърши втори, след пилота на новака в първенството – отбора на Арсенал (Казанлък). Но това, което наистина впечатли всички бе представянето ти на легендарната „Спа“. Какво се случи тогава? Много специалисти все още не могат да обяснят на какво се дължеше огромната разлика между Ферари и останалите тимове. Трябва да има някаква причина, за да успеете да затворите втория болид с почти осемнадесет обиколки...

ФА: Ок, Иван, тъй като това ще бъде последният ми сезон във Формула 1, ще си позволя да издам „тайната“ на нашия успех в Белгия. Всъщност, всичко стана малко случайно, но това не ни попречи да се възползваме от новото си предимство по най-добрия начин. Истината е, че по време на спускането към Червената вода, както и в целия сектор между 7-ми и 17-ти завой, просто изключвах от скорост! Това е. Нищо повече.

ИТ: (безмълвен, с широко отворени очи)

…..........



#6018 Убиха формулата, пичове...

Posted by gitbul on 15.12.2010, 16:03 in Срещи на картинг (и бира) и всичко друго

Или поне й инжектираха смъртоносния вирус, който до 2 години ще я убие:

1.6 литра, 4 цилиндъра, директно впръскване с до 500 бара, 12 000 об/мин, 5 мотора на сезон (за 20 старта).:blink:



Е, ако това не я убие, гледай какво ще стане след края на следващия сезон. Тогава ФИА ще реши, че:

- всички шасита трябва да се правят от сомалийска компания (с цел подкрепа на страните от третия свят и допълнително снижаване на разходите);

- двигателите ще се произвеждат от ДП "Беларус" (поради голямата им издръжливост и непретенциозност към масла и горива, както и с цел допълнително снижаване на разходите);

- разхода на гориво ще бъде смъкнат с нови 65% (с новите правила бутона на KERS ще се използва в продължение на минимум 2 минути на обиколка, с което, незнайно защо, от ФИА твърдят, че допълнително се снижават разходите)

- ще се вграждат соларни панели в задното и предното крило на болидите, както и на вятърни турбини, поставени на изхода на въздушния поток, генериран от F-duct (целта на ФИА е подкрепа на "зелените технологии" и добива на енергия от възобновяеми източници, както и допълнително снижаване на разходите)

- отборите ще имат право да участват с двама пилоти в един старт, само ако те управляват един и същ болид (на стартовата решетка няма място за повече от 76 болида, след включването на полу-професионалните тимове от България, Камчатка и Великденските острови, като, освен всичко друго, това допълнително снижава разходите)

- пилотите ще са задължени да използват всичките седем типа сухи гуми в едно състезание (с цел допълнително снижаване на разходите, всички смеси, с изключение на най-мекия тип, са направени от рециклирани автомобилни седалки. Най-меката смес се произвеждат в индийската фабрика на официалния доставчик на гуми - сръбската компания "Tigar" - и в нея са вложени различни отпадъчни материали от производството на презервативи)

- точковата система ще бъде променена по следния начин - всички пилоти от 1-во до 75-то място вземат по 25 точки. Последният, 76-ти поред, пилот получава 24 т. (това ще мотивира участниците да не бъдат последни, като в същото време ще ги накара да избягват рисковете при изпреварвания, които могат до доведат до инциденти, както и ще се допринесе за допълнително снижаване на разходите)

- шампион става пилотът, спестил най-много гориво през сезона (с цел запазване на интригата за зрители и фенове на моторните спортове до самия финал на сезона, както и с цел мотивация за допълнително снижаване на разходите)

- .......
:(