Jump to content


salle's Content

There have been 29 items by salle (Search limited from 17.06.2023)


By content type

See this member's


Sort by                Order  

#10127 2014 R8 - Хасково - 23.08.2014

Posted by salle on 26.08.2014, 00:46 in Auto-Kart Championship

Ето и моите



https://vimeo.com/104221269


Най-вероятно също за последно в този шампионат и със сигурност последно на тази писта при тази организация и по това време на деня.




#10099 Конска 12.07

Posted by salle on 09.07.2014, 00:19 in Auto-Kart Championship

Аз отсега да кажа, че ще си търся транспорт за събота .. предно стъкло и яко изчукване .. да видим утре застрахователите какво ще имат да кажат.




#10094 Конска 12.07

Posted by salle on 07.07.2014, 19:19 in Auto-Kart Championship

И аз това щах да вметна, че Иван обикновено взима твърда цена на обиколка а така обиколката е много по-кратка.
В обратна посока тази конфигурация според мен ще доведе до много големи разлики между картовете. И в двете посоки повече от половината обиколка е на макс. обороти и има само по едно място за спиране така, че всичко зависи от максималната скорост на картовете.




#10080 Предварително записване за Благоевград

Posted by salle on 20.06.2014, 12:37 in Auto-Kart Championship

А на SWS какво получиха победителите? Купи или медали?

 

На SWS всички участници, не само победителите получават точки за SWS, което е доста по-сериозен стимул. На SWS в Пловдив имаше и купи и медали.




#10079 Предварително записване за Благоевград

Posted by salle on 20.06.2014, 12:16 in Auto-Kart Championship

Дотук 12 (с мен) са заявили желание. Още има ли, много моля да кажат. Питам, защото ми е важно, както казах съм на сватба, та трябва 15 часа да тръгвам към София, а не ми се бие път, без да карам.

 

Аз съм на 75% сигурен като ако дойда също ще бързам да се прибера и ако са много маншовете ще пропусна края.
Ако има начин да изместим старта от по-рано - към 11:00 ще дойда със сигурност.




#10041 2014 R5 - Пловдив /Лаута/ - 24.05.2014

Posted by salle on 26.05.2014, 21:19 in Auto-Kart Championship

Третото нещо, което ми прекипя, беше наказанието ми със старт/стоп. Наказание, наложено от Данчо, Ники Атанасов и баща му. Първият - със слаба видимост, но "според него", както сам се изказа - защото съм бил виновен. От там, където бил, така му се сторило. А другите двама, бидейки с гръб и обърнали се чак като чуха свиренето на гуми, решиха, че също са запознати с инцидента. Пичове, вие нормални ли сте?! Да не говорим, че мястото на случката е завой. Да, всеки казва, че втори завой е обратния... да, ама не! Втори завой е чупката между 1-и и предполагаемия от всички 2-и завой! Защото там, ако останеш с прав волан - се забиваш в оградата. Щом биеш десен, макар и лек, значи е завой, дори има и бордюр отвътре. А щом е завой, важат правилата за изпреварване и оставяне на място на пистата в ЗАВОЙ. Не на ПРАВА, а в ЗАВОЙ. Ако това беше права, тогава щях да съм напълно виновен и за наказание. Но, при положение, че това там е завой, влязъл съм наравно с предната седалка на Сашо и той бие рязък волан надясно, след като беше отворил излизането от 1-и завой и допусна да вляза там - вина НЯМАМ за това, че той се натресе в мен и се завъртя, след като набих спирачка (за да не отида в тревата, защото място на пистата не ми оставаше и бях вече с 2 гуми навън, а бордюра все повече бягаше от левите ми гуми). Обиколка по-рано, бидейки с една предница пред него, получих същото "допиране" в мен и каране с десен волан към мен, от излизането на трети завой и така чак до влизането в четвърти и пети. При което, само за да не излетя в тревата, която заради това движение идваше със страшна сила, въпреки че имах един бъмпер преднина, набих спирачки и го пуснах да мине. Отделно, да не споменавам и факта, че от това каране, закачени странично един в друг, и двамата губехме обороти и скорост. Другият вариант беше да върна "жеста" и аз да го изтикам от пистата, само че на мен това не ми е в стила.

От Сашо не очаквах такова каране, бях останал с впечатление, че добре познава правилника и че приема картинга за безконтактен спорт. Най-вече, мислех, че се оглежда, след като няколко манша по-рано се борихме в последните обиколки, когато настигна мен и Митака, и всичко премина нормално, с красива битка без инциденти. Дори тези ренталски картове, ако бяха без страничните предпазни бъмпери, да сме се изтрепали като кучета.
От Данчо, Ники и баща му пък не очаквах да налагат наказание по осмотрение от вида "ми май беше виновен... не видяхме, ама май е за наказание". Като не сте видели добре, не предприемате нищо! Това беше нормален състезателен инцидент, от който и аз и Сашо загубихме - той повече, защото се и завъртя.


Боби, моите спомени за това завъртане доста се различават от твоите с едно изключение - Ники и баща му наистина гледаха на другата страна и няма как да са видели какво стана. Казах го на пистата и ще го повторя пак - случва се спомените да се разминават с действителността особено когато става въпрос за части от секундата.

От това, което аз помня (и може да бъркам разбира се) ударът стана някъде там където съм сложил зелени точки на схемата на пистата. Това е след втори завой а съм напълно сигурен, че внимавах да ти оставя място и в първи във втори завой. Дали съм успял е друг въпрос и най-добре могат да кажат тези които са гледали отстрани .. ако е имало такива. Жалко, че бях забравил да си заредя батерията на камерата иначе още на пистата щяхме да разгледаме видеото и да видим чии спомени са по-точни. Това за което, съм 100% сигурен е, че в момента на удара мислех как да взема трети завой при положение, че трябва да ти оставя място отвътре. Беше ми ясно, че си много по-бърз и все някъде ще те изпусна и всъщност ти загуби много повече от мен. Аз дори и да бях настигнал някого нямаше да имам сили за изпреварване.

lauta_2d.png

В първия манш когато те настигах в последните обиколки на шикана на 4 и 5 завой се сблъскахме много грубо когато се озовах отвътре на 5-ти и набих спирачка за да те пусна напред защото очаквах, че може да отнеса наказание за това оптимистично влизане а по твоите думи това е било „нормално, с красива битка без инциденти“.

Чел съм много пъти и правилника и кодекса и още миналата година си мислех да обърна внимание на един проблем с точка 13.3, която коментира изпреварванията когато става въпрос за тези картове на Sodi.

Точка 13.3 гласи:

За странично, се счита положение, при което атакуващият карт се е изравнил успоредно с 2/3 от атакувания карт, т.е. най-предната точка на атакуващия се е изравнила с предната част на седалката на карта на атакувания.


При RX-7 на Sodi предната част на седалката е по средата на карта а не на 2/3 и то ако е преместена максимално напред. Получава се сериозно противоречие и повод за много спорове. Тази точка се цитира в други точки и определено трябва да се коригира като се уточни, кое е водещото - 2/3 или предния край на седалката. Ето как изглеждат два RX-7 изравнени по седалката:

sodirx7.png




#10026 2014 R5 - Пловдив /Лаута/ - 24.05.2014

Posted by salle on 23.05.2014, 11:24 in Auto-Kart Championship

С оглед задаващата се лудница, защо да не се сложи ограничение на броя обиколки или минути, които всеки да може да направи само с един от картовете, които ще кара, в рамките на тренировката? Хем ще спестим време, хем всички ще са поставени при равни условия в началото на маншовете, ще са карали еднакво време на тренировките и няма да има значение кой с какъв бюджет е.

И как ще са равни условията когато някои са карали много пъти в Пловдив а други нито веднъж?



Пак имам свободни места в колата.




#9979 2014 R4 - Хасково - 13.04.2014

Posted by salle on 15.04.2014, 14:36 in Auto-Kart Championship

Няма ли класиране от неделното състезание?




#9964 2014 R3 - Хасково - 12.04.2014

Posted by salle on 11.04.2014, 12:51 in Auto-Kart Championship

Магистралата и през Първомай.

https://www.google.b...2!1m0!1m0?hl=bg


А как седи въпроса с ремонтите по магистралата за да си сметна времето?


Между другото засега сме 2-ма с моята кола и все още свободни места. Връщаме се в събота вечерта в София. Може и в едната посока да взема някого.




#9942 1 или 2 кръга в Хасково?

Posted by salle on 09.04.2014, 11:21 in Auto-Kart Championship

Аргументът на Данчо все пак  следва да се вземе предвид - случва се и хора, борещи се за нещо в шампионата, да имат проблем да присъстват всеки път - от тази гледна точка предлагам да се помисли (по-скоро за догодина, за да не се получат обвинения за фаворитизиране на някого) нещо от сорта най-слабия резултат за годината (индивидуално и отборно) да не се зачита за шампионата. Знам, че ще има много за и против, но е добре да се премисли внимателно и да се изкажат аргументите на двете страни. За съжаление, ако Данчо и Гошо не дойдат този уикенд, на практика ще загубят шанс да се борят за титлата в отборното.


Отпадането на най-слабия резултат няма да промени нищо за тези които са пропуснали поне едно състезание а само ще накаже тези, които са участвали в 100% Не мога да си представя никакви аргументи в полза на това.

Освен това както и да се прави календара винаги ще има неудобни дати за някого. Статистически при повече от 10 човека всяка дата от годината е крайно неудобна поне за един от тях.




#9931 2014 R3 - Хасково - 12.04.2014

Posted by salle on 08.04.2014, 13:59 in Auto-Kart Championship

Аз твърдо ще участвам в събота, но на място ще решавам за неделя и вечерта в събота ще се върна в София. Имам няколко свободни места в колата.




#9930 Свободно място в SRT за спонсориран пилот

Posted by salle on 08.04.2014, 13:50 in Auto-Kart Championship

Търси се млад, бърз пилот, който може да печели точки за отбора, но няма финансовата възможност да участва във всички състезания. С голямо предимство са младeжи  под 18г. с родителско разрешение.


Таксата за участие до края на сезона ще бъде за моя сметка, евентуален транспорт също като условията ще ги договорим допълнително.

P.S. Става дума за по-малко пари от това което харча за бири всеки месец, а търся стимул да ги намаля, така че ползата може е взаимна :)




#9928 1 или 2 кръга в Хасково?

Posted by salle on 08.04.2014, 11:26 in Auto-Kart Championship

Така, прочетохме много внимателно и двете теми и установихме:

4. BasicElement и Salle протестират срещу неделята заради Конска. Няма как да се съобразим с всички други шампионати...


Само да уточня, че такова нещо не съм казвал. Дори не знаех, че има нещо на Конска. Изказах се само против кухия аргумент, че така щяло да е по-евтино. Нито допълнителен ден в календара намалява цената нито преспиването в друг град.  (освен ако някой спи на палатка или пътува дотам с кола, която гори 30л на 100, но това са крайности).


Най-големия проблем ми е промяната на календара в последния момент. Достатъчно неприятно е когато до десетина дена преди състезанията не се знае къде ще се кара ами сега и още един ден. Точно това е проблемът с „другите ангажименти“.

Не съм съгласен и че става въпрос за мрънкане най-малкото защото ОК си е запазил правото в правилника да променя календара по когато си иска. Оттам нататък всеки си избира дали, кога и къде да отиде. Това любителски шампионат все пак и никой не е длъжен да участва. На мен не ми е проблем да пропусна половината състезания. Така и така не се боря за класиране - знам си възможностите и се кефя когато не съм последен.

А ако на някой парите са му единствения проблем нека ми се обади да поговорим - имаме свободно място в отбора за един спонсориран състезател ама за това най-добре да пусна отделна тема.




#9908 1 или 2 кръга в Хасково?

Posted by salle on 07.04.2014, 10:33 in Auto-Kart Championship

2 кръга в събота също става




#9900 Инспекция Хасково

Posted by salle on 06.04.2014, 12:43 in Auto-Kart Championship

Защо двоен - защото така цената на транспорта ще се намали двойно...


Както и да го мисля не мога да си представя как ще се намали двойно цената на транспорта като се замени с хотел колкото и евтин да е особено като включим и вечерята някъде извън къщи.
А това е единственото засега цитирано предимство на това да се правят две състезания в два дни на едно място.

Всичко останало са недостатъци. По-трудна организация, евентуално спане на място, много по-сериозни семейни затруднения за тези, които имат да си се съобразяват с други хора. В тази връзка 13-ти е Цветница. Ако е да се претупа шампионата по-набързо дайте да направим оставащите 8 състезания в 8 поредни дни, може и на различни писти - ще наемем един автобус да ни разхожда от писта до писта, ще си вземем и палатки и ще ни излезе много по-евтино.

Ако идеята е да се покара повече на Хасково - да направим едно по-дълго състезание - примерно двойно повече маншове и евентуално раздаване на двойно повече точки накрая. Така наистина ще се спестят пари, но и ще се спести една дата от календара, което е тъпо.
А най-добре направо да направим едно състезание за издържливост - примерно 6 часа и така хем ще караме много, хем ще се приберем вкъщи същия ден ... хем после ще има много мегдан за мрънкане, че тоя или оня карт нещо си бил или не бил. За последното всъщност Марио измисли решение на едно състезание.




#9882 Инспекция Хасково

Posted by salle on 30.03.2014, 21:34 in Auto-Kart Championship

Та, какви са впечатленията от Пловдив и Хасково. Силно се надявам да направим състезания и на двете места.

И аз също .. така де целият ни отбор :) За малко да се присъединя днес към тестовете ако не се бях успал. Ако не сте ходили до Пловдив обмислям едно посещение там вечер през следващата седмица.




#9821 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by salle on 04.03.2014, 13:35 in Auto-Kart Championship

Качвай клиповете в тубата... Там няма значение колко са големи...

Няма значение къде ги качвам. Големи са за моите време и нерви, които мога да им отделя :)




#9818 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by salle on 04.03.2014, 07:01 in Auto-Kart Championship

Малко снимки. Видео клиповете са твърде големи и затова засега ги няма.

 

http://salle.online....01_Blagoevgrad/




#9813 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by salle on 04.03.2014, 00:03 in Auto-Kart Championship

Напълно сте прави :) При преглед на забавена скорост и кадър по кадър се вижда как N10 се завърта преди да ме удари и ме чуква със задницата си. Ето го забавеното филмче. На 00:04 се вижда страничната част на бронята на 10-ката.

 

 

 

И аз искам да видя какво е видял Веско, но съдейки по скоростта с която пристигна когато вече се бях завъртял той е бил доста по-назад.




#9801 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by salle on 03.03.2014, 16:12 in Auto-Kart Championship

Тоя челен удар между мен и Сали ако беше на писта с картинги, с  железни ролбани направо не ми се мисли!!!Добре че тука са с гумени та малко омекотява работата, ама пак не беше едно от най приятните ми изживявания.

Сале не Сали :) Сале или Салето ми е прякор от около 40 години насам. Челният удар си го биваше и добре, че стана навътре в завоя  където скоростта е по-малка, но следващият удар, който ти отнесе отзад беше доста по-страшничък.




#9796 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by salle on 03.03.2014, 14:34 in Auto-Kart Championship

Това не е ли Румбата? А бе това с кво е снимано? Много яки кадри

Това ако е старта, между тебе и предния има място за още два карта поне. 

 

Със скъпа играчка, която може да снима много по-добре в ръцете на някой друг :) Трябва да кача повече снимки. Имам и няколкостотин от миналата година от Конска и Бенковски  с доста по-добро качество.

 

Не е старта. На втората обиколка е.




#9791 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by salle on 03.03.2014, 02:05 in Auto-Kart Championship

Аз бях от 5-имата  "маршали" на завоя. Сашо видя най-добре ситуацията и каза, че Номер 10 се е завъртял сам на спирането и в опита си да го заобиколиш си имал контакт с него.

 

Значи следващия път трябва да има човек на друго място след като оттам не се вижда добре!
Определено никого не съм опитвал да заобиколя в този момент. Може да се каже, че „затворих вратата“ към завоя много рязко и номер 10 (съжалявам, но трудно помня имена) просто спря в мен и се завъртя след удара. Не мисля, че е имал големи шансове да спре без да ме удари още повече, че в този момент отзад му налитат още няколко карта.




#9790 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by salle on 03.03.2014, 01:42 in Auto-Kart Championship

Специално за юристите на шампионата имаме интересен казус документиран в тази серия от снимки.

Не се препоръчва за състезатели без чувство за хумор!

 

http://salle.online....3-01/index.html

 

 




#9788 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by salle on 03.03.2014, 00:34 in Auto-Kart Championship

В първия манш на същото място имах доста весела случка, но

 

Ето и другите 2 манша, докато беше интересно

 

 

От 0:08 до 0:11 е може би най-веселата случка с мое участие. Ето я и от моята камера от 0:10 нататък

http://vimeo.com/88012057
Не знам дали имам някаква вина в случая защото вляво от мен имаше друг карт, който всячески се стараех да избегна.




#9784 2014 R1 - FDKART - 01.03.2014

Posted by salle on 02.03.2014, 23:28 in Auto-Kart Championship

0:24 - този наглед лекичък удар, който ми вдлъбна карбоновата кора :)

Челният удар ли? Тогава бях пътник и единствено можех да се забавлявам ..